Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bronie cs:go


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 SP3D!

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 07.02.2017 07:48

Wiec szperałem po internecie i znalazłem pluginy które dodają tec-9, cz, i p2000

I teraz po wpisaniu komendy na kupno broni dostajemy ją za darmo :P

Czy dało by przerobić je tak aby zaraz po wpisaniu komendy dostawać broń i odciągało wybraną ilość kasy ?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 wacho

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 17
Początkujący

  • Postów:64
  • GG:
  • Imię:Jakub
Offline

Napisano 07.02.2017 10:57

Dałoby radę
  • +
  • -
  • 0

#3 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 07.02.2017 11:25

użyj dokumentacji cstrike
cs_get_user_money
cs_set_user_money
przykład:

new kasa = cs_get_user_money(id);
if(kasa >= XXXX) //za xxxx podajesz cenę broni
cs_set_user_money(id, kasa-XXXX);

pobiera ile kasy ma gracz, potem sprawdza czy go stać, jeżeli go stać to odejmuje kasę
nie zapomnij by funkcja się przerwała kiedy gracza nie stać na broń bo inaczej dostanie ją za darmo :)


  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#4 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 07.02.2017 16:35

AwIlL^^

 

Ja Wiem, że ty ogarniasz, ale ja nie xD

Mi trzeba dać gotowca.

A z tą funkcją też mógłbyś ogarnąć ?

 

"+" za to wyżej :)

 

I daj sma XDDDDDDD


  • +
  • -
  • 0

#5 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 07.02.2017 17:25

Koszt 1000$. Sprawdź czy działa dawno robiłem w amxx. Dodałem też kolorowe info jak chcesz pisz usunę. 

Załączone pliki


Użytkownik Toldi edytował ten post 07.02.2017 17:51

  • +
  • -
  • 1

#6 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 07.02.2017 18:11

Z racji że nie mogę edytować postu jestem zmuszony napisać 2 post. Jak chcesz inną cenę to pisz lub jeśli będziesz chciał usunąć kolor info. Aktualnie wszystkie bronie kosztują 1000$.

 

Aha jak będziesz kompilował lokalnie to musisz mieć wgraną bibliotekę colorchat żeby plugin się skompilował oraz pobierz stąd .sma CZ75 bo to jest poprawiona wersja tej wyższej.

Załączone pliki


Użytkownik Toldi edytował ten post 07.02.2017 18:13

  • +
  • -
  • 1

#7 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 07.02.2017 21:59

Ok sprawdzę czy działa jak tak za każda broń "+" :)

 

Więc działać działa, ale 2 warningi przy kompilacji mianowicie:

 

warning 201: redefinition of constant/macro <symbol "FIRE_SOUND">

warning 209: function "Get_Weapon" should return a value

 

Występują we wszystkich 3 broniach

Da sie je usunąć ?

 

i jeszcze dalo by rade zrobic aby naprzyklad P2000 dało sie kupic tylko w ct ?

 

i jest tez mały bug podczas wybierania broni "kółkiem myszki" nie wyswietla sie broń mozna ją wybrac jedynie klawiszem Q jedynie na kółku działa tec9


Użytkownik SP3D! edytował ten post 07.02.2017 22:19

  • +
  • -
  • 0

#8 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 08.02.2017 09:41

Ok sprawdzę czy działa jak tak za każda broń "+" :)

 

Więc działać działa, ale 2 warningi przy kompilacji mianowicie:

 

warning 201: redefinition of constant/macro <symbol "FIRE_SOUND">

warning 209: function "Get_Weapon" should return a value

 

Występują we wszystkich 3 broniach

Da sie je usunąć ?

 

i jeszcze dalo by rade zrobic aby naprzyklad P2000 dało sie kupic tylko w ct ?

 

i jest tez mały bug podczas wybierania broni "kółkiem myszki" nie wyswietla sie broń mozna ją wybrac jedynie klawiszem Q jedynie na kółku działa tec9

 

Są 2 warningi bo gdzieś jest nie potrzebnie dany tabulator bądź też go nie ma itd. One nie wpływają na pracę pluginu tylko estetykę .sma. Co do bugu to raczej przez ten plugin co dodaje właśnie tą broń. Spróbuje przerobić p2000 tylko dla ct.


  • +
  • -
  • 0

#9 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 08.02.2017 09:41

Ok sprawdzę czy działa jak tak za każda broń "+" :)

 

Więc działać działa, ale 2 warningi przy kompilacji mianowicie:

 

warning 201: redefinition of constant/macro <symbol "FIRE_SOUND">

warning 209: function "Get_Weapon" should return a value

 

Występują we wszystkich 3 broniach

Da sie je usunąć ?

 

i jeszcze dalo by rade zrobic aby naprzyklad P2000 dało sie kupic tylko w ct ?

 

i jest tez mały bug podczas wybierania broni "kółkiem myszki" nie wyswietla sie broń mozna ją wybrac jedynie klawiszem Q jedynie na kółku działa tec9

 

Są 2 warningi bo gdzieś jest nie potrzebnie dany tabulator bądź też go nie ma itd. One nie wpływają na pracę pluginu tylko estetykę .sma. Co do bugu to raczej przez ten plugin co dodaje właśnie tą broń. Spróbuje przerobić p2000 tylko dla ct.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#10 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 08.02.2017 10:18

Nie ma warningów na temat tabulatorów kolego, ma prawdopodobnie to samo makro zdefiniowane 2 razy oraz w funkcji get_weapon brakuje słowa return na końcu, return z wartością oczywiście
  • +
  • -
  • 0

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#11 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 08.02.2017 10:25

PS: Do moderaotra sorry za te 2 posty ale neta wywalilo i się 2 pojawiły (1 można usunąć) no i 3 bo jak zwykle już nie można edytować -,-

 

Ten plugin buguje bronie po kupnie AKA nie mozna jej wybrać oraz będąc w CT usp przenosi się pod 1 tak jak zwykła broń szturmowa zamiast być pod 2. Proponuje zamienić ci jakiś skin na p2000 pluginem GHW Weapon Replacement i zrobić komende /p2000 i po niej dostajemy np p228 ze zmienionym modelem broni na p2000.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#12 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 08.02.2017 17:05

Z Fire_Sound se poradziłem.

Ale da się tego buga naprawić czy nie?

i jak by miało to return wygladać.

 


  • +
  • -
  • 0

#13 Toldi

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 259
Wszechwidzący

  • Postów:841
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 08.02.2017 17:38

Nie ma warningów na temat tabulatorów kolego, ma prawdopodobnie to samo makro zdefiniowane 2 razy oraz w funkcji get_weapon brakuje słowa return na końcu, return z wartością oczywiście

Uczę się dopiero amxa. Gdy się pytałem innych co to są za błędy to właśnie tak pisali a że mieli rangę wyższą niż użytkownik to potraktowałem to jako prawidłową odpowiedź.

 

Z Fire_Sound se poradziłem.

Ale da się tego buga naprawić czy nie?

i jak by miało to return wygladać.

Spróbuj teraz nie powinno być tych bugów z AK47. Niestety gdy się jest w ct kupując np. M4 a potem p2000 to usp wywala pod 1 tam gdzie jest M4 i mamy 2 bronie pod 1. Trzeba by dopisać kod który usuwa wtedy usp i być może by działało lecz nie wiem czy mi się to uda. Jak mi wyjdzie to ci podeśle a jak nie to ktoś mądrzejszy będzie musiał ci pomóc.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#14 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 08.02.2017 17:53

Spk

 

Niestety Nie Działa :(


Użytkownik SP3D! edytował ten post 08.02.2017 18:09

  • +
  • -
  • 0

#15 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 549
Wszechwiedzący

  • Postów:1 501
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 09.02.2017 22:40

Brak klamer, tabulacji a takze ta sama funkcja zostala zadeklarowana dwa razy.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

b35020692_qesnxqa.png


#16 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 10.02.2017 15:39

Linux bug z ak nadal jest :(


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych