←  Prośby o kompilacje pluginów / Problemy z kompilacją

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Prośba o kompilacje pluginu


Najlepsza odpowiedź Maciuś20 27.01.2017 22:45

nie sprawdzałem ale zobacz

Przejdź do postu

  • +
  • -
Options - zdjęcie Options 27.01.2017

Czy ktoś mógłby skompilować to

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>

#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H


public plugin_init(){
    register_plugin("Plugin", "0.1", "Eapl")
    
    // nasluchiwacze
    register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}

public plugin_precache(){
    // Wczytanie modeli broni

            precache_model("models/player/vip/v_ak47.mdl");
        precache_model("models/player/vip/v_m4a1.mdl");
                precache_model("models/player/vip/p_m4a1.mdl");
                precache_model("models/player/vip/v_awp.mdl");
                precache_model("models/player/vip/p_awp.mdl");
                precache_model("models/player/vip/v_deagle.mdl");
                precache_model("models/player/vip/v_glock18.mdl");
                precache_model("models/player/vip/v_usp.mdl");
                precache_model("models/player/vip/v_knife.mdl");
        

}

public CurWeapon(id)
{

    new weapon = read_data(2);

    

    if(weapon == CSW_AK47 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

    {

        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_ak47.mdl")

    }

    if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

    {

        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_m4a1.mdl")

    }

        if(weapon == CSW_M4A1 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

    {

        entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/player/vip/p_m4a1.mdl")
        }
        if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & FLAGA))

    {

        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_awp.mdl")

    }

        if(weapon == CSW_AWP && (get_user_flags(id) & FLAGA))

    {

        entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/player/vip/p_awp.mdl")
        }

    if(weapon == CSW_DEAGLE  && (get_user_flags(id) & FLAGA))

    {

        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_deagle.mdl")

    }
    if(weapon == CSW_GLOCK18   && (get_user_flags(id) & FLAGA))

    {

        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_glock18.mdl")

    }
    if(weapon == CSW_USP   && (get_user_flags(id) & FLAGA))

    {

        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_usp.mdl")

    }
    if(weapon == CSW_KNIFE   && (get_user_flags(id) & FLAGA))

    {

        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_knife.mdl")

    }    
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
tak, aby było tylko ak, m4, awp, deagl i nóż? Próbowałem sam, ale niestety nic mi z tego nie wyszło. Z góry dziękuję.
Odpowiedz

  • +
  • -
Skull. - zdjęcie Skull. 27.01.2017

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Plugin", "0.1", "Eapl");
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/player/vip/v_ak47.mdl");
	precache_model("models/player/vip/v_m4a1.mdl");
	precache_model("models/player/vip/v_awp.mdl");
	precache_model("models/player/vip/v_deagle.mdl");
	precache_model("models/player/vip/v_glock18.mdl");
	precache_model("models/player/vip/v_usp.mdl");
	precache_model("models/player/vip/v_knife.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
	new weapon = read_data(2);
	
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(weapon == CSW_AK47)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_ak47.mdl");
	if(weapon == CSW_M4A1)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_m4a1.mdl");
	if(weapon == CSW_AWP)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_awp.mdl");
	if(weapon == CSW_DEAGLE)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_deagle.mdl");
	if(weapon == CSW_GLOCK18)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_glock18.mdl");
	if(weapon == CSW_USP)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_usp.mdl");
	if(weapon == CSW_KNIFE)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_knife.mdl");
		
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

I w załączniku masz to samo w formatach .sma oraz .amxx

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
Options - zdjęcie Options 27.01.2017

Czytałeś ze zrozumieniem? Chodzi mi o to, aby ktoś usunął z tego pluginu glocka i usp, aby zostało ak, m4, awp i noz no i skompilowal, bo mi to nie wychodzi.

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Maciuś20 - zdjęcie Maciuś20 27.01.2017

nie sprawdzałem ale zobacz

Załączone pliki

  • Załączony plik  bron.sma   2,3 KB   28 Ilość pobrań
Odpowiedz

  • +
  • -
Skull. - zdjęcie Skull. 27.01.2017

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Plugin", "0.1", "Eapl");
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/player/vip/v_ak47.mdl");
	precache_model("models/player/vip/v_m4a1.mdl");
	precache_model("models/player/vip/v_awp.mdl");
	precache_model("models/player/vip/v_knife.mdl");
}

public CurWeapon(id)
{
	new weapon = read_data(2);
	
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
		return PLUGIN_CONTINUE;
	
	if(weapon == CSW_AK47)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_ak47.mdl");
	if(weapon == CSW_M4A1)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_m4a1.mdl");
	if(weapon == CSW_AWP)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_awp.mdl");
	if(weapon == CSW_KNIFE)
		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/player/vip/v_knife.mdl");
		
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Options - zdjęcie Options 29.01.2017

Dzięki, do zamknięcia.

Odpowiedz