Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[ANY] Advanced Weapon Cleaner


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 494
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 13.01.2017 14:25

<div><b>About</b><br /><br />This plugin can cleanup weapons on ground, the remove time is based on several settings.<br /><br /><iframe width="420" height="315" src="https://www.youtube....oq8wCpio?rel=0"frameborder="0" allowfullscreen></iframe><br /><br /><b>Features</b><br /><ul><li>Remove weapons of a single player if he starts spamming them (with optional warn/kick option)</li>
<li>Remove weapons faster depending on weapon count (including the ones players have equipped)</li>
<li>Keep map weapons if needed</li>
</ul><br /><b>Installation</b><br /><br />adv-weapon_cleaner.smx -&gt; addons/sourcemod/plugins/<br /><br /><div style="margin: 5px;">
<div class="smallfont" style="margin-bottom: 2px;">
<b>adv_weapon_cleaner.cfg</b> <input value="Show" style="margin: 0px; padding: 0px; width: 45px; font-size: 10px;" onclick="if(this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display != 'inline')
{ this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'inline'; this.innerText = ''; this.value = 'Hide'; }
else
{ this.parentNode.parentNode.getElementsByTagName('div')[1].getElementsByTagName('div')[0].style.display = 'none'; this.innerText = ''; this.value='Show'; }" type="button">
</div>
<div class="alt2" style="border: 1px inset; padding: 6px;">
<div class="spoiler" style="display: none;"><br />// 0: Disable 1: Keep<br />// -<br />// Default: &quot;1&quot;<br />adv_weapon_cleaner_keep_map_weapons &quot;1&quot;<br /><br />// How much weapons have to be spawned (including each players inventory) before intensifying remove delay.<br />// -<br />// Default: &quot;100&quot;<br />adv_weapon_cleaner_much_weapons &quot;100&quot;<br /><br />// 0: Disable 1: Warn player 2: Kick player<br />// -<br />// Default: &quot;1&quot;<br />adv_weapon_cleaner_punishment &quot;1&quot;<br /><br />// Time to wait before weapon gets removed when a player drops it.<br />// -<br />// Default: &quot;20.0&quot;<br />adv_weapon_cleaner_remove_delay &quot;20.0&quot;<br /><br />// Reduced remove delay per weapon.<br />// -<br />// Default: &quot;0.1&quot;<br />adv_weapon_cleaner_remove_delay2 &quot;0.1&quot;<br /><br />// How much weapons a player can spawn before all his weapons get removed.<br />// -<br />// Default: &quot;50&quot;<br />adv_weapon_cleaner_weapons_per_player &quot;50&quot;<br /></div>
</div>
</div><br /><br /><b>Download</b><br /><br /><a href="https://gitlab.com/Z...zip?ref=master"target="_blank">gitlab.com/Zipcore/AdvWeaponCleaner/</a></div>

Wyświetl pełny artykuł




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych