Więc Chciałbym uzyskać coś podobnego jak niewidka na kosie tylko zamiast niewidki +100 Kondycji dało by radę przerobić ?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 27.01.2017 15:36
#2
Napisano 27.01.2017 17:13
Da się, aczkolwiek w unitach. Ewetualnie można za pomocą typowego cod, aczkolwiek wymagało by to wyciągnięcie odpowiedniego natyvu.
Najlepiej zapodaj tą klasę w której chcesz to zrobić, a ci to zrobię na próbę w unitach.
Użytkownik Mr.Skull edytował ten post 27.01.2017 17:14
#3
Napisano 28.01.2017 10:03
Ok Tylko jest tam tez to co sam próbowałem przerobić
Załączone pliki
Użytkownik SP3D! edytował ten post 28.01.2017 10:04
#4
Napisano 28.01.2017 17:38
Spróbuje pierw inaczej, omijając próbę za pomocą unitów.
To:
public eventKnife_Szybkosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)+100); } else { set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-100); } }
Zamień na to:
public eventKnife_Szybkosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if(read_data(2) == CSW_KNIFE) set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 1, 1, 1) +100); else set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0, 0) -100); }
Sprawdź czy działa i daj znać.
#5
Napisano 28.01.2017 21:07
Wiec Nie działa jest tak samo jak było w 1 rundzie wywala mi kondycje na minus.
Czy jest tez potrzebne to co jest w
public cod_class_disabled(id)
set_user_bonus_trim(id, cod_get_user_trim(id, 0, 0)-100);
?
a i jeszcze samo set_user_bonus sie nie kompiluje trzeba zamienic na cod_set_user_bonus
#6
Napisano 29.01.2017 19:23
public eventKnife_Szybkosc(id) { new kondabonusowa = cod_get_user_trim(id, 0, 0, 1) if(!ma_klase[id]) return; if(read_data(2) == CSW_KNIFE) { cod_set_user_bonus_trim(id, kondabonusowa+60); } else { cod_set_user_bonus_trim(id, kondabonusowa*0); } }
Takie coś powinno śmigać
Do tego
public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; cod_set_user_bonus_trim(id, 0); }
#8
Napisano 29.01.2017 21:13
@Aexis bardzo pomysłowe kondabonusowa*0 = 0
Na pewno zadziała tak jak chciałeś by działało
Grunt to kreatywność hahah . Jedyny problem jaki może być to przy bonusowej kondycji z perku.
Twój sposób oczywiście lepszy.
#9
Napisano 29.01.2017 21:20
Jedyny problem jaki może być to przy bonusowej kondycji z perku.
tylko wtedy kiedy gracz zdobędzie perk podczas trzymania noża, przewidziałem, ze może zdobyć perk z kondychą i pobiera standardową kondę na nowo, ale nie przewidziałem, że gracz może mieć nóż wtedy w ręce
ale w publicu cod_perk_changed wystarczy dodać to na koniec
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && ma_klase[id]) konda_gracza[id] -= 60;
Użytkownik AwIlL^^ edytował ten post 29.01.2017 21:20
Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]
#12
Napisano 01.02.2017 13:15
trzeba dodatkową zmienną bool, która bedzie trzymać to czy bonusowa kondycja została już odebrana. Inaczej za każdym razem jak wyciągniesz coś innego niż nóż to kondycja zostanie pomniejszona.
Radzę robić przez Ham_Item_Deploy + ta zmienna bool co mówiłem
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych