Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z pancerzem barbarzyncy

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.12.2016 17:07

Witam.

Staram się stworzyć klasę, która ładuje na nożu pancerz.

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <dhudmessage>


#define TIME 5.0 
#define UNIKAT 2013


new const nazwa[] = "Szeregowiec";
new const opis[] = "Na nozu ladujesz 7 pociskow";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FIVESEVEN | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;


new bool:ma_klase[33], ultra_armor[33];
new msgBarTime;


public plugin_init() 
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "1stADXionC");


cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);


register_forward(FM_TraceLine,"fw_traceline");


msgBarTime = get_user_msgid("BarTime");
}


public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ultra_armor[id] = true;
}


public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ultra_armor[id] = false;
}


public client_PreThink(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return;


if(task_exists(id+UNIKAT) && !get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND || task_exists(id+UNIKAT) && get_user_weapon(id)!=CSW_KNIFE)
{
remove_task(id+UNIKAT)
bartime(id,0)
return;
}


if(!task_exists(id+UNIKAT) && get_entity_flags(id) & FL_ONGROUND && get_user_weapon(id)==CSW_KNIFE)
{
set_task(5.0,"fw_traceline",id+UNIKAT)
bartime(id,5)
return;
}
}


public dodaj_przycisk(id)
{
set_dhudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
ultra_armor[id]++
if(ultra_armor[id]>7)
{
ultra_armor[id]=7
show_dhudmessage(id, "[Barbarzynca] Maksymalna wartosc pancerza to 7",ultra_armor[id]) 
}
else show_dhudmessage(id, "[Barbarzynca] Magiczny pancerz wytrzyma %i strzalow",ultra_armor[id]) 
}


public fw_traceline(Float:vecStart[3],Float:vecEnd[3],ignoreM,id,trace) 
{


if(!is_user_connected(id))
return FMRES_IGNORED;


if(!is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;


new hit = get_tr2(trace, TR_pHit) 


if(!(pev(id,pev_button) & IN_ATTACK))
return FMRES_IGNORED;


if(is_user_alive(hit))
{
if( ultra_armor[hit]>0 )
{
ultra_armor[hit]--
set_tr2(trace, TR_iHitgroup, 8)
}
return FMRES_IGNORED
}
return FMRES_IGNORED;
}


stock bartime(id, czas) 
{
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, msgBarTime,_, id);
write_short(czas);
message_end();    
}

 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 05.12.2016 20:46

nie chce mi się tyle rzeczy opisywać
bo miałeś nawet taki błąd, że próbowałeś ustalić wartość całkowitą do zmiennej typu bool
funkcja, która dodawała ten pancerz nigdzie nie była wywołana
brak warunków kiedy miała się ładować umiejętność, wogóle funkcja sama sobie zaprzeczała (nie wiem jak to nazwać)
plugin nie miał prawa działać, więc po prostu zamiast wytłumaczyć to zrobiłem
sam sobie porównaj co jest nie tak

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#3 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.12.2016 21:30

nie chce mi się tyle rzeczy opisywać
bo miałeś nawet taki błąd, że próbowałeś ustalić wartość całkowitą do zmiennej typu bool
funkcja, która dodawała ten pancerz nigdzie nie była wywołana
brak warunków kiedy miała się ładować umiejętność, w ogóle funkcja sama sobie zaprzeczała (nie wiem jak to nazwać)
plugin nie miał prawa działać, więc po prostu zamiast wytłumaczyć to zrobiłem
sam sobie porównaj co jest nie tak

 

dzięki! dzięki! jeszcze raz dzięki!

Tylko jest mały problem, nie resetuje się pancerz co rundę.


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#4 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 05.12.2016 21:50

bo nie dodałem nic takiego :P
w plugin_init dodaj

register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

na końcu pluginu dopisz

public ResetHUD(id)
ultra_armor[id] = 0;

  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#5 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.12.2016 22:06

Dzięki ! :)

Temat można zamknąć.


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych