Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o klasę dexter

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#21 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.12.2016 18:47

:plus: - Dam jutro bo na stan obecny limit.

Jest już git, tylko coś po stronie tego kodu, działa nie poprawnie:

 

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(random_num(1,7)!=1)
return HAM_IGNORED;


new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(idattacker);
new zdrowie = get_user_health(idattacker);
new nowe_zdrowie = (zdrowie+10<maksymalne_zdrowie+0)?zdrowie+10:maksymalne_zdrowie;
set_user_health(idattacker, nowe_zdrowie);


return HAM_IGNORED;
}

 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#22 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 05.12.2016 18:56

wygląda spoko, tylko usuń to +0 bo mnie w oczy razi
​w amx mod x studio tego nie widziałem
ale powinno działać, nwm czemu nie


  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#23 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.12.2016 19:17

wygląda spoko, tylko usuń to +0 bo mnie w oczy razi
​w amx mod x studio tego nie widziałem
ale powinno działać, nwm czemu nie

 

Gdy strzelałem wroga nagle miałem 0hp a potem max ale jak skasowałem z kodu +0 nie ma już tego błędu wiec dzięki! Jeszcze została mała rzecz do zrobienia, a mianowicie jak zrobić aby totem znikał po zakończeniu rundy. a nie był w następnej rundzie oraz jak ustawić taki czas ładowania paska:


time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)

time_delay*=X - x to czas trwania ladowania* 5 = czyli time_delay*=1.0 = 1*5=5

 


Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 05.12.2016 19:22

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#24 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 05.12.2016 19:38

do Spawn_totemy dopisz na początku
new enttotem = find_ent_by_class(0, "totem");
 while(enttotem > 0)
 {
  if(entity_get_edict(enttotem, EV_ENT_owner) == id)
   remove_entity(enttotem);
  enttotem = find_ent_by_class(enttotem, "totem");
 }
a czas ładowania noża to jest ta stała: #define TIME 5.0
musisz ją usunąć i pod w public client_PreThink(id)
new button2 = get_user_button(id);
dopisać równanie, które ustala czas ładowania:
new Float:time_delay = (4.0-(cod_get_user_intelligence(id)/25))*5;
na koniec wyszukać wszystkie TIME i zamienić na time_delay
jak chcesz to zamiast tworzyć zmienną o nazwie time_delay możesz nazwać TIME i nie będziesz musiał zmieniać tyle kodu
  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#25 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.12.2016 20:06

Dzięki! Klasa działa poprawnie.

Temat można zamknąć. 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych