Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem ze spadochronem :(


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 CreyzoL

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:97
  • Lokalizacja:Wysoka Głogowska
Offline

Napisano 17.10.2009 20:33

Witam

gdy wgrywam spadochron według tego poradnika:

http://amxx.pl/topic...ight=spadochron

To robię tak jak tam pisze i po zmianie mapki na serwie nic sie nie dzieje, nadal to samo.
Wydaje mi się że źle dopisuje w plugins.ini
Dopisuje:

parachute.amxx

Powinno tak być czy jakoś inaczej?
  • +
  • -
  • 0

#2 Mr. Pawlak

    Wygrałeś talon na kurwę i balon

  • Power User

Reputacja: 936
Master

  • Postów:1668
  • GG:
  • Lokalizacja:Mongolia
Offline

Napisano 17.10.2009 20:47

Cvary wpisane do amxx.cfg?
  • +
  • -
  • 0

#3 CreyzoL

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:97
  • Lokalizacja:Wysoka Głogowska
Offline

Napisano 17.10.2009 20:48

A co dokładnie mam tam wpisać?
  • +
  • -
  • 0

#4 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 17.10.2009 20:50

sv_parachute "1"   - 0: wyłączony - 1: włączony 
  
 parachute_cost "1000"  - ile kosztuje (CStrike ONLY) 
  
 parachute_payback "75"  - za ile możesz sprzedac spadochron(ie. (75/100) * 1000 = 750$) 
  
 parachute_fallspeed "100" - szybkosc lotu

w module.ini usun ; przed

#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>


  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#5 Mr. Pawlak

    Wygrałeś talon na kurwę i balon

  • Power User

Reputacja: 936
Master

  • Postów:1668
  • GG:
  • Lokalizacja:Mongolia
Offline

Napisano 17.10.2009 20:52

do cstrike/addons/amxmodx/confings/amxx.cfg

na sam dół wklej to

sv_parachute "1"   - 0: wyłączony - 1: włączony
 
parachute_cost "1000"  - ile kosztuje (CStrike ONLY)
 
parachute_payback "75"  - za ile możesz sprzedac spadochron(ie. (75/100) * 1000 = 750$)
 
parachute_fallspeed "100" - szybkosc lotu

  • +
  • -
  • 0

#6 CreyzoL

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:97
  • Lokalizacja:Wysoka Głogowska
Offline

Napisano 17.10.2009 20:53

a czy przy cvar'ach mam dodać przedrostki:
amx_
??
  • +
  • -
  • 0

#7 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 17.10.2009 20:55

sv_parachute "1"
parachute_cost "1000"
parachute_payback "75"
parachute_fallspeed "100"

Skopiuj to. Ale wina nie lezy po stronie cvarow, bo wczytaja sie podstawowe. Odblokuj moduly.
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#8 CreyzoL

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:97
  • Lokalizacja:Wysoka Głogowska
Offline

Napisano 17.10.2009 20:56

moduły mam odblokowane.
  • +
  • -
  • 0

#9 Mr. Pawlak

    Wygrałeś talon na kurwę i balon

  • Power User

Reputacja: 936
Master

  • Postów:1668
  • GG:
  • Lokalizacja:Mongolia
Offline

Napisano 17.10.2009 20:58

amx_parachute @all  - daje wszystkim za darmo Spadochron(CStrike ONLY)

jak zrobisz wszystko zresetuj serwa i zobacz czy wszystko działa ;P
  • +
  • -
  • 0

#10 Rucer

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:12
  • Lokalizacja:TYCHY
Offline

Napisano 19.10.2009 16:08

no pewnie ze zle dodajesz do plugins.ini dopisz
amx_parachute.amxx
  • +
  • -
  • 0

#11 no name

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:387
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 19.10.2009 17:01

amx_parachute @all  - daje wszystkim za darmo Spadochron(CStrike ONLY)

jak zrobisz wszystko zresetuj serwa i zobacz czy wszystko działa ;P


Wpisałem to i nic ( spadochron działa ale tylko admin ma. Musze za każdą rundą wpisywać to do konsoli, żeby każdy miał spadochron)

Wpisywałem nawet do amxx.cfg to:

amx_task 10 "amx_parachute @all" sr

żeby dawało co 10 sec spadochron każdemu ale to niedaje nic. ;>

Ma ktoś może jakiś inny pomysł, albo plugin ze spadochronem dla każdego?
  • +
  • -
  • 0

#12 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 19.10.2009 18:51

Jest taka komenda wogóle jak amx_task? ;>

Masz, skompiluj ten kod:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

new bool:has_parachute[33]
new para_ent[33]
new gCStrike = 0
new pDetach, pFallSpeed, pEnabled, pCost, pPayback

#define PARACHUTE_LEVEL ADMIN_ALL

public plugin_init()
{
    register_plugin("Parachute", "1.3", "KRoT@L/JTP10181")
    pEnabled = register_cvar("sv_parachute", "1" )
    pFallSpeed = register_cvar("parachute_fallspeed", "100")
    pDetach = register_cvar("parachute_detach", "1")
    RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "runda", 1);

    if (cstrike_running()) gCStrike = true

    if (gCStrike) {

        pCost = register_cvar("parachute_cost", "0")
        pPayback = register_cvar("parachute_payback", "75")

        register_concmd("amx_parachute", "admin_give_parachute", PARACHUTE_LEVEL, "<nick, #userid or @team>" )
    }

    register_clcmd("say", "HandleSay")
    register_clcmd("say_team", "HandleSay")

    register_event("ResetHUD", "newSpawn", "be")
    register_event("DeathMsg", "death_event", "a")

    //Setup jtp10181 CVAR
    new cvarString[256], shortName[16]
    copy(shortName,15,"chute")

    register_cvar("jtp10181","",FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY)
    get_cvar_string("jtp10181",cvarString,255)

    if (strlen(cvarString) == 0) {
        formatex(cvarString,255,shortName)
        set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
    }
    else if (contain(cvarString,shortName) == -1) {
        format(cvarString,255,"%s,%s",cvarString, shortName)
        set_cvar_string("jtp10181",cvarString)
    }
}
public runda(id)
{
	client_cmd(id, "say buy_parachute")
}

public plugin_natives()
{
    set_module_filter("module_filter")
    set_native_filter("native_filter")
}

public module_filter(const module[])
{
    if (!cstrike_running() && equali(module, "cstrike")) {
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    return PLUGIN_CONTINUE
}

public native_filter(const name[], index, trap)
{
    if (!trap) return PLUGIN_HANDLED

    return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache()
{
    precache_model("models/parachute.mdl")
}

public client_connect(id)
{
    parachute_reset(id)
}

public client_disconnect(id)
{
    parachute_reset(id)
}

public death_event()
{
    new id = read_data(2)
    parachute_reset(id)
}

parachute_reset(id)
{
    if(para_ent[id] > 0) {
        if (is_valid_ent(para_ent[id])) {
            remove_entity(para_ent[id])
        }
    }

    if (is_user_alive(id)) set_user_gravity(id, 1.0)

    has_parachute[id] = false
    para_ent[id] = 0
}

public newSpawn(id)
{
    if(para_ent[id] > 0) {
        remove_entity(para_ent[id])
        set_user_gravity(id, 1.0)
        para_ent[id] = 0
    }

    if (!gCStrike || access(id,PARACHUTE_LEVEL) || get_pcvar_num(pCost) <= 0) {
        has_parachute[id] = true
        //set_view(id, CAMERA_3RDPERSON)
    }
}

public HandleSay(id)
{
    if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE

    new args[128]
    read_args(args, 127)
    remove_quotes(args)

    if (gCStrike) {
        if (equali(args, "buy_parachute")) {
            buy_parachute(id)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        else if (equali(args, "sell_parachute")) {
            sell_parachute(id)
            return PLUGIN_HANDLED
        }
        else if (containi(args, "give_parachute") == 0) {
            give_parachute(id,args[15])
            return PLUGIN_HANDLED
        }
    }

    if (containi(args, "parachute") != -1) {
        if (gCStrike) client_print(id, print_chat, "[AMXX] Parachute commands: buy_parachute, sell_parachute, give_parachute")
        client_print(id, print_chat, "[AMXX] To use your parachute press and hold your +use button while falling")
    }

    return PLUGIN_CONTINUE
}

public buy_parachute(id)
{
    if (!gCStrike) return PLUGIN_CONTINUE
    if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE

    if (!get_pcvar_num(pEnabled)) {
        client_print(id, print_chat, "[AMXX] Parachute plugin is disabled")
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    if (has_parachute[id]) {
       // client_print(id, print_chat, "[AMXX] You already have a parachute")
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    new money = cs_get_user_money(id)
    new cost = get_pcvar_num(pCost)

    if (money < cost) {
        client_print(id, print_chat, "[AMXX] You don't have enough moneyfor a parachute - Costs $%i", cost)
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    cs_set_user_money(id, money - cost)
    client_print(id, print_chat, "[AMXX] You have bought a parachute. To use it, press +use while falling.")
    has_parachute[id] = true

    return PLUGIN_HANDLED
}

public sell_parachute(id)
{
    if (!gCStrike) return PLUGIN_CONTINUE
    if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE

    if (!get_pcvar_num(pEnabled)) {
        client_print(id, print_chat, "[AMXX] Parachute plugin is disabled")
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    if (!has_parachute[id]) {
        client_print(id, print_chat, "[AMXX] You don't have a parachute to sell")
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    if (access(id,PARACHUTE_LEVEL)) {
        client_print(id, print_chat, "[AMXX] You cannot sell your free admin parachute")
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    parachute_reset(id)

    new money = cs_get_user_money(id)
    new cost = get_pcvar_num(pCost)

    new sellamt = floatround(cost * (get_pcvar_num(pPayback) / 100.0))
    cs_set_user_money(id, money + sellamt)

    client_print(id, print_chat, "[AMX] You have sold your used parachute for $%d", sellamt)

    return PLUGIN_CONTINUE
}

public give_parachute(id,args[])
{
    if (!gCStrike) return PLUGIN_CONTINUE
    if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE

    if (!get_pcvar_num(pEnabled)) {
        client_print(id, print_chat, "[AMXX] Parachute plugin is disabled")
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    if (!has_parachute[id]) {
        client_print(id, print_chat, "[AMXX] You don't have a parachute to give")
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    new player = cmd_target(id, args, 4)
    if (!player) return PLUGIN_HANDLED

    new id_name[32], pl_name[32]
    get_user_name(id, id_name, 31)
    get_user_name(player, pl_name, 31)

    if(has_parachute[player]) {
        client_print(id, print_chat, "[AMXX] %s already has a parachute.", pl_name)
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    parachute_reset(id)
    has_parachute[player] = true

    client_print(id, print_chat, "[AMXX] You have given your parachute to %s.", pl_name)
    client_print(player, print_chat, "[AMXX] %s has given thier parachute to you.", id_name)

    return PLUGIN_HANDLED
}

public admin_give_parachute(id, level, cid) {

    if (!gCStrike) return PLUGIN_CONTINUE

    if(!cmd_access(id,level,cid,2)) return PLUGIN_HANDLED

    if (!get_pcvar_num(pEnabled)) {
        client_print(id, print_chat, "[AMXX] Parachute plugin is disabled")
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    new arg[32], name[32], name2[32], authid[35], authid2[35]
    read_argv(1,arg,31)
    get_user_name(id,name,31)
    get_user_authid(id,authid,34)

    if (arg[0]=='@'){
        new players[32], inum
        if (equali("T",arg[1]))        copy(arg[1],31,"TERRORIST")
        if (equali("ALL",arg[1]))    get_players(players,inum)
        else                        get_players(players,inum,"e",arg[1])

        if (inum == 0) {
            console_print(id,"No clients in such team")
            return PLUGIN_HANDLED
        }

        for(new a = 0; a < inum; a++) {
            has_parachute[players[a]] = true
        }

        switch(get_cvar_num("amx_show_activity"))    {
            case 2:    client_print(0,print_chat,"ADMIN %s: gave a parachute to ^"%s^" players",name,arg[1])
            case 1:    client_print(0,print_chat,"ADMIN: gave a parachute to ^"%s^" players",arg[1])
        }

        console_print(id,"[AMXX] You gave a parachute to ^"%s^" players",arg[1])
        log_amx("^"%s<%d><%s><>^" gave a parachute to ^"%s^"", name,get_user_userid(id),authid,arg[1])
    }
    else {

        new player = cmd_target(id,arg,6)
        if (!player) return PLUGIN_HANDLED

        has_parachute[player] = true

        get_user_name(player,name2,31)
        get_user_authid(player,authid2,34)

        switch(get_cvar_num("amx_show_activity")) {
            case 2:    client_print(0,print_chat,"ADMIN %s: gave a parachute to ^"%s^"",name,name2)
            case 1:    client_print(0,print_chat,"ADMIN: gave a parachute to ^"%s^"",name2)
        }

        console_print(id,"[AMXX] You gave a parachute to ^"%s^"", name2)
        log_amx("^"%s<%d><%s><>^" gave a parachute to ^"%s<%d><%s><>^"", name,get_user_userid(id),authid,name2,get_user_userid(player),authid2)
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public client_PreThink(id)
{
    //parachute.mdl animation information
    //0 - deploy - 84 frames
    //1 - idle - 39 frames
    //2 - detach - 29 frames

    if (!get_pcvar_num(pEnabled)) return
    if (!is_user_alive(id) || !has_parachute[id]) return

    new Float:fallspeed = get_pcvar_float(pFallSpeed) * -1.0
    new Float:frame

    new button = get_user_button(id)
    new oldbutton = get_user_oldbutton(id)
    new flags = get_entity_flags(id)

    if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) {

        if (get_pcvar_num(pDetach)) {

            if (get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0)

            if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) {
                entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
                entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
                entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
                entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
                entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
                entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
                return
            }

            frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
            entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
            entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

            if (frame > 254.0) {
                remove_entity(para_ent[id])
                para_ent[id] = 0
            }
        }
        else {
            remove_entity(para_ent[id])
            set_user_gravity(id, 1.0)
            para_ent[id] = 0
        }

        return
    }

    if (button & IN_USE) {

        new Float:velocity[3]
        entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

        if (velocity[2] < 0.0) {

            if(para_ent[id] <= 0) {
                para_ent[id] = create_entity("info_target")
                if(para_ent[id] > 0) {
                    entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
                    entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
                    entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
                    entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
                    entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
                    entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
                    entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
                    entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
                    entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
                }
            }

            if (para_ent[id] > 0) {

                entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
                entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
                entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
                entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
                set_user_gravity(id, 0.1)

                velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
                entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

                if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) {

                    frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
                    entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
                    entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

                    if (frame > 100.0) {
                        entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
                        entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
                        entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
                        entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
                        entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
                        entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
                    }
                }
            }
        }
        else if (para_ent[id] > 0) {
            remove_entity(para_ent[id])
            set_user_gravity(id, 1.0)
            para_ent[id] = 0
        }
    }
    else if ((oldbutton & IN_USE) && para_ent[id] > 0 ) {
        remove_entity(para_ent[id])
        set_user_gravity(id, 1.0)
        para_ent[id] = 0
    }
}  
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{ rtf1 ansi deff0{ fonttbl{ f0 fnil Tahoma;}}n viewkind4 uc1 pard lang1045 f0 fs16 n par }
*/

  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#13 no name

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:387
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Wojciech
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 19.10.2009 19:22

Jest amx_task :P


Zastosowanie:
Wstaw komende do amx.cfg w formacie:
amx_task time "command" flags

Flagi:
m - czas w minutach
s - czas w sekundach
r - powtażaj komende
t - wybrana godzinia (0:00-23:59, assumes "r" flag)

Dla przykładu: Aby restartować rundę co 5 minut wpisz:
amx_task 5 "sv_restart 1" mr


originally by JustinHoMi
original amx thread: http://djeyl.net/for...topic=4130&st=0
originaly post http://forums.allied...read.php?t=1263
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych