Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

ładowanie mocy na nożu

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 28.12.2016 21:54

witam.
Mam problem z ładowaniem na nóżu.
 
Gdy klasa zabójca ładuję niewidzialoność na nożu to wszystko ładnie działa lecz jak zmieni broń jest nadal niewidzialna a przy zmianie broni powinien stać się widzialny.
A o to kod:
 
public client_PreThink(id)
{
new clip, ammo
new weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo)
new button2 = get_user_button(id);
new Float:TIME = (10.0-(cod_get_user_intelligence(id)/25));


if(ma_klase[id])
{    
if(!(is_user_moving(id)) && get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) && weapon == 29))
{
if(!task_exists(id+UNIKAT))
{
bartime(id, floatround(TIME))
set_task(TIME, "set_invisible", id+UNIKAT)
}
}
else
{
if(task_exists(id+UNIKAT))
{
remove_task(id+UNIKAT);
bartime(id, 0);
}   
}
} 
}


public set_invisible(id)
{
id-=UNIKAT;


set_dhudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2);
show_dhudmessage(id, "[Zabojca] Jestes tymczasowo niewidzialny (noz)")


set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 13);


}
W klasie ninja wogóle, nie działa ładowanie dodatkowej szybkośći.
a o to kod:
 
public client_PreThink(id)
{
new clip, ammo
new weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo)
new button2 = get_user_button(id);
new Float:TIME = (10.0-(cod_get_user_intelligence(id)/25));


if(ma_klase[id])
{    
if(!(is_user_moving(id)) && get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && (!(button2 & (IN_FORWARD+IN_BACK+IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT)) && weapon == 29))
{
if(!task_exists(id+UNIKAT))
{
bartime(id, floatround(TIME))
set_task(TIME, "speed", id+UNIKAT)
}
}
else
{
if(task_exists(id+UNIKAT))
{
remove_task(id+UNIKAT);
bartime(id, 0);
}   
}
} 
}


public speed(id)
{
id-=UNIKAT;


set_dhudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
show_dhudmessage(id, "[Ninja] Zwiekszyles sobie tymczasowo predkosc") 


cod_set_user_bonus_trim(id, 25);
}

Stock:

 

stock bartime(id, czas) 
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, msgBarTime, .player = id);
write_short(czas);
message_end();    
}


stock bool:is_user_moving(id)
{
new Float:fVelocity[3];
pev(id, pev_velocity, fVelocity);
if(fVelocity[ 0 ] != 0.0 || fVelocity[ 1 ] != 0.0 || fVelocity[ 2 ] != 0.0)
return true;
   
return false;
}

 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 02.01.2017 22:18

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
 
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])                                                                  
return;
 
if( read_data(2) == !CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
//staje sie znowu widzialny gdy zmieni bron na inna niz nóz
}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 06.01.2017 17:39

 

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
 
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])                                                                  
return;
 
if( read_data(2) == !CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
//staje sie znowu widzialny gdy zmieni bron na inna niz nóz
}
}

 

 

 

 

A jak zrobić aby ładował na nożu szybkości?


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#4 Tamagotchi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:78
  • Lokalizacja:Gdzieś
Offline

Napisano 07.01.2017 18:05

.


Użytkownik Nik89 edytował ten post 07.01.2017 18:06

  • +
  • -
  • 0

#5 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 08.01.2017 11:52

.

???


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych