Witajcie.
Mam problem potrzeba mi by ta klasa gdy ma mniej niż 85hp i zniknie jej klon dostawała też dmg+int z MP5 i Deagle
ale nie wiem jak to zrobić proszę o pomoc
kod
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <dhudmessage>
#define OFFSET_PRIMARYWEAPON 116
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Skrytobojca (Premium)";
new const opis[] = "Tworzy klona majac mniej niz 85HP przy czym staje sie niewidzialny na 7s i zostaje bez broni(czas na ukrycie) po 7s dostaje bronie+85HP !3+(int)zMP5 i Degle";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE | CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 40;
new bool:ma_klase[33], bool:klon[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "2.0", "FinalRing");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1)
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
klon[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
klon[id] = false;
cod_take_weapon(id, CSW_MP5NAVY)
cod_take_weapon(id, CSW_HEGRENADE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
set_user_footsteps(id, 0);
}
public client_PreThink(id)
{
if (!is_user_alive(id) && !is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE
if(ma_klase[id])
{
if(get_user_health(id) <= 85)
{
if(klon[id])
{
new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKlona[3], Float:VBA[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza);
VelocityByAim(id, 50, VBA);
VBA[2] = 0.0;
for(new i=0; i < 3; i++)
OriginKlona[i] = OriginGracza[i]+VBA[i];
new model[55], Float:AngleKlona[3],
SekwencjaKlona = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence);
SekwencjaKlona = SekwencjaKlona == 3 || SekwencjaKlona == 4? 1: SekwencjaKlona;
entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54);
entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKlona);
AngleKlona[0] = 0.0;
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Klon");
entity_set_model(ent, model);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKlona);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKlona);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKlona);
entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKlona);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0});
entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id);
drop_to_floor(ent);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
set_user_footsteps(id, 1);
strip_user_weapons(id);
set_pdata_int(id, OFFSET_PRIMARYWEAPON, 0);
set_dhudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.65, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5, false);
show_dhudmessage(id, "* Utworzyles klona *^nMasz 7s na ucieczke !");
set_task(7.0, "usun_klona", id);
}
klon[id] = false;
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public usun_klona(id)
{
remove_entity_name("Klon")
if(ma_klase[id])
{
if(!klon[id])
{
set_user_health(id, get_user_health(id)+85);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
set_user_footsteps(id, 0);
cod_give_weapon(id, CSW_MP5NAVY)
cod_give_weapon(id, CSW_HEGRENADE)
cod_give_weapon(id, CSW_DEAGLE)
give_item(id,"ammo_9mm")
give_item(id,"ammo_9mm")
give_item(id,"ammo_9mm")
if(get_user_team(id) == 1)
{
cod_give_weapon(id, CSW_GLOCK18)
give_item(id,"ammo_9mm")
give_item(id,"ammo_9mm")
give_item(id,"ammo_9mm")
}
else
{
cod_give_weapon(id, CSW_USP)
give_item(id,"ammo_45acp")
give_item(id,"ammo_45acp")
give_item(id,"ammo_45acp")
}
set_dhudmessage(205, 255, 0, -1.0, 0.65, 2, 6.0, 3.0, 0.1, 1.5, false)
show_dhudmessage(id, "* Jestes gotow *^nDostales +85HP oraz bronie !")
}
}
}
public Odrodzenie(id)
{
if(ma_klase[id])
{
klon[id] = true;
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
set_user_footsteps(id, 0);
}
}
public NowaRunda()
remove_entity_name("Klon")
Użytkownik FinalRing edytował ten post 20.10.2016 19:15


Dodatki SourceMod














