1. Waga Ciężka - dostajesz M249 bez rozrzutu.
2. Determinacja Lekkiego Strzelca - zadajesz podwójne obrażenia z pistoletów.
3. Poradnik Zabijania - dostajesz za każde zabicie dodatkowy exp, losowa ilość ( 5-15 )
4. Brutalność Wsparcia Ogniowego - posiadasz 1/5 szansy na oślepienie przeciwnika zadając mu obrażenia.
5. Księga Doświadczenia - na początku każdej rundy dostajesz losową ilość expa (10-30).
6. Rękawiczki Złodzieja - zabijając wroga kradniesz mu 1000$.
7. Podręcznik Medyka - dostajesz 2 apteczki, które leczą ciebie i twoich kolegów w pobliżu.
8. Inteligencja Szpiega - zabijając wroga, masz 1/5 szansy na kradzież jego itemu.
9. EXPert - gdy zabijesz przeciwnika otrzymujesz +20HP i dodatkowe 10 expa.
10. Starania Partyzanta - posiadasz płaszcz , który zmniejsza twoją widoczność, a gdy kucasz jest ona zmniejszona jeszcze bardziej.
11. Umiejętność Obrońcy - posiadasz 1/6 szansy na odbicie pocisku wroga w niego samego.
12. Wytrzymałość Rebelianta - obniża ci zadawane obrażenia o Lw (6-10).
13. Potęga Obrońcy - dostajesz 70 Hp i 200 pancerza.
14. Google Termowizyjne - widzisz miny i zakamuflowane osoby.
15. Granat Odłamkowy - co rundę dostajesz granat odłamkowy.
16. Granat Oślepiający - co rundę dostajesz 2 granaty oślepiające.
17. Narzędzia Inżyniera - dostajesz dynamit i granat odłamkowy.
18. Energia Bojownika - gdy zabijesz przeciwnika dostajesz 20 Hp.
19. Precyzyjne Trafienie - strzał w głowę zadaje 20 dmg więcej.
20. Amunicja Weterana - trafienia ignorują połowę wytrzymałości przeciwnika.
21. Twardy Pancerz - obrażenia w plecy są o połowę mniejsze.
22. Karta Promocyjna - ceny w sklepach są o połowę mniejsze.
23. Szczęśliwy Traf - ma 1/2 szansy na zwiększenie obrażeń o 25.
24. Pompa Wsparcia Technicznego - dostajesz M3, który po trafieniu odrzuca przeciwnika.