Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poszukuje 2 pluginy


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 viper367

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:166
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 18.10.2016 11:38

Witam poszukuje 2 pluginy

za odp nagradzam +

1.Plugin który usuwa z cs całkowicie tarcze balistyczną .Plugin także musi blokować modele .

2.Plugin który zamienia modele p_... na  1 submodel z tymi modelami -widziałem kiedyś taki plugin na zombie-mod.ru ale teraz nie moge go znaleść

 

Potrzebuje te 2 pluginy ponieważ cały czas wyrzuca mi błąd ents 512

Jesli ma ktoś inne pomysły na zwolnienie troche ents proszę pisać

Pozdrawiam  :)


  • +
  • -
  • 0

#2 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:1124
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 18.10.2016 12:22

Witam poszukuje 2 pluginy

za odp nagradzam +

1.Plugin który usuwa z cs całkowicie tarcze balistyczną .Plugin także musi blokować modele .

2.Plugin który zamienia modele p_... na  1 submodel z tymi modelami -widziałem kiedyś taki plugin na zombie-mod.ru ale teraz nie moge go znaleść

 

Potrzebuje te 2 pluginy ponieważ cały czas wyrzuca mi błąd ents 512

Jesli ma ktoś inne pomysły na zwolnienie troche ents proszę pisać

Pozdrawiam  :)

Jaką tarcze?, że co? 

Zwykła tarcza to podstawowy element, dlatego usunięcie jej prawdopodobnie wymaga ingerencji w menu główne czyli w menu które znajduje się nad dysku w plikach każdego użytkownika. Możesz ją zablokować i na tym chyba poprzestaniemy... 

Błąd 512 to błąd 512, masz za dużo tego, wliczają się w to elementy mapy, graczy, modele bla bla bla.
Sprawa z 1 submodelem nie załatwia sprawy bo ograniczają Cie tak czy siak vertexy na modelach, przekroczysz ich ilość to nie skompilujesz poprawnie modelu i cały misterny plan idzie w cholerę. Fajna sprawa ale jak robisz przykładowo submodele do jednej broni z możliwością modyfikacji broni przez użytkownika, a nie że rzucisz bodajże 30 modeli na jeden submodel i "oszukałem przeznaczenie bo wykiwałem błąd przekroczenia ilości elementów na mapie 512!" 


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#3 viper367

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:166
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 18.10.2016 12:37

Ok w tej chwili zrobiłem że w Cs każdy dodatkowy skin do broni  np howl  jest jako nowa bron wiec modele są x3 a czy jest możliwość stworzenia pluginu który zmieniał by tylko textury broni.

Bronie dodawałem pluginem nst_wpn


  • +
  • -
  • 0

#4 ex0

    Wolny strzelec.

  • Power User

Reputacja: 377
Wszechpomocny

  • Postów:1124
  • GG:
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Żywiec
Offline

Napisano 18.10.2016 13:25

Ok w tej chwili zrobiłem że w Cs każdy dodatkowy skin do broni  np howl  jest jako nowa bron wiec modele są x3 a czy jest możliwość stworzenia pluginu który zmieniał by tylko textury broni.

Bronie dodawałem pluginem nst_wpn

Pewnie, że tak, tylko znając życie część skinów ma również stosunkowo inny wygląd a nie typowy wygląd broni z 1.6.
Jeśli masz takie typowe to wystarczy zrobić siatkę takich skinów i skompilować to do jednego elementu, w tym momencie jak to się obsłuży pluginem będzie się nakładać po prostu grafika na podstawowy skin broni.

Nie wiem czy to czasem nie jest gdzieś publicznie udostępnione w przypadku jakiegoś moda.
Chyba na COD Mod którymś z Alliedów to było, ale mogę się mylić.


  • +
  • -
  • 0

TWORZENIE FOR SPOŁECZNOŚCIOWYCH | ZARZĄDZANIE STRONAMI INTERNETOWYMI
WSPARCIE TECHNICZNE SERWERÓW HLDS | MODERNIZACJA, OPTYMALIZACJA, ZABEZPIECZENIA


Zapraszam do mojego profilu ;)


#5 viper367

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:166
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 18.10.2016 14:07

Bronie które mam wgrane to te same modele różniące sie jedynie texturą ponieważ sam tworzyłem do niektórych z nich textury.

Czyli wystarczyło by napisać plugin do obsługi  aby textury sie nakładały.

Wiesz jak to może zrobić

Jesli pozwolisz skontaktowałbym sie z tobą przez gg


  • +
  • -
  • 0

#6 viper367

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:166
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 19.10.2016 09:39

Oczywiście w gre wchodzi pomoc darmowa jak i płatna. :)


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych