Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Wieksza szybkosc na kosie

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 SP3D!

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 27.01.2017 15:36

Więc Chciałbym uzyskać coś podobnego jak niewidka na kosie tylko zamiast niewidki +100 Kondycji dało by radę przerobić ?


  • +
  • -
  • 0

#2 Skull.

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:314
  • Steam:steam
  • Imię:Tajemnica
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 27.01.2017 17:13

Da się, aczkolwiek w unitach. Ewetualnie można za pomocą typowego cod, aczkolwiek wymagało by to wyciągnięcie odpowiedniego natyvu.

Najlepiej zapodaj tą klasę w której chcesz to zrobić, a ci to zrobię na próbę w unitach.


Użytkownik Mr.Skull edytował ten post 27.01.2017 17:14

  • +
  • -
  • 0

#3 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 28.01.2017 10:03

Ok Tylko jest tam tez to co sam próbowałem przerobić

Załączone pliki


Użytkownik SP3D! edytował ten post 28.01.2017 10:04

  • +
  • -
  • 0

#4 Skull.

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 70
Pomocny

  • Postów:314
  • Steam:steam
  • Imię:Tajemnica
  • Lokalizacja:Woj. Wielkopolskie
Offline

Napisano 28.01.2017 17:38

Spróbuje pierw inaczej, omijając próbę za pomocą unitów.

 

To:

public eventKnife_Szybkosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+100);
}
else
{
set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-100);
}
} 

Zamień na to:

public eventKnife_Szybkosc(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
	
	if(read_data(2) == CSW_KNIFE)
		set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 1, 1, 1) +100);
	else set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0, 0) -100);
}

Sprawdź czy działa i daj znać.


  • +
  • -
  • 0

#5 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 28.01.2017 21:07

Wiec Nie działa jest tak samo jak było w 1 rundzie wywala mi kondycje na minus.

Czy jest tez potrzebne to co jest w 

 

public cod_class_disabled(id)

 

set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-100);
 

?

 

a i jeszcze samo set_user_bonus sie nie kompiluje trzeba zamienic na cod_set_user_bonus


  • +
  • -
  • 0

#6 Aexis

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:59
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.01.2017 19:23

public eventKnife_Szybkosc(id)
{

	new	kondabonusowa = cod_get_user_trim(id, 0, 0, 1)

	
	if(!ma_klase[id])
		return;

	if(read_data(2) == CSW_KNIFE)
	{
		
		cod_set_user_bonus_trim(id, kondabonusowa+60);
		
		
	}
	else
	{
		cod_set_user_bonus_trim(id, kondabonusowa*0);
	}
}

Takie coś powinno śmigać :)

 

Do tego

public cod_class_disabled(id)
{
	
	ma_klase[id] = false;
	cod_set_user_bonus_trim(id, 0);
}


  • +
  • -
  • 0

1228979531_oie_291885ZfujEGiH(1).png.af1


#7 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 29.01.2017 21:05

@Aexis bardzo pomysłowe kondabonusowa*0 = 0 :P
Na pewno zadziała tak jak chciałeś by działało :)

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#8 Aexis

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 35
Życzliwy

  • Postów:59
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.01.2017 21:13

@Aexis bardzo pomysłowe kondabonusowa*0 = 0 :P
Na pewno zadziała tak jak chciałeś by działało :)

Grunt to kreatywność hahah :D. Jedyny problem jaki może być to przy bonusowej kondycji z perku.

Twój sposób oczywiście lepszy.


  • +
  • -
  • 0

1228979531_oie_291885ZfujEGiH(1).png.af1


#9 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 29.01.2017 21:20

Jedyny problem jaki może być to przy bonusowej kondycji z perku.

 
tylko wtedy kiedy gracz zdobędzie perk podczas trzymania noża, przewidziałem, ze może zdobyć perk z kondychą i pobiera standardową kondę na nowo, ale nie przewidziałem, że gracz może mieć nóż wtedy w ręce
 
ale w publicu cod_perk_changed wystarczy dodać to na koniec :)

if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && ma_klase[id])
konda_gracza[id] -= 60;

Użytkownik AwIlL^^ edytował ten post 29.01.2017 21:20

  • +
  • -
  • 0

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#10 SP3D!

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:201
  • Imię:Tomek
Offline

Napisano 30.01.2017 17:25

AwIlL^^

Twoja Wersja Nie Zbyt Działa kondycja jest moim zdaniem dodana od razu tylko ze na kosie pokazuje po wpisaniu komendy /statystyki, a na innej broni jest normalnie :(

 


  • +
  • -
  • 0

#11 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 01.02.2017 12:09

kondycja się zwiększa tylko po wyjęciu noża, po wyjęciu innej broni jest ustawiana kondycja sprzed wyjęcia noża
po wpisaniu /statystyki podczas trzymania noża ma się o 60 kondy więcej
a przy innych broniach będzie normalnie


  • +
  • -
  • 0

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#12 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 01.02.2017 13:15

trzeba dodatkową zmienną bool, która bedzie trzymać to czy bonusowa kondycja została już odebrana. Inaczej za każdym razem jak wyciągniesz coś innego niż nóż to kondycja zostanie pomniejszona.

 

Radzę robić przez Ham_Item_Deploy + ta zmienna bool co mówiłem


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych