Nazwa: Dexter
Opis: Ma wbudowane 1/7 szans, że przy strzeleniu w przeciwnika wyssie 10 HP
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 05.12.2016 12:23
Nazwa: Dexter
Opis: Ma wbudowane 1/7 szans, że przy strzeleniu w przeciwnika wyssie 10 HP
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 05.12.2016 15:36
łap, statystyki i bronie sam sobie dodaj bo nie prosiłeś o żadne
kiedy wejdzie to 1/7 to zada 10 dmg więcej, które dojdzie do jego hp (może mieć więcej hp niż na początku, nie robiłem żadnej blokady)
Dzięki!
A jak zablokować aby regenerowało do max hp a nie +
Oraz jak usunę:
SetHamParamFloat(4, damage+10);
Nie będzie dodawało +10 dmg?
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 05.12.2016 15:47
jak to usuniesz to nie będzie dodawało dmg
żeby nie przekraczało max hp to robisz coś takiego:
new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(idattacker); new zdrowie = get_user_health(idattacker); new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+10<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+10.0:maksymalne_zdrowie+0.0; set_user_health(id, nowe_zdrowie);
Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]
Napisano 05.12.2016 15:55
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 05.12.2016 16:07
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 05.12.2016 16:38
dałbym radę, potrzebuję tylko model totemu
jak tu ten model umieścisz to zrobię w kilka minut
Nie mam uprawnień do wysyłania tego typu plików
Łap dla ułatwienia:
#include <amxmodx>#include <amxmisc> #include <fakemeta> #include <engine> #include <diablo_nowe.inc> #define PLUGIN "New Plugin" #define AUTHOR "DarkGL" #define VERSION "1.0" new iHeal[ 33 ] , bool:bUsedItem[ 33 ] , sprite_white; public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) diablo_register_item( "Medyczny Diament" , 250 ); set_task( 5.0 , "healTime" , 666 , .flags = "b" ); register_think("Effect_Healing_Totem","Effect_Healing_Totem_Think") } public plugin_precache(){ precache_model( "models/diablomod/totem_heal.mdl" ); sprite_white = precache_model("sprites/white.spr") } public healTime(){ for( new i = 0 ; i < 33 ; i++ ){ if( !is_user_alive( i ) || iHeal[ i ] == 0 ) continue; diablo_add_hp( i , iHeal[ i ] ); } } public diablo_item_give( id , szRet[] , iLen ){ formatex( szRet , iLen , "Regeneruje %i hp co kazde 0.5 sekundy. Uzyj, zeby polozyc totem ktory bedzie leczyl wszystkich w zasiegu 300" , iHeal[ id ] ) } public diablo_item_reset( id ){ iHeal[ id ] = 0; bUsedItem[ id ] = false; } public diablo_item_set_data( id ){ iHeal[ id ] = random_num( 10 , 20 ); bUsedItem[ id ] = false; } public diablo_copy_item( iFrom , iTo ){ iHeal[ iTo ] = iHeal[ iFrom ]; iHeal[ iFrom ] = 0; bUsedItem[ iFrom ] = false; bUsedItem[ iTo ] = false; } public diablo_item_info( id , szMessage[] , iLen , bool:bList ){ if( bList ){ formatex( szMessage , iLen , "Zyskasz +x hp co kazde 5 sekund. Uzyj aby polozyc leczacy totem na 7 sekund") } else{ formatex( szMessage , iLen , "Zyskasz +i hp co kazde 5 sekund. Uzyj aby polozyc leczacy totem na 7 sekund" , iHeal[ id ] ) } } public diablo_upgrade_item( id ){ iHeal[ id ] += random_num( 0 , 2 ); } public diablo_item_player_spawned( id ){ bUsedItem[ id ] = false; } public diablo_item_skill_used( id ){ if( bUsedItem[ id ] ){ diablo_show_hudmsg( id,2.0,"Leczacy Totem mozesz uzyc raz na runde!" ) return PLUGIN_CONTINUE } bUsedItem[id] = true new origin[3] pev(id,pev_origin,origin) new ent = Spawn_Ent("info_target") set_pev(ent,pev_classname,"Effect_Healing_Totem") set_pev(ent,pev_owner,id) set_pev(ent,pev_solid,SOLID_TRIGGER) set_pev(ent,pev_origin,origin) set_pev(ent,pev_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1) engfunc(EngFunc_SetModel, ent, "models/diablomod/totem_heal.mdl") set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) engfunc(EngFunc_DropToFloor,ent) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.1) return PLUGIN_CONTINUE } stock Spawn_Ent(const classname[]) { new ent = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity, engfunc(EngFunc_AllocString, classname)) set_pev(ent, pev_origin, {0.0, 0.0, 0.0}) dllfunc(DLLFunc_Spawn, ent) return ent } public Effect_Healing_Totem_Think(ent) { if( !pev_valid( ent ) ){ return PLUGIN_CONTINUE; } new id = pev(ent,pev_owner) new totem_dist = 300 new amount_healed = iHeal[id] //We have emitted beam. Apply effect (this is delayed) if (pev(ent,pev_euser2) == 1) { new Float:forigin[3], origin[3] pev(ent,pev_origin,forigin) FVecIVec(forigin,origin) //Find people near and damage them new entlist[513] new numfound = find_sphere_class(0,"player",totem_dist+0.0,entlist,512,forigin) for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i] if (get_user_team(pid) != get_user_team(id)) continue if (is_user_alive(pid)) diablo_add_hp( pid , amount_healed ) } set_pev(ent,pev_euser2,0) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 1.5) return PLUGIN_CONTINUE } //Entity should be destroyed because livetime is over if (pev(ent,pev_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id)) { remove_entity(ent) return PLUGIN_CONTINUE } //If this object is almost dead, apply some render to make it fade out if (pev(ent,pev_ltime)-2.0 < halflife_time()) set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ) new Float:forigin[3], origin[3] pev(ent,pev_origin,forigin) FVecIVec(forigin,origin) //Find people near and give them health message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, origin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] ); write_coord( origin[2] ); write_coord( origin[0] ); write_coord( origin[1] + totem_dist ); write_coord( origin[2] + totem_dist ); write_short( sprite_white ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 5 ); // speed message_end(); set_pev(ent,pev_euser2,1) set_pev(ent,pev_nextthink, halflife_time() + 0.5) return PLUGIN_CONTINUE }
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 05.12.2016 17:20
To jest klasa z diablo mod, która posiada 'totem', który ja potrzebuje.
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 05.12.2016 17:25
odpowiadasz jak polityk - nie na pytanie (dalej nie wiem co miałem zrobić, nową klasę czy dorobić do dextera)
tu masz kod, podajesz ścieżkę do modelu pod zmienną model_totka, ilość totemów pod max_ilosc_totemow
Potrzebujesz porad do amxx?? Pisz na [PW]
Napisano 05.12.2016 17:35
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team Error: Undefined symbol "id" on line 109 Warning: Expression has no effect on line 109 Error: Expected token: ";", but found ")" on line 109 Error: Invalid expression, assumed zero on line 109 Error: Too many error messages on one line on line 109 Compilation aborted. 4 Errors. Could not locate output file C:\Users\Pyra\Desktop\AleLulaaaa\cod\NoweKlasy\codclass_nekromanta.amx (compile failed).
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(random_num(1,7)!=1) return HAM_IGNORED; new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(idattacker); new zdrowie = get_user_health(idattacker); new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+10<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+10.0:maksymalne_zdrowie+0.0; set_user_health(id, nowe_zdrowie); return HAM_IGNORED; }
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 05.12.2016 17:54
L 12/05/2016 - 17:53:24: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_nekromanta.amxx") L 12/05/2016 - 17:53:24: [AMXX] Run time error 4: index out of bounds L 12/05/2016 - 17:53:24: [AMXX] [0] codclass_nekromanta.sma::totem (line 144)
Klasa:
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 05.12.2016 18:12
teraz sprawdź
Wszystko ładnie działa, lecz jak zrobić aby na nożu ładował się pasek (zrobione) a po załadowaniu pojawiał się totem.
Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 05.12.2016 18:25
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
Napisano 05.12.2016 18:34
Użyłem do tego bartime
DiabloMod - 10%
COD:MW3 - BETATESTY
CoD Nowy
Moc Medyka - problemPugin mocmedyka włącza się w klasie w której nie powinien Napisany przez scythe1, 09.02.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[ROZWIĄZANE] poźba o klase odrodzenieNapisany przez Anonimowy09, 03.02.2023 ![]() |
|
![]() |
||
Klasa
Poszukuje KlasNapisany przez Aquamarina, 03.01.2023 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Klasa
[KOSZ] klasaklasa Napisany przez Anonimowy09, 30.12.2022 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych