Witajcie, mam problem z klasą, powinna być niewidoczna gdy kuca z nożem, niestety nic się nie zmienia...
Spoiler
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <engine> #include <fakemeta> #include <amxmisc> #include <cstrike> #define DMG_BULLET (1<<1) new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "(Premium) Assassin"; new const opis[] = "Pelny opis pod komenda /assassin lub /asasin"; new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 50; new const kondycja = 85; new const inteligencja = 20; new const wytrzymalosc = 40; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "klasa"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) &ADMIN_LEVEL_C)) { client_print(id, print_chat, "[PREMIUM] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium!"); return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) ==1)? "assassin": "assassin1"); return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); cs_reset_user_model(id); } public plugin_precache() { precache_model("models/player/assassin/assassin.mdl"); precache_model("models/player/assassin1/assassin1.mdl"); } public Odrodzenie(id) { if(ma_klase[id]) { cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) ==1)? "assassin": "assassin1"); } } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_KNIFE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; } public client_PreThink(id) { if(!ma_klase[id]) return; new button = get_user_button(id); if(button & IN_DUCK) if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE) set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 1); else set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } public CurWeapon(id) { if(!ma_klase[id]) return; if (is_user_connected(id)) { new weapon = get_user_weapon(id) if(weapon == CSW_KNIFE) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); } else { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); } } }
Może powodem są includy?
Proszę o pomoc, pozdrawiam.