Witam, chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość zrobienia stałej wytrzymałości, niezależnej od max lvlu serwera. Chodzi mi o to że przy normalnym 200 lvl wytrzymałość dużo nie daje, ale już przy 1000 gracz dostaje bardzo małe obrażenia. Ja chciałbym zrobić coś takiego że mając max punktów danych w wytrzymałość mamy 20% wytrzymałości - czyli dostając 100 obrazen nalicza nam tylko 80. Jest mi to o tyle potrzebne że mam dynamiczny lvl na serwerze i innego rozwiązania nie widzę.
Próbowałem edytować to:
public ZastosujAtrybuty(id) { redukcja_obrazen_gracza[id] = 0.7*(1.0-floatpower(1.1, -0.112311341*PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1)));
Ale nie bardzo wiem za co odpowiada "-0.112311341"
Edit.
Może łatwiej będzie jak podam maxymalną liczbę punktów w wytrzymałości - 120p.
Użytkownik GFX12 edytował ten post 29.10.2016 00:53