Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Przerobienie pluginu Vip 2.0a

Modyfikacja

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Ircu

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:172
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 17.10.2009 20:05

Jeśl się da przerobić ten plugin to bradzo bym prosił :).
Stare ustawienia:
Korzysci bycia VIP'em:
Dostajesz darmowe granaty (HE, 2FB, SB)
Darmową kamizelkę + hełm
Dostajesz $500 za normalne zabicie i $800 za każdego HeadShoot'a
Dostajesz 15HP za zabicie i 30HP za każdego HeadShoot'a
Widzisz zadawane obrażenia w realnym czasie
Tylko VIP może kupić AWP
Wpisując w say /vips zobaczysz listę dostępnych aktualnie VIP'ów na serwerze
Będziesz mógł użyć adminchat
Rezerwacja slota
Będzie wyświetlana wiadomość HUD kiedy VIP wejdzie na serwer.
Otrzymasz darmowe M4A1 i Deagle + HE
Otrzymasz darmowe AK47 i Deagle + HE

Następujące zmiany:
darmowe granaty ( 1FB, SB )
Darmową kamizelkę ( sam vest )
Dostajesz $500 za normalne zabicie i $800 za każdego HeadShoot'a ( zostaje )
Dostajesz 15HP za zabicie i 30HP za każdego HeadShoot'a ( zostaje )
Widzisz zadawane obrażenia w realnym czasie ( usunąć )
Tylko VIP może kupić AWP ( usunąć )
Wpisując w say /vips zobaczysz listę dostępnych aktualnie VIP'ów na serwerze ( zostaje )
Będziesz mógł użyć adminchat ( zostaje )
Rezerwacja slota ( zostaje )
Będzie wyświetlana wiadomość HUD kiedy VIP wejdzie na serwer. ( usunąć )
Otrzymasz darmowe M4A1 i Deagle + HE ( usunąć )
Otrzymasz darmowe AK47 i Deagle + HE ( usunąć )

Za przeróbke ogromny POMÓGŁ.
Pozdro i powodzenia.
Ircu

##EDIT##
Sory zapomniałem dodać link do plugina :/
http://amxx.pl/topics77/vip-plugin-20a-vt3137.htm

  • +
  • -
  • 0

#2 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 17.10.2009 20:24

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Nowy Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

#define ACCESS ADMIN_LEVEL_H
#if cellbits == 32
#define OFFSET_CSMONEY 115
#else
#define OFFSET_CSMONEY 140
#endif
#define OFFSET_LINUX 5

new bool:have_access[33] = false
new hudchannel, msgmoney

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1)

register_event("DeathMsg", "client_death", "a")

register_clcmd("say /vip", "client_say")
register_clcmd("say_team /vip", "client_say")

hudchannel = CreateHudSyncObj()
msgmoney = get_user_msgid("Money")

}

public client_authorized(id)
{
if(get_user_flags(id) & ACCESS)
{
have_access[id] = true
prepare_message(id)
}
}

public client_spawn(id)
{
if(have_access[id])
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
}
}


public client_death()
{
static killer
killer = read_data(1)

if(is_user_connected(killer) && have_access[killer])
{
static headshot
headshot = read_data(3)

(headshot) ? stuff(killer, true) : stuff(killer, false)
}
}

public client_say(id)
{
show_motd(id, "vips.html", "Lista VIPow")
}

stock prepare_message(player)
{
static name[33]
get_user_name(player, name, 32)

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.1, 0.3, 0, 6.0, 12.0)
ShowSyncHudMsg(0, hudchannel, "Przyszedl %s", name)
}

stock stuff(player, bool:headshot)
{
static money, newmoney

money = fm_get_user_money(player)
newmoney = (headshot) ? 400 : 300

fm_set_user_money(player, money + newmoney, 1)

static Float:health, Float:newhealth
pev(player, pev_health, health)

newhealth = (headshot) ? 15.0 : 10.0

set_pev(player, pev_health, health + newhealth)
}



stock fm_set_user_money(id, money, flash)
{
set_pdata_int(id, OFFSET_CSMONEY, money, OFFSET_LINUX)
message_begin(MSG_ONE, msgmoney, {0,0,0}, id)
write_long(money)
write_byte(flash)
message_end()
}

stock fm_get_user_money(index)
{
return get_pdata_int(index, OFFSET_CSMONEY, OFFSET_LINUX)
}

Co runde dostaje
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade") 
        fm_give_item(id, "weapon_flashbang") 
        fm_give_item(id, "weapon_flashbang")
Kasa:
money = fm_get_user_money(player)    
    newmoney = (headshot) ? 400 : 300
400 hs 300 normal (chcesz sobie zmien)
HP
newhealth = (headshot) ? 15.0 : 10.0
15-hs 10 normal- chcesz zmien.

Będzie wyświetlana wiadomość HUD kiedy VIP wejdzie na serwer.

to w tym jest.

• Będziesz mógł użyć adminchat ( zostaje )
• Rezerwacja slota ( zostaje )

dajesz odpowiedznie falgi.
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#3 Ircu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:172
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 17.10.2009 21:00

http://amxx.pl/topic...-20a-vt3137.htm

Kasza mógłbyś to zrobić?
Co do kasy za zabicie zwykłe i hs to jest do tego cvar.

to w tym jest.

• Będziesz mógł użyć adminchat ( zostaje )
• Rezerwacja slota ( zostaje )

dajesz odpowiedznie falgi.

EEEEE.... Nie rozumiem :/ ....

## EDIT##
EEE... Żeby nie było, tak gdzie jest ( usunąć ), chce żeby tego w ogóle nie było...
  • +
  • -
  • 0

#4 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 17.10.2009 21:07

/* Plugin generated by AMXX-Studio */ 

#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <fakemeta_util> 
#include <hamsandwich> 

#define PLUGIN "Nowy Plugin" 
#define VERSION "1.0" 
#define AUTHOR "Sn!ff3r" 

#define ACCESS ADMIN_LEVEL_H 
#if cellbits == 32 
#define OFFSET_CSMONEY 115 
#else 
#define OFFSET_CSMONEY 140 
#endif 
#define OFFSET_LINUX 5 

new bool:have_access[33] = false 
new hudchannel, msgmoney 

public plugin_init() 
{ 
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) 

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1) 

register_event("DeathMsg", "client_death", "a") 

register_clcmd("say /vip", "client_say") 
register_clcmd("say_team /vip", "client_say") 

hudchannel = CreateHudSyncObj() 
msgmoney = get_user_msgid("Money") 

} 

public client_authorized(id) 
{ 
if(get_user_flags(id) & ACCESS) 
{ 
have_access[id] = true 
prepare_message(id) 
} 
} 

public client_spawn(id) 
{ 
if(have_access[id]) 
{ 
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade") 
} 
} 


public client_death() 
{ 
static killer 
killer = read_data(1) 

if(is_user_connected(killer) && have_access[killer]) 
{ 
static headshot 
headshot = read_data(3) 

(headshot) ? stuff(killer, true) : stuff(killer, false) 
} 
} 

public client_say(id) 
{ 
show_motd(id, "vips.html", "Lista VIPow") 
} 

stock prepare_message(player) 
{ 
static name[33] 
get_user_name(player, name, 32) 

set_hudmessage(0, 255, 0, 0.1, 0.3, 0, 6.0, 12.0) 
ShowSyncHudMsg(0, hudchannel, "Przyszedl %s", name) 
} 

stock stuff(player, bool:headshot) 
{ 
static money, newmoney 

money = fm_get_user_money(player) 
newmoney = (headshot) ? 800 : 500 

fm_set_user_money(player, money + newmoney, 1) 

static Float:health, Float:newhealth 
pev(player, pev_health, health) 

newhealth = (headshot) ? 30.0 : 15.0 

set_pev(player, pev_health, health + newhealth) 
} 



stock fm_set_user_money(id, money, flash) 
{ 
set_pdata_int(id, OFFSET_CSMONEY, money, OFFSET_LINUX) 
message_begin(MSG_ONE, msgmoney, {0,0,0}, id) 
write_long(money) 
write_byte(flash) 
message_end() 
} 

stock fm_get_user_money(index) 
{ 
return get_pdata_int(index, OFFSET_CSMONEY, OFFSET_LINUX) 
}

Co do kasy za zabicie zwykłe i hs to jest do tego cvar.

nie ma bo to plugin Seby.

EEEEE.... Nie rozumiem ....

poprostu gdzy bedziesz juz dodawal Vipa w users.ini dasz mu flage b i i
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#5 Ircu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:172
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 17.10.2009 21:34

Kasza ten plugin - http://amxx.pl/topic...-20a-vt3137.htm
  • +
  • -
  • 0

#6 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 17.10.2009 21:36

Dzaila na tej samej zasadzie. Dostales w nim to co chcailes oprocz hud przy wjesci. Moze lepiej sprawdz a pozniej pisz ze cos zle :|
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#7 Ircu

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:172
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Sieradz
Offline

Napisano 17.10.2009 21:50

Sory, ale nie znam się na scripting'u, nadodatek jak napisałeś że plugin seby to się zdezorientowałem...
  • +
  • -
  • 0

#8 Arct

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:104
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 20.10.2009 00:04

kasza a ja dodalem cos takiego lecz niemoge dac kompilacji mzoesz zerknac ?

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Nowy Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

#define ACCESS ADMIN_LEVEL_F
#if cellbits == 32
#define OFFSET_CSMONEY 115
#else
#define OFFSET_CSMONEY 140
#endif
#define OFFSET_LINUX 5

new bool:have_access[33] = false
new hudchannel, msgmoney
new health_add
new health_hs_add
new health_max
new nKiller
new nKiller_hp
new nHp_add
new nHp_max

public plugin_init()

health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "5")
	health_hs_add = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "10")
	health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "150")
{

register_event("DeathMsg","death_msg","a")
    register_logevent("logevent_Round_Start", 2, "1=Round_Start");
    register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")

register_clcmd("say /vip", "client_say")
register_clcmd("say_team /vip", "client_say")

hudchannel = CreateHudSyncObj()
msgmoney = get_user_msgid("Money")

}

public client_authorized(id)
{
if(get_user_flags(id) & ACCESS)
{
have_access[id] = true

}
}

public client_spawn(id)
{
if(have_access[id])
{
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
fm_give_item(id, "weapon_smokegrenade");
fm_give_item(id, "item_kevlar");
}
}


public client_death()
{
static killer
killer = read_data(1)

if(is_user_connected(killer) && have_access[killer])
{
static headshot
headshot = read_data(3)

(headshot) ? stuff(killer, true) : stuff(killer, false)
}
}

public client_say(id)
{
show_motd(id, "vip.txt", "Lista VIPow")
}

stock stuff(player, bool:headshot)
{
static money, newmoney

money = fm_get_user_money(player)
newmoney = (headshot) ? 400 : 300

fm_set_user_money(player, money + newmoney, 1)

}

stock fm_set_user_money(id, money, flash)
{
set_pdata_int(id, OFFSET_CSMONEY, money, OFFSET_LINUX)
message_begin(MSG_ONE, msgmoney, {0,0,0}, id)
write_long(money)
write_byte(flash)
message_end()
}

stock fm_get_user_money(index)
{
return get_pdata_int(index, OFFSET_CSMONEY, OFFSET_LINUX)
}
public hook_death()
{
   // Killer id
   nKiller = read_data(1)
   
   if ( (read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0) )
   {
      nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add)
   }
   else
      nHp_add = get_pcvar_num (health_add)
   nHp_max = get_pcvar_num (health_max)
   // Updating Killer HP
   if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_F))
   return;

   nKiller_hp = get_user_health(nKiller)
   nKiller_hp += nHp_add
   // Maximum HP check
   if (nKiller_hp > nHp_max) nKiller_hp = nHp_max
   set_user_health(nKiller, nKiller_hp)
   // Hud message "Healed +5/+10 hp"
   set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1)
   show_hudmessage(nKiller, "Healed +%d hp", nHp_add)
   // Screen fading
   message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)
   write_short(1<<10)
   write_short(1<<10)
   write_short(0x0000)
   write_byte(0)
   write_byte(0)
   write_byte(200)
   write_byte(75)
   message_end()
 
}

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych