Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
JailBreak

Modyfikacja menu życzeń

jailbreak

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 VictoRy

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:125
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Poznań
Offline

Napisano 06.02.2017 21:45

Prosiłbym kogoś o modyfikację menu życzeń chodzi o to ze buguje sie komenda zyczen /lr nie wyskakuja zyczenia

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <engine>
#include <colorchat>
#include <jailbreak>

#define PLUGIN "Jail Zyczenia"
#define VERSION "v1.1"
#define AUTHOR "Cypis - edit by Psycho Man"

/////////// Pojedynek ///////////
new bronie_pojedynek, pojedynek[2];
new HamHook:fHamKill, HamHook:fHamDamage, HamHook:fHamTrace, HamHook:fHamWeapon[31];
/////////// Pojedynek ///////////
new swieto;

new const maxAmmo[31] = {0,52,0,90,1,31,1,100,90,1,120,100,100,90,90,90,100,120,30,120,200,31,90,120,90,2,35,90,90,0,100};
new id_bezruch, id_freeday, id_duszek, id_rambomod, id_pojedynek, id_swieto;

public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");    
    
    id_bezruch = jail_register_wish("Losowa bron");
    id_freeday = jail_register_wish("FreeDay");
    id_duszek = jail_register_wish("Duszek");
    id_rambomod = jail_register_wish("RamboMod'e");
    id_pojedynek = jail_register_wish("Solowka [7 broni do wyboru]");    
    id_swieto = jail_register_wish("Swieto - dzien bez broni");
    
}

public plugin_precache()
{
    precache_sound("jailbreak_sound/rambomode.wav");
    precache_sound("jailbreak_sound/pojedynek.wav");
}

public OnRemoveData()
{
    swieto = 0;
    /////////// Pojedynek ///////////
    if(pojedynek[0] || pojedynek[1])
    {
        pojedynek[0] = 0;
        pojedynek[1] = 0;
        RegisterHams(false);
    }
    bronie_pojedynek = 0;
    /////////// Pojedynek ///////////
}

public OnLastPrisonerTakeWish(id, zyczenie)
{    
    if(zyczenie == id_bezruch)
    {
        strip_user_weapons(id);
        new randomweapon = random_num(0,12);
        switch(randomweapon)
        {
            case 0:        give_item(id, "weapon_awp");
                case 1:        give_item(id, "weapon_m4a1");
                case 2:        give_item(id, "weapon_galil");
                case 3:        give_item(id, "weapon_m3");
                case 4:        give_item(id, "weapon_p90");
                case 5:        give_item(id, "weapon_famas");
                case 6:        give_item(id, "weapon_ak47");
                case 7:        give_item(id, "weapon_aug");
                case 8:        give_item(id, "weapon_mp5navy");
                case 9:        give_item(id, "weapon_m249");
                case 10:     give_item(id, "weapon_ump45");
                case 11:     give_item(id, "weapon_tmp");
                case 12:     give_item(id, "weapon_sg552");
            }
        
        jail_set_ct_hit_tt(true);
        
        for(new i=1; i<=32; i++)
        {
            if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
                continue;
            
            strip_user_weapons(i);
            give_item(i, "weapon_knife");
            jail_set_user_speed(i, 0.1);
        }
    }
    else if(zyczenie == id_freeday)
    {
        if(jail_get_days() == CZWARTEK || jail_get_days() == SOBOTA) //w tych dniach nie mozna wziść fd
            return JAIL_HANDLED;
        
        user_kill(id);
        jail_set_prisoner_free(id);    
        
    }
    else if(zyczenie == id_duszek)
    {
        if(jail_get_days() == CZWARTEK || jail_get_days() == SOBOTA) //w tych dniach nie mozna wziść duszka
            return JAIL_HANDLED;
        
        user_kill(id);
        jail_set_prisoner_ghost(id)
        
    }
    else if(zyczenie == id_rambomod)
    {
        client_cmd(0, "spk jailbreak_sound/rambomode.wav");
        set_hudmessage(255, 0, 0, -1.0, -1.0, 0, 6.0, 4.0);
        show_hudmessage(0, "RamboMod'e aktywny!");
        
        set_user_health(id, 500);
        
        strip_user_weapons(id);
        give_item(id, "weapon_awp");
        give_item(id, "weapon_m249");
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_M249, maxAmmo[CSW_M249]);
        cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, maxAmmo[CSW_AWP]);
    }
    else if(zyczenie == id_pojedynek)
    {
        MenuPojedynkow(id)
    }
    else if(zyczenie == id_swieto)
    {
        user_kill(id);
        swieto = 1;
    }
    
    return JAIL_CONTINUE;
}    

/////////// Pojedynek ///////////
public MenuPojedynek(id)
{
    new menu = menu_create("\d[\r*\yJailBreak Mod\r*\d]^n\wMENU POJEDYNEK\y", "Handel_Pojedynek");
    for(new i=1; i<=32; i++)
    {
        if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
            continue;
        new name[64];
        get_user_name(i, name, 63);
        menu_additem(menu, name);
    }
    menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
    menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
    menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
    menu_display(id, menu);
}
public MenuPojedynkow(id)
{
    new menu = menu_create("\d[\r*\yJailBreak Mod\r*\d]^n\wMENU POJEDYNEK\y", "h_Pojedynki");
    for(new i=1; i<=32; i++)
    {
        if(!is_user_alive(i) || !is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) != CS_TEAM_CT)
            continue;
        
        menu_additem(menu,"Deagle","1",0)
        menu_additem(menu,"Scout","2",0)
        menu_additem(menu,"AWP","3",0)
        menu_additem(menu,"AK47","4",0)
        menu_additem(menu,"Pompa","5",0)
        menu_additem(menu,"P90","6",0)
        menu_additem(menu,"Glocki","7",0)
        menu_additem(menu,"Granaty","8",0)
        
    }
    menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
    menu_setprop(menu, MPROP_NOCOLORS, 1);

    menu_display(id, menu, 0);

    return PLUGIN_HANDLED;
}

public h_Pojedynki(id, menu, item)
{
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_cancel(id);
        return PLUGIN_HANDLED;
    }

    new command[6], name[64], access, callback;

    menu_item_getinfo(menu, item, access, command, sizeof command - 1, name, sizeof name - 1, callback);

    switch(item)
    {        
        case 0:    
        {
            pojedynek[0] = id;
            bronie_pojedynek = CSW_DEAGLE;
            ColorChat(0, RED, "[JailBreak Mod]^x01 Solowka na Deagle");
            MenuPojedynek(id);
        }
        case 1:
        {
            pojedynek[0] = id;
            bronie_pojedynek = CSW_SCOUT;
            ColorChat(0, RED, "[JailBreak Mod]^x01 Solowka na Scouty");
            
            MenuPojedynek(id);
        }
        case 2:
        {
            pojedynek[0] = id;
            bronie_pojedynek = CSW_AWP;
            ColorChat(0, RED, "[JailBreak Mod]^x01 Solowka na AWP");
            
            MenuPojedynek(id);
        }
        case 3:
        {
            pojedynek[0] = id;
            bronie_pojedynek = CSW_AK47;
            ColorChat(0, RED, "[JailBreak Mod]^x01 Solowka na AK47");
            
            MenuPojedynek(id);
        }
        case 4:
        {
            pojedynek[0] = id;
            bronie_pojedynek = CSW_M3;
            ColorChat(0, RED, "[JailBreak Mod]^x01 Solowka na Pompy");
            
            MenuPojedynek(id);
        }
        case 5:
        {
            pojedynek[0] = id;
            bronie_pojedynek = CSW_P90;
            ColorChat(0, RED, "[JailBreak Mod]^x01 Solowka na P90");
            
            MenuPojedynek(id);
        }
        case 6:
        {
            pojedynek[0] = id;
            bronie_pojedynek = CSW_GLOCK18;
            ColorChat(0, RED, "[JailBreak Mod]^x01 Solowka na Glocki");
        
            MenuPojedynek(id);
        }
        case 7:
        {
            pojedynek[0] = id;
            bronie_pojedynek = CSW_HEGRENADE;
            ColorChat(0, RED, "[JailBreak Mod]^x01 Solowka na Granaty");
            
            MenuPojedynek(id);
        }    
    }

    menu_destroy(menu);

    return PLUGIN_HANDLED;
}

public Handel_Pojedynek(id, menu, item)
{
    if(pojedynek[0] != id || pojedynek[1] || !is_user_alive(id))
        return;
    
    if(item == MENU_EXIT)
    {
        menu_display(id, menu);
        return;
    }
    
    new acces, callback, data[3], szName2[64];
    menu_item_getinfo(menu, item, acces, data, 2, szName2, 63, callback);
    
    pojedynek[1] = get_user_index(szName2);
    if(!is_user_alive(pojedynek[1]) || !is_user_connected(pojedynek[1]))
    {
        pojedynek[1] = 0;
        MenuPojedynek(id);
        return;
    }
    new szName[32];
    get_user_name(id, szName, 31);
    
    ColorChat(0, RED, "[JailBreak Mod]^x01 [^x04%s^x01] walczy z^x01 [^x04%s^x01]", szName, szName2);
    client_cmd(0, "spk jailbreak_sound/pojedynek.wav");
    
    RegisterHams(true);
    
    set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 10);
    set_user_rendering(pojedynek[1], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10);
    
    jail_set_user_block(pojedynek[0], true)
    jail_set_user_block(pojedynek[1], true);
    
    set_user_health(id, 100);
    set_user_health(pojedynek[1], 100);
    
    strip_user_weapons(id);
    strip_user_weapons(pojedynek[1]);
    
    new weapon_name[24];
    get_weaponname(bronie_pojedynek, weapon_name, 23);
    
    new ent = give_item(id, weapon_name);
    new ent2 = give_item(pojedynek[1], weapon_name);
    
    cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
    cs_set_weapon_ammo(ent2, 1);
}

public TakeDamage(id, ent, attacker, Float:damage, damagebits)
    return vTracerAttack(id, attacker);

public TraceAttack(id, attacker, Float:damage, Float:direction[3], tracehandle, damagebits)
    return vTracerAttack(id, attacker);

vTracerAttack(id, attacker)
{
if(!pojedynek[0] || !is_user_connected(id) || !is_user_connected(attacker) || id == attacker)
    return HAM_IGNORED;
    
    if(pojedynek[0] == id && pojedynek[1] != attacker)
        return HAM_SUPERCEDE;
    
    if(pojedynek[0] == attacker && pojedynek[1] != id)
        return HAM_SUPERCEDE;    
    return HAM_IGNORED;
}

public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{    
    if(!is_user_connected(id) || id != pojedynek[1])
        return HAM_IGNORED;
    
    jail_set_user_block(id, false);
    SzukajPrzeciwnika();
    return HAM_IGNORED;
}

public WeaponAttack(ent)
{
    new id = get_pdata_cbase(ent, 41, 4);
    if(pojedynek[0] == id || pojedynek[1] == id)
    {
        cs_set_user_bpammo(id, bronie_pojedynek, 1);
    }
}        

public client_disconnect(id)
{
    if(pojedynek[1] == id)
        SzukajPrzeciwnika();
}

public SzukajPrzeciwnika()
{
    pojedynek[1] = RandomPlayer(2);
    if(!pojedynek[1])
        return;
    
    if(is_user_alive(pojedynek[0]))
        set_user_health(pojedynek[0], 100);
    
    set_user_rendering(pojedynek[1], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 10);    
    
    jail_set_user_block(pojedynek[1], true);
    set_user_health(pojedynek[1], 100);
    strip_user_weapons(pojedynek[1]);
    
    new weapon_name[24]
    get_weaponname(bronie_pojedynek, weapon_name, 23);    
    new ent = give_item(pojedynek[1], weapon_name);
    
    cs_set_weapon_ammo(ent, 1);
}

public RegisterHams(bool:wartosc)
{
    if(wartosc)
    {
        if(fHamKill)
            EnableHamForward(fHamKill);
        else
            fHamKill = RegisterHam(Ham_Killed, "player", "SmiercGraczaPost", 1);
        
        if(fHamDamage)
            EnableHamForward(fHamDamage);
        else
            fHamDamage = RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
        
        if(fHamTrace)
            EnableHamForward(fHamTrace);
        else
            fHamTrace = RegisterHam(Ham_TraceAttack, "player", "TraceAttack");
        
        
        if(fHamWeapon[bronie_pojedynek])
            EnableHamForward(fHamWeapon[bronie_pojedynek]);
        else
        {
            new WeaponName[24];
            get_weaponname(bronie_pojedynek, WeaponName, 23);
            fHamWeapon[bronie_pojedynek] = RegisterHam(Ham_Weapon_PrimaryAttack, WeaponName, "WeaponAttack", 1);
        }
    }
    else
    {
        if(fHamKill)
            DisableHamForward(fHamKill);
        
        if(fHamDamage)
            DisableHamForward(fHamDamage);
        
        if(fHamTrace)
            DisableHamForward(fHamTrace);    
        
        if(fHamWeapon[bronie_pojedynek])
            DisableHamForward(fHamWeapon[bronie_pojedynek]);
    }
}



/////////// Pojedynek ///////////
public CurWeapon(id){
    if(swieto == 1 && read_data(2) != CSW_KNIFE)
        set_task(0.1 ,"wyjeb_bron" ,id)
}

public wyjeb_bron(id){
    strip_user_weapons(id);
    give_item(id, "weapon_knife");
    client_print(id, print_center, "Dzis jest dzien bez broni ...;)");
}
public OnDayStartPost(day)
{
    if(swieto == 1)
    {
        ColorChat(0, RED, "[JailBreak Mod]^x01 Dzis jest swieto! Zakaz wlaczania zabaw, oraz straznicy nie maja broni!");
    }
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



Użytkownik VictoRy edytował ten post 06.02.2017 22:12

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: jailbreak

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych