←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
ładowanie mocy na nożu

  • +
  • -
1stADXionC - zdjęcie 1stADXionC 28.12.2016

witam.
Mam problem z ładowaniem na nóżu.
 
Gdy klasa zabójca ładuję niewidzialoność na nożu to wszystko ładnie działa lecz jak zmieni broń jest nadal niewidzialna a przy zmianie broni powinien stać się widzialny.
A o to kod:
 
public client_PreThink(id)
{
new clip, ammo
new weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo)
new button2 = get_user_button(id);
new Float:TIME = (10.0-(cod_get_user_intelligence(id)/25));


if(ma_klase[id])
{    
if(!(is_user_moving(id)) && get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) && weapon == 29))
{
if(!task_exists(id+UNIKAT))
{
bartime(id, floatround(TIME))
set_task(TIME, "set_invisible", id+UNIKAT)
}
}
else
{
if(task_exists(id+UNIKAT))
{
remove_task(id+UNIKAT);
bartime(id, 0);
}   
}
} 
}


public set_invisible(id)
{
id-=UNIKAT;


set_dhudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2);
show_dhudmessage(id, "[Zabojca] Jestes tymczasowo niewidzialny (noz)")


set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 13);


}
W klasie ninja wogóle, nie działa ładowanie dodatkowej szybkośći.
a o to kod:
 
public client_PreThink(id)
{
new clip, ammo
new weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo)
new button2 = get_user_button(id);
new Float:TIME = (10.0-(cod_get_user_intelligence(id)/25));


if(ma_klase[id])
{    
if(!(is_user_moving(id)) && get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) && weapon == 29))
{
if(!task_exists(id+UNIKAT))
{
bartime(id, floatround(TIME))
set_task(TIME, "speed", id+UNIKAT)
}
}
else
{
if(task_exists(id+UNIKAT))
{
remove_task(id+UNIKAT);
bartime(id, 0);
}   
}
} 
}


public speed(id)
{
id-=UNIKAT;


set_dhudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_dhudmessage(id, "[Ninja] Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc") 


cod_set_user_bonus_trim(id, 25);
}

Stock:

 

stock bartime(id, czas) 
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, msgBarTime, .player = id);
write_short(czas);
message_end();    
}


stock bool:is_user_moving(id)
{
new Float:fVelocity[3];
pev(id, pev_velocity, fVelocity);
if(fVelocity[ 0 ] != 0.0 || fVelocity[ 1 ] != 0.0 || fVelocity[ 2 ] != 0.0)
return true;
   
return false;
}

 

Odpowiedz

  • +
  • -
tytusek - zdjęcie tytusek 02.01.2017

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
 
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])                                                                  
return;
 
if( read_data(2) == !CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
//staje sie znowu widzialny gdy zmieni bron na inna niz nóz
}
}
Odpowiedz

  • +
  • -
1stADXionC - zdjęcie 1stADXionC 06.01.2017

 

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
 
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])                                                                  
return;
 
if( read_data(2) == !CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
//staje sie znowu widzialny gdy zmieni bron na inna niz nóz
}
}

 

 

 

 

A jak zrobić aby ładował na nożu szybkości?

Odpowiedz

  • +
  • -
Tamagotchi - zdjęcie Tamagotchi 07.01.2017

.


Użytkownik Nik89 edytował ten post 07.01.2017 18:06
Odpowiedz

  • +
  • -
1stADXionC - zdjęcie 1stADXionC 08.01.2017

.

???

Odpowiedz