Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Proszę o klasę dexter

klasa

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
24 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.12.2016 12:23

Nazwa: Dexter

Opis: Ma wbudowane 1/7 szans, że przy strzeleniu w przeciwnika wyssie 10 HP

 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 05.12.2016 14:22

łap, statystyki i bronie sam sobie dodaj bo nie prosiłeś o żadne

kiedy wejdzie to 1/7 to zada 10 dmg więcej, które dojdzie do jego hp (może mieć więcej hp niż na początku, nie robiłem żadnej blokady)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#3 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.12.2016 15:36

łap, statystyki i bronie sam sobie dodaj bo nie prosiłeś o żadne

kiedy wejdzie to 1/7 to zada 10 dmg więcej, które dojdzie do jego hp (może mieć więcej hp niż na początku, nie robiłem żadnej blokady)

 

Dzięki!

A jak zablokować aby regenerowało do max hp a nie +

 

Oraz jak usunę:

SetHamParamFloat(4, damage+10);

Nie będzie dodawało +10 dmg?


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#4 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 05.12.2016 15:47

jak to usuniesz to nie będzie dodawało dmg

żeby nie przekraczało max hp to robisz coś takiego:

new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(idattacker);
new zdrowie = get_user_health(idattacker);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+10<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+10.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
set_user_health(id, nowe_zdrowie);

  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#5 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.12.2016 15:55

A gdzie to dodac?
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#6 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 05.12.2016 15:59

zamiast

set_user_health(idattacker, get_user_health(idattacker)+10)

  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#7 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.12.2016 16:07

A czy dasz rade zrobic aby na "e" stawial totem i leczyl 15 hp co 3 sek (Taki jak na diablo mod)?
  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#8 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 05.12.2016 16:31

dałbym radę, potrzebuję tylko model totemu
jak tu ten model umieścisz to zrobię w kilka minut :)


  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#9 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.12.2016 16:38

dałbym radę, potrzebuję tylko model totemu
jak tu ten model umieścisz to zrobię w kilka minut :)

 

 

Nie mam uprawnień do wysyłania tego typu plików

 

Łap dla ułatwienia:

#include <amxmodx>#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <engine>


#include <diablo_nowe.inc>


#define PLUGIN "New Plugin"
#define AUTHOR "DarkGL"
#define VERSION "1.0"


new iHeal[ 33 ] , bool:bUsedItem[ 33 ] , sprite_white;


public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)


diablo_register_item( "Medyczny Diament" , 250 );


set_task( 5.0 , "healTime" , 666 , .flags = "b" );


register_think("Effect_Healing_Totem","Effect_Healing_Totem_Think")
}


public plugin_precache(){
precache_model( "models/diablomod/totem_heal.mdl" );


sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") 
}


public healTime(){
for( new i = 0 ; i < 33 ; i++ ){
if( !is_user_alive( i ) || iHeal[ i ] == 0 )
continue;


diablo_add_hp( i , iHeal[ i ] );
}
}


public diablo_item_give( id , szRet[] , iLen ){
formatex( szRet , iLen , "Regeneruje %i hp co kazde 0.5 sekundy. Uzyj, zeby polozyc totem ktory bedzie leczyl wszystkich w zasiegu 300" , iHeal[ id ] )
}


public diablo_item_reset( id ){
iHeal[ id ] = 0;
bUsedItem[ id ] = false;
}


public diablo_item_set_data( id ){
iHeal[ id ] = random_num( 10 , 20 );
bUsedItem[ id ] = false;
}


public diablo_copy_item( iFrom , iTo ){
iHeal[ iTo ] = iHeal[ iFrom ];
iHeal[ iFrom ] = 0;
bUsedItem[ iFrom ] = false;
bUsedItem[ iTo ] = false;
}


public diablo_item_info( id , szMessage[] , iLen , bool:bList ){
if( bList ){
formatex( szMessage , iLen , "Zyskasz +x hp co kazde 5 sekund. Uzyj aby polozyc leczacy totem na 7 sekund")
}
else{
formatex( szMessage , iLen , "Zyskasz +i hp co kazde 5 sekund. Uzyj aby polozyc leczacy totem na 7 sekund" , iHeal[ id ] )
}
}


public diablo_upgrade_item( id ){
iHeal[ id ] += random_num( 0 , 2 );
}


public diablo_item_player_spawned( id ){
bUsedItem[ id ] = false;
}


public diablo_item_skill_used( id ){
if( bUsedItem[ id ] ){


diablo_show_hudmsg( id,2.0,"Leczacy Totem mozesz uzyc raz na runde!" )


return PLUGIN_CONTINUE
}


bUsedItem[id] = true


new origin[3]
pev(id,pev_origin,origin)


new ent = Spawn_Ent("info_target")
set_pev(ent,pev_classname,"Effect_Healing_Totem")
set_pev(ent,pev_owner,id)
set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER)
set_pev(ent,pev_origin,origin)
set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1)


engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/diablomod/totem_heal.mdl")   
set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )  
engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent)


set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1)


return PLUGIN_CONTINUE


}


stock Spawn_Ent(const classname[]) 
{
new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, classname))
set_pev(ent, pev_origin, {0.0, 0.0, 0.0})    
dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent)
return ent
}


public Effect_Healing_Totem_Think(ent)
{
if( !pev_valid( ent ) ){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new id = pev(ent,pev_owner)
new totem_dist = 300
new amount_healed = iHeal[id]


//We have emitted beam. Apply effect (this is delayed)
if (pev(ent,pev_euser2) == 1)
{ 
new Float:forigin[3], origin[3]
pev(ent,pev_origin,forigin) 
FVecIVec(forigin,origin)


//Find people near and damage them
new entlist[513]
new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin)


for (new i=0; i < numfound; i++)
{ 
new pid = entlist[i]


if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
continue


if (is_user_alive(pid)) diablo_add_hp( pid , amount_healed )
}


set_pev(ent,pev_euser2,0)
set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5)


return PLUGIN_CONTINUE
}


//Entity should be destroyed because livetime is over
if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
{
remove_entity(ent)
return PLUGIN_CONTINUE
}


//If this object is almost dead, apply some render to make it fade out
if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time())
set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) 


new Float:forigin[3], origin[3]
pev(ent,pev_origin,forigin) 
FVecIVec(forigin,origin)


//Find people near and give them health
message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] );
write_coord( origin[2] );
write_coord( origin[0] );
write_coord( origin[1] + totem_dist );
write_coord( origin[2] + totem_dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 100 ); // r, g, b
write_byte( 128 ); // brightness
write_byte( 5 ); // speed
message_end();


set_pev(ent,pev_euser2,1)
set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.5)




return PLUGIN_CONTINUE


}

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#10 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 05.12.2016 17:14

dodać tą umiejętność do klasy dexter czy nowa klasa??

 


  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#11 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.12.2016 17:20

To jest klasa z diablo mod, która posiada 'totem', który ja potrzebuje.


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#12 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 05.12.2016 17:25

odpowiadasz jak polityk - nie na pytanie (dalej nie wiem co miałem zrobić, nową klasę czy dorobić do dextera)
​tu masz kod, podajesz ścieżkę do modelu pod zmienną model_totka, ilość totemów pod max_ilosc_totemow

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#13 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.12.2016 17:35

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team


Error: Undefined symbol "id" on line 109
Warning: Expression has no effect on line 109
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 109
Error: Invalid expression, assumed zero on line 109
Error: Too many error messages on one line on line 109


Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\Users\Pyra\Desktop\AleLulaaaa\cod\NoweKlasy\codclass_nekromanta.amx (compile failed).
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;


if(random_num(1,7)!=1)
return HAM_IGNORED;


new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(idattacker);
new zdrowie = get_user_health(idattacker);
new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+10<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+10.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
set_user_health(id, nowe_zdrowie);


return HAM_IGNORED;
}

 


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#14 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 05.12.2016 17:43

mój błąd bo odruchowo piszę "id"

set_user_health(id, nowe_zdrowie);

zamien na

set_user_health(idattacker, nowe_zdrowie);

  • +
  • -
  • 0

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#15 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.12.2016 17:54

Dodałem tą moc do klasy nekromanta lecz mam logi:
 
L 12/05/2016 - 17:53:24: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_nekromanta.amxx")
L 12/05/2016 - 17:53:24: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds 
L 12/05/2016 - 17:53:24: [AMXX]    [0] codclass_nekromanta.sma::totem (line 144)

Klasa:

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#16 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 05.12.2016 18:06

teraz sprawdź

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#17 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.12.2016 18:12

teraz sprawdź

 

Wszystko ładnie działa, lecz jak zrobić aby na nożu ładował się pasek (zrobione) a po załadowaniu pojawiał się totem.


Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 05.12.2016 18:25

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#18 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 05.12.2016 18:28

po naładowaniu noża...
nigdy tego nie robiłem


Użytkownik AwIlL^^ edytował ten post 05.12.2016 18:32

  • +
  • -
  • 0

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]


#19 1stADXionC

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:443
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 05.12.2016 18:34

Użyłem do tego bartime


  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#20 AwIlL^^

    Magiczny Gość

  • Użytkownik

Reputacja: 135
Zaawansowany

  • Postów:263
  • Steam:steam
  • Imię:Eryk
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 05.12.2016 18:41

dobra, widzę :)
powinno śmigać

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych