Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z kompilikacją klasy


Najlepsza odpowiedź Robiin, 25.01.2017 22:43

Prosz

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maciuś20

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:202
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 25.01.2017 22:39

Witam mam następujący problem z klasą 

kod

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
        
new const nazwa[]   = "[44k LVL]Luj";
new const opis[]    = "1/1 z awp 1/11 z m4a1 1/5 z deagle";
new const bronie    = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new ma_klase[33];
new oneonone[33][31]
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
 
}
 
public cod_class_enabled(id)
{       
        new dostepna = 44000; //Od którego poziomu ma być klasa
        new level = cod_get_user_level(id);
        if(level < dostepna)
        {
                client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna) //Informacja jeśli ktoś wybierze klasę a nie ma wybranego poziomu wbitego
                return COD_STOP;
        }
oneonone[id][CSW_M4A1] = 11
oneonone[id][CSW_AWP] = 1
   oneonone[id][CSW_DEAGLE] = 5
   ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
oneonone[id][CSW_M4A1] = 0
oneonone[id][CSW_AWP] = 0
oneonone[id][CSW_DEAGLE] = 0
ma_klase[id] = 0;
 
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;
 
new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)
 
if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}
 
return HAM_IGNORED;
}

//// klasa_lvl_luj.sma
// C:\Users\Killer\Desktop\scripting WINDOWS Ś codmod\klasa_lvl_luj.sma(1) : error 010: invalid function or declaration
// C:\Users\Killer\Desktop\scripting WINDOWS Ś codmod\klasa_lvl_luj.sma(36) : warning 217: loose indentation
// C:\Users\Killer\Desktop\scripting WINDOWS Ś codmod\klasa_lvl_luj.sma(38) : warning 217: loose indentation
// C:\Users\Killer\Desktop\scripting WINDOWS Ś codmod\klasa_lvl_luj.sma(40) : warning 217: loose indentation(wiem że tab'a nie mam

Użytkownik Maciuś20 edytował ten post 25.01.2017 22:40

  • +
  • -
  • 0

#2 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 25.01.2017 22:43   Najlepsza odpowiedź

Prosz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.


#3 Maciuś20

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 19
Początkujący

  • Postów:202
  • Steam:steam
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 25.01.2017 22:44

Prosz

dziękuję co było źle ??


  • +
  • -
  • 0

#4 Robiin

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 107
Super Hero

  • Postów:2 051
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 25.01.2017 23:03

 

Prosz

dziękuję co było źle ??

 

 

Tabulacja.

public cod_class_enabled(id)
{       
        new dostepna = 44000; //Od którego poziomu ma być klasa
        new level = cod_get_user_level(id);
        if(level < dostepna)
        {
                client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna) //Informacja jeśli ktoś wybierze klasę a nie ma wybranego poziomu wbitego
                return COD_STOP;
        }
oneonone[id][CSW_M4A1] = 11
oneonone[id][CSW_AWP] = 1
   oneonone[id][CSW_DEAGLE] = 5
   ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}

---->

public cod_class_enabled(id)
{       
        new dostepna = 44000; //Od którego poziomu ma być klasa
        new level = cod_get_user_level(id);
        if(level < dostepna)
        {
                client_print(id, print_chat, "[%s]Klasa dostepna od %i poziomu.", nazwa, dostepna) //Informacja jeśli ktoś wybierze klasę a nie ma wybranego poziomu wbitego
                return COD_STOP;
        }
	oneonone[id][CSW_M4A1] = 11
	oneonone[id][CSW_AWP] = 1
	oneonone[id][CSW_DEAGLE] = 5
	ma_klase[id] = 1;
	return COD_CONTINUE;
}

Error tabulacji nie jest szkodliwy. Nie zatrzyma/scrashuje Ci to pluginu, ale lepiej, żeby ich nie było, prawda?


  • +
  • -
  • 0

Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych