Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Modele Noży (Jak to zapisać?)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Gasior

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:105
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 12.11.2016 00:09

Witam,

 

Mam plugin w którym w menu, gracze mogą wybrać sobie nóż. Jednak to się nie zapisuje. Po zmianie na broń, nóż resetuje się. Nie wiem co robię źle z zapisem danych.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine> 
#include <vault>
#include <fun>

#define PLUGIN "Menu Nozy"
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "Gasior"

#define TASK_INTERVAL 4.0  

new knife_model[33] 
new g_Menu


public plugin_init() { 
	
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 
	
	
	g_Menu = register_menuid("Knife Mod")
	register_menucmd(g_Menu, 1023, "knifemenu")
	
	register_clcmd("say /knife", "display_knife")

	
}

public plugin_precache() { 
	precache_model("models/ProjektSpark.pl/FFA/ZlotyNoz/v_zloty.mdl") 
	precache_model("models/ProjektSpark.pl/FFA/FazaDopplera4/v_faza.mdl")
	precache_model("models/ProjektSpark.pl/FFA/Utwardzony/v_utwardzony.mdl")
	precache_model("models/ProjektSpark.pl/FFA/Wypalony/v_wypalony.mdl")
	precache_model("models/ProjektSpark.pl/FFA/Zabarwiony/v_zabarwiony.mdl") 
	precache_model("models/v_knife.mdl") 
} 

public client_authorized(id){ 
	LoadData(id)
}

public display_knife(id) {
	new menuBody[512]
	add(menuBody, 511, "\rKnife Mod\w^n^n")
	add(menuBody, 511, "\y1. \wZloty Noz\w^n")
	add(menuBody, 511, "\y2. \wUtwardzony\w^n")
	add(menuBody, 511, "\y3. \wFaza Dopplera 4\w^n")
	add(menuBody, 511, "\y4. \wWypalony\w^n")
	add(menuBody, 511, "\y5. \wZabarwiony\w^n^n")
	add(menuBody, 511, "\y6. \wStandardowy\w^n^n")
	add(menuBody, 511, "\r0. Exit^n")
	
	new keys = ( 1<<0 | 1<<1 | 1<<2 | 1<<3 | 1<<4 | 1<<5 | 1<<9 )
	show_menu(id, keys, menuBody, -1, "Knife Mod")
}

public knifemenu(id, key) {
	switch(key) 
	{
		case 0: SetKnife(id , 0) 
		case 1: SetKnife(id , 1)
		case 2: SetKnife(id , 2)
		case 3: SetKnife(id , 3)
		case 4: SetKnife(id , 4)
		case 5: SetKnife(id , 5)
		default: return PLUGIN_HANDLED
	}
	SaveData(id)
	return PLUGIN_HANDLED
} 

public SetKnife(id , Knife) {
	knife_model[id] = Knife
	
	new vModel[56]
	
	switch(Knife)
	{
		case 0: {			
			format(vModel,55,"models/ProjektSpark.pl/FFA/ZlotyNoz/v_zloty.mdl")
		}
		case 1: {
			format(vModel,55,"models/ProjektSpark.pl/FFA/Utwardzony/v_utwardzony.mdl")
		}
		case 2: {
			format(vModel,55,"models/ProjektSpark.pl/FFA/FazaDopplera4/v_faza.mdl")
		}
		case 3: {
			format(vModel,55,"models/ProjektSpark.pl/FFA/Wypalony/v_wypalony.mdl")
		}
		case 4: {

			format(vModel,55,"models/ProjektSpark.pl/FFA/Zabarwiony/v_zabarwiony.mdl")
		}
		case 5: {
			format(vModel,55,"models/v_knife.mdl")
		}
	} 
	
	entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vModel)
	
	return PLUGIN_HANDLED;  
}

SaveData(id)
{ 
	
	new authid[32]
	get_user_authid(id, authid, 31)
	
	new vaultkey[64]
	new vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "KMEN_%s", authid)
	format(vaultdata, 63, "%d", knife_model[id])
	set_vaultdata(vaultkey, vaultdata)
}

LoadData(id) 
{ 
	new authid[32] 
	get_user_authid(id,authid,31)
	
	new vaultkey[64], vaultdata[64]
	
	format(vaultkey, 63, "KMEN_%s", authid)
	get_vaultdata(vaultkey, vaultdata, 63)
	knife_model[id] = str_to_num(vaultdata)
	
} 
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1033\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


  • +
  • -
  • 0

#2 Gasior

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:105
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 12.11.2016 18:25

Problem rozwiązany. Proszę o zamknięcie.


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych