Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Leczenie raz na rune pod danym klawiszem


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.12.2016 12:38

Próbuję zrobić aby klasa pod klawiszem "e" mogła raz na rundę uleczyć się lecz mi nie wychodzi.

Co robię zle? 

 

new const nazwa[] = "Druid";
new const opis[] = "test";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;


new ma_klase[33];
new fiolka_lecznicza[33];


public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "1stADXionC");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}


public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
fiolka_lecznicza[id] = 1;
}


public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
fiolka_lecznicza[id] = 0;
}


public cod_fiolka_used(id)
{
if(fiolka_lecznicza[id] > 1)
{ 
set_user_health( id, get_user_health( id ) + 80 );
Display_Fade(id, 1<<10, 1<<10 ,1<<14, 118, 253, 89, 230);
client_print(id, print_center, "[Druid] Fiolka lecznicza jednorazowo uleczyla Cie o 80 HP");
}
else
client_print(id, print_center, "[Druid] Fiolki leczniczej mozesz uzyc raz na runde");
}

 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 24.12.2016 13:16

public cod_fiolka_used(id)

 

na

 

public cod_class_skill_used(id)

 

 

 

 

 

 


  • +
  • -
  • 1

#3 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.12.2016 13:56

public cod_fiolka_used(id)

 

na

 

public cod_class_skill_used(id)

 

Do silnika dodałem:

register_clcmd("usefiolka", "UzyjFiolki");
register_clcmd("fiolka", "UzyjFiolki");


public UzyjFiolki(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_HANDLED;


new forward_handle = CreateOneForward(pluginy_perkow[perk_gracza[id]], "cod_fiolka_used", FP_CELL);
ExecuteForward(forward_handle, id, id);
DestroyForward(forward_handle);
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#4 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 24.12.2016 14:12

ogólnie to działa i jedynie problem w tym ze chcesz aby raz na runde tak ? 

 

new const nazwa[] = "Druid";
new const opis[] = "test";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
 
new ma_klase[33];
new fiolka_lecznicza[33];
 
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "1stADXionC");
 
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
 
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
fiolka_lecznicza[id] = 1;
}
 
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
fiolka_lecznicza[id] = 0;
}
 
 
public cod_fiolka_used(id)
{
if(fiolka_lecznicza[id]==1)
set_user_health( id, get_user_health( id ) + 80 );
Display_Fade(id, 1<<10, 1<<10 ,1<<14, 118, 253, 89, 230);
client_print(id, print_center, "[Druid] Fiolka lecznicza jednorazowo uleczyla Cie o 80 HP");
fiolka_lecznicza[id]=0;
}
else
client_print(id, print_center, "[Druid] Fiolki leczniczej mozesz uzyc raz na runde");
}
public Koniec_Rundy(){
for(new i =1;i<33;i++){
fiolka_lecznicza[i] = 1;
}
}

 


  • +
  • -
  • 1

#5 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 24.12.2016 14:30



 

ogólnie to działa i jedynie problem w tym ze chcesz aby raz na runde tak ? 

 

new const nazwa[] = "Druid";
new const opis[] = "test";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
 
new ma_klase[33];
new fiolka_lecznicza[33];
 
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "1stADXionC");
 
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
 
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
fiolka_lecznicza[id] = 1;
}
 
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
fiolka_lecznicza[id] = 0;
}
 
 
public cod_fiolka_used(id)
{
if(fiolka_lecznicza[id]==1)
set_user_health( id, get_user_health( id ) + 80 );
Display_Fade(id, 1<<10, 1<<10 ,1<<14, 118, 253, 89, 230);
client_print(id, print_center, "[Druid] Fiolka lecznicza jednorazowo uleczyla Cie o 80 HP");
fiolka_lecznicza[id]=0;
}
else
client_print(id, print_center, "[Druid] Fiolki leczniczej mozesz uzyc raz na runde");
}
public Koniec_Rundy(){
for(new i =1;i<33;i++){
fiolka_lecznicza[i] = 1;
}
}

 

w silniku mam:

 


register_clcmd("useperk", "UzyjFiolki");
register_clcmd("radio3", "UzyjFiolki");

czyli powinienem fiołki uzyć klawiszem "c" lecz niestety tak sie nie dzieje.


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#6 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 24.12.2016 15:16

no wiesz nie musisz miec zbindowane pod c radio3

najlepiej dla pewnosci wpisz recznie radio3 w consoli i zobacz czy uleczy 

 

ewentualnie mozesz jeszcze tak sprobowac

new const nazwa[] = "Druid";
new const opis[] = "test";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
 
new ma_klase[33];
new fiolka_lecznicza[33];
 
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "1stADXionC");
register_clcmd("useperk", "UzyjFiolki");
register_clcmd("radio3", "UzyjFiolki");
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
 
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
fiolka_lecznicza[id] = 1;
}
 
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
fiolka_lecznicza[id] = 0;
}
 
 
public UzyjFiolki(id)
{
if(fiolka_lecznicza[id]==1)
set_user_health( id, get_user_health( id ) + 80 );
Display_Fade(id, 1<<10, 1<<10 ,1<<14, 118, 253, 89, 230);
client_print(id, print_center, "[Druid] Fiolka lecznicza jednorazowo uleczyla Cie o 80 HP");
fiolka_lecznicza[id]=0;
}
else
client_print(id, print_center, "[Druid] Fiolki leczniczej mozesz uzyc raz na runde");
}
public Koniec_Rundy(){
for(new i =1;i<33;i++){
fiolka_lecznicza[i] = 1;
}
}

  • +
  • -
  • 1

#7 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.12.2016 20:30



 

no wiesz nie musisz miec zbindowane pod c radio3

najlepiej dla pewnosci wpisz recznie radio3 w consoli i zobacz czy uleczy 

 

ewentualnie mozesz jeszcze tak sprobowac

new const nazwa[] = "Druid";
new const opis[] = "test";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
 
new ma_klase[33];
new fiolka_lecznicza[33];
 
 
public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "1stADXionC");
register_clcmd("useperk", "UzyjFiolki");
register_clcmd("radio3", "UzyjFiolki");
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
 
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
fiolka_lecznicza[id] = 1;
}
 
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
fiolka_lecznicza[id] = 0;
}
 
 
public UzyjFiolki(id)
{
if(fiolka_lecznicza[id]==1)
set_user_health( id, get_user_health( id ) + 80 );
Display_Fade(id, 1<<10, 1<<10 ,1<<14, 118, 253, 89, 230);
client_print(id, print_center, "[Druid] Fiolka lecznicza jednorazowo uleczyla Cie o 80 HP");
fiolka_lecznicza[id]=0;
}
else
client_print(id, print_center, "[Druid] Fiolki leczniczej mozesz uzyc raz na runde");
}
public Koniec_Rundy(){
for(new i =1;i<33;i++){
fiolka_lecznicza[i] = 1;
}
}

 

 

Dzięki działa, lecz nie wyświetla informacji oraz można użyć wiele razy


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#8 tytusek

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:822
Offline

Napisano 26.12.2016 21:52

new const nazwa[] = "Druid";
new const opis[] = "test";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
 
new ma_klase[33];
new fiolka_lecznicza[33];
 
 
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "1stADXionC");
register_clcmd("useperk", "UzyjFiolki");
register_clcmd("radio3", "UzyjFiolki");
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
 
 
public cod_class_enabled(id){
  ma_klase[id] = true;
  fiolka_lecznicza[id] = 1;
}
 
 
public cod_class_disabled(id){
   ma_klase[id] = false;
   fiolka_lecznicza[id] = 0;
}
 
 
public UzyjFiolki(id){
   if(fiolka_lecznicza[id] && ma_klase[id]){ 
   set_user_health( id, get_user_health( id ) + 80 );
   Display_Fade(id, 1<<10, 1<<10 ,1<<14, 118, 253, 89, 230);
   client_print(id, print_center, "[Druid] Fiolka lecznicza jednorazowo uleczyla Cie o 80 HP");
   fiolka_lecznicza[id]--;
   }
   else
   client_print(id, print_center, "[Druid] Fiolki leczniczej mozesz uzyc raz na runde");
 
}
public Koniec_Rundy(){
for(new i =1;i<33;i++){
fiolka_lecznicza[i] = 1;
}
}

  • +
  • -
  • 1

#9 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.12.2016 22:39

new const nazwa[] = "Druid";
new const opis[] = "test";
new const bronie    = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
 
new ma_klase[33];
new fiolka_lecznicza[33];
 
 
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "1stADXionC");
register_clcmd("useperk", "UzyjFiolki");
register_clcmd("radio3", "UzyjFiolki");
register_logevent("Koniec_Rundy", 2, "1=Round_End")
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
 
 
public cod_class_enabled(id){
  ma_klase[id] = true;
  fiolka_lecznicza[id] = 1;
}
 
 
public cod_class_disabled(id){
   ma_klase[id] = false;
   fiolka_lecznicza[id] = 0;
}
 
 
public UzyjFiolki(id){
   if(fiolka_lecznicza[id] && ma_klase[id]){ 
   set_user_health( id, get_user_health( id ) + 80 );
   Display_Fade(id, 1<<10, 1<<10 ,1<<14, 118, 253, 89, 230);
   client_print(id, print_center, "[Druid] Fiolka lecznicza jednorazowo uleczyla Cie o 80 HP");
   fiolka_lecznicza[id]--;
   }
   else
   client_print(id, print_center, "[Druid] Fiolki leczniczej mozesz uzyc raz na runde");
 
}
public Koniec_Rundy(){
for(new i =1;i<33;i++){
fiolka_lecznicza[i] = 1;
}
}

 

 

Dzięki działa, lecz został mały problem.

gdy używamy fiolki wyświetla się tekst w konsoli: 

 
Unknown command: fiolka
 
Jak zrobić aby fiołki mogła używać tylko klasa druid.
 
public UzyjFiolki(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id) || ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;


new zdrowie = get_user_health(id);
new maxzdrowie = cod_get_user_health(id)+100


set_dhudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2);


if(fiolka_lecznicza[id])
{ 
new nowe_zdrowie = (zdrowie+80);
if(nowe_zdrowie < maxzdrowie)
{
fiolka_lecznicza[id]--;
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
show_dhudmessage(id, "[Druid] Fiolka lecznicza jednorazowo uleczyla Cie o 80 HP");
}
if(nowe_zdrowie >= maxzdrowie && zdrowie != maxzdrowie)
{
fiolka_lecznicza[id]--;
set_user_health(id, maxzdrowie);
show_dhudmessage(id, "[Druid] Jestes w pelni uleczony!");
}
}
else
show_dhudmessage(id, "[Druid] Fiolki leczniczej mozesz uzyc raz na runde");


return PLUGIN_CONTINUE;
}

 


Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 26.12.2016 22:43

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#10 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:363
  • GG:
Offline

Napisano 26.12.2016 23:11

Klasę sprawdzasz bodajże cod_get_user_class, ale już nie pamiętam, jednak jeżeli jest dodana w klasie to raczej nie ma szans aby inna klasa jej użyła. Jeżeli nadal chcesz, aby można było użyć fiolki na E łap.

public client_PostThink(id)
{
	static Button
	Button = get_user_button(id)
	
	if(Button & IN_USE)
	{
		UzyjFiolki(id)
	}
}

Użytkownik NEQU# edytował ten post 26.12.2016 23:12

  • +
  • -
  • 1

#11 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.12.2016 23:32

A jest możliwość zamiast na E to na V!
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#12 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 54
Pomocny

  • Postów:363
  • GG:
Offline

Napisano 26.12.2016 23:35

Raczej nie za bardzo, chyba że dodasz funkcję na bind, i automatycznie będziesz ją bindować pod V każdemu kto wybierze klase, tyle że teraz na większości ns`ów to nie zadziała.

 

https://amxx.pl/doku...get_user_button

 

zawsze możesz moc zrobić pod X, perki pod C. Zarejestruj sobie tą apteczne pod radio2 i standardowo na X będzie.

 

 


Użytkownik NEQU# edytował ten post 26.12.2016 23:40

  • +
  • -
  • 0


Wróć do Pytania


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC , Przelew - CoinSell.pro
Skiny do CS:GO za SMS, PSC, Przelew - CSGOPaka.com
Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
CSGO Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg