Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Przesłanie stringa do funkcji


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 emson

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Emil
Offline

Napisano 19.11.2016 19:10

Cześć.

Chciałbym stworzyć komendę, która pokazałaby statystyki jakiegoś gracza.

 

/staty [NICK]

 

I stąd pytanie, jak ten nick do funkcji przesłać?


  • +
  • -
  • 0

#2 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 19.11.2016 21:12

https://amxx.pl/doku...a/f91/read_argv

Odczytaj pierwszy argument

;)


  • +
  • -
  • 1

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#3 emson

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Emil
Offline

Napisano 20.11.2016 00:59

Oo, dzięki. Ale argument wychwytuje mi tylko przez wpisanie komendy w konsoli, a czy da się to zrobić jakoś na say?


  • +
  • -
  • 0

#4 wiwi249

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 150
Profesjonalista

  • Postów:440
  • GG:
  • Imię:Wiktor
  • Lokalizacja:Tarnobrzeg
Offline

Napisano 20.11.2016 14:09

register_clcmd("say /komenda", "Funkcja");

  • +
  • -
  • 0

Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.

Potrzebujesz czegoś? Pisz!

 

"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul


#5 d0naciak

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 1 029
Hero

  • Postów:2 414
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Kotlarka
Offline

Napisano 01.12.2016 00:08

Ja u siebie zrobiłem tak, do plugin_init:

register_clcmd("say", "cmd_Czat");
Gdzieś na dole:
public cmd_Czat(id)
{
new szZawartosc[128]; 
 
read_args(szZawartosc, 127);
remove_quotes(szZawartosc);
 
if(!equal(szZawartosc, "/codinfo", 8))
return PLUGIN_CONTINUE;
 
new iTarget = find_player("bhl", szZawartosc[9]);
 
if(!iTarget)
{
ColorChat(id, GREEN, "[COD:INFO]^x01 Nie znaleziono gracza.");
return PLUGIN_HANDLED;
}
//...kod...
}

 


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych