public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]];
switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_inteligencji)
{
if(inteligencja_gracza[id] + ilosc >= limit_inteligencji)
{
ilosc = limit_inteligencji - inteligencja_gracza[id];
}
inteligencja_gracza[id] += ilosc;
punkty_gracza[id] -= ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_zdrowia)
{
if(zdrowie_gracza[id] + ilosc >= limit_zdrowia)
{
ilosc = limit_zdrowia - zdrowie_gracza[id];
}
zdrowie_gracza[id] += ilosc;
punkty_gracza[id] -= ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_wytrzymalosci)
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] + ilosc >= limit_wytrzymalosci)
{
ilosc = limit_wytrzymalosci - wytrzymalosc_gracza[id];
}
wytrzymalosc_gracza[id] += ilosc;
punkty_gracza[id] -= ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_kondycji)
{
if(kondycja_gracza[id] + ilosc >= limit_kondycji)
{
ilosc = limit_kondycji - kondycja_gracza[id];
}
kondycja_gracza[id] += ilosc;
punkty_gracza[id] -= ilosc;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}
if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}