Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zmusić gracza do wywołania menu z innego pluginu


Najlepsza odpowiedź Asiap, 26.11.2016 15:44

to jest stock a nie publiczna funkcja wiec to nie zadziala

zmien stock na public i skompiluj ponownie galileo

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gasior

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:105
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 07.10.2016 03:23

Witam,

 

Tworze /menu, dla graczy na serwerze. Gdy wybierze się opcję 5 - Lista Map, gracz wpisuje /mapy i wyświetla mu się menu z galileo 2.6.1 w którym naciskając na mapę w menu może ją nominować.

 

Czyli

        case 5:
        {
            client_cmd(id, "say", "/mapy");
        }

aczkolwiek nie jest to takie proste bo kod z galileo jest skomplikowany i o ile gracz wpisuje tą komendę na czacie to nie wykonuje ona poleceń z galileo. 

Czy jest jakaś furtka którą można to obejść?


  • +
  • -
  • 0

#2 RomanHardcor

    Jestem Mistrzem :D

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:289
  • GG:
  • Imię:Roman
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 07.10.2016 12:57

Jedyne co mi przychodzi do głowy to dodać w kodzie galileo w plugin_init

register_clcmd("say /menugalileo", "funkcja menu galileo nie wiem jak tam masz");

I w to główne menu dla graczy dać

client_cmd(id, "say /menugalileo");

  • +
  • -
  • 0

Znajomosć -> PAWN | CSS | HTML 

 

 

Blantever.PL

 

Master Yoga to mój autorytet. 


#3 Gasior

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:105
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 08.10.2016 20:21

Nie dziala w taki sposob, gdyz to sa dwa odmienne pluginy. Gracz wpisuje /mapy, ale poniewaz "say" jest wymuszony nie dziala to. Gdy sam napisze /mapy to nie ma problemu. To samo jest z inna komenda, polaczylem pluginy od menu i modeli, gdy gracz wpisuje /modele to kolejne menu sie wyswietla ale opcja w nim zatwierdzona nie ma skutku. Dopiero gdy wpisze /modele samodzielnie to opcja dziala. Wyglada na to, ze nie ma na to sposobu.


  • +
  • -
  • 0

#4 RomanHardcor

    Jestem Mistrzem :D

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:289
  • GG:
  • Imię:Roman
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 08.10.2016 22:04

Menu jest np tak moje zbudowane z wymuszania komend.

A jakby zrobić pętlę? ;P


  • +
  • -
  • 0

Znajomosć -> PAWN | CSS | HTML 

 

 

Blantever.PL

 

Master Yoga to mój autorytet. 


#5 rzeznik9871

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:165
  • Lokalizacja:Skillersi.pl
Online

Napisano 08.10.2016 23:25

https://amxx.pl/topic/20034-natywy/


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#6 Gasior

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:105
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 10.10.2016 09:07

Czyli że z mojego pluginu menu powinienem zrobić bibliotekę do galileo czy na odwrót?


  • +
  • -
  • 0

#7 Gasior

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:105
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 02.11.2016 16:08

ref


  • +
  • -
  • 0

#8 Asiap

    Wszechwidzący

  • Girl

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:275
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 02.11.2016 17:14

if(callfunc_begin("nazwa_funkcji", "nazwa_pluginu.amxx"))
{
	callfunc_push_int(id);
	callfunc_end();
}

  • +
  • -
  • 0

#9 Gasior

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:105
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 24.11.2016 15:32

#include <amxmodx>
#include <cstrike>

#define MENUITEM_DISABLED   (1<<26)

public plugin_init()
{
	register_plugin("Gasior Menu", "1.0", "Gasior");
	
	register_clcmd("say /menu", "Menu");
	register_clcmd("say_team /menu", "Menu");
}
 

 //lets make the function that will make the menu
 public Menu( id )
 {
    //first we need to make a variable that will hold the menu
    new menu = menu_create( "\rWybierz jedna z dostepnych opcji:", "menu_handler" );
    //Note - menu_create
    //The first parameter  is what the menu will be titled ( what is at the very top )
    //The second parameter is the function that will deal/handle with the menu ( which key was pressed, and what to do )

    //Now lets add some things to select from the menu
    menu_additem( menu, "\yZakup VIPa!", "", 0 );
    menu_additem( menu, "\yCo Oferuje VIP?", "", 0 );
    menu_additem( menu, "\rZloz Podanie na Admina!", "", 0 );
    menu_additem( menu, "\wCzym jest Bywalec?", "", 0 );
    menu_additem( menu, "\wKlasyfikacja Ogolna", "", 0);
    menu_additem( menu, "\wMapy", "", 0);
    

    menu_setprop( menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL );
    //Note - menu_setprop
    //The first parameter is the menu to modify
    //The second parameter is what to modify ( found in amxconst.inc )
    //The third parameter is what to modify it to ( in this case, we are adding a option to the menu that will exit the menu. setting it to MEXIT_NEVER will disable this option )
    //Additional note - MEXIT_ALL is the default property for MPROP_EXIT, so this is redundant

    //Lets display the menu
    menu_display( id, menu, 0 );
    //Note - menu_display
    //The first parameter is which index to show it to ( you cannot show this to everyone at once )
    //The second parameter is which menu to show them ( in this case, the one we just made )
    //The third parameter is which page to start them on
 }
 //okay, we showed them the menu, now lets handle it ( looking back at menu_create, we are going to use that function )
public menu_handler( id, menu, item )
{
    //Because of the simplicity of this menu, we can switch for which item was pressed
    //Note - this is zero-based, so the first item is 0
    switch( item )
    {
        case 0:
        {
	show_motd(id, "sklepsms.txt", "Kupno Vipa");
        }
        case 1:
        {
	show_motd(id, "vip.txt", "Co Oferuje VIP?");
	   
        }
        case 2:
        {
            show_motd(id, "podanie.txt", "Zloz Podanie");
        }
        case 3:
        {
            show_motd(id, "bywalec.txt", "Czym jest Bywalec?");
        }
        case 4:
        {
            //client_print(id, print_center, "/mapy");
            show_motd(id, "klasyfikacja.txt", "Klasyfikacja");
        }
        case 5:
	{
	if(callfunc_begin("nomination_menu", "galileo.amxx"))
	{
		callfunc_push_int(id);
		callfunc_end();
	}
	}
   }
    menu_destroy( menu );
    return PLUGIN_HANDLED;
 }

Wygląda to teraz tak, tylko dalej nie reaguje.

 

Coś źle zrobiłem?


  • +
  • -
  • 0

#10 Asiap

    Wszechwidzący

  • Girl

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:275
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 24.11.2016 17:32

pokaz jak wyglada funkcja nomination_menu w pluginie galileo


  • +
  • -
  • 0

#11 Gasior

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:105
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 26.11.2016 12:36

stock nomination_menu( player_id )
{
    // gather all maps that match the nomination
    new mapIndex;
    
    new info[ 1 ];
    new choice[ MAX_MAPNAME_LENGHT + 32 ];
    new nominationMap[ MAX_MAPNAME_LENGHT ];
    new disabledReason[ 16 ];
    
    buildTheNominationsMenu( player_id );
    
    for( mapIndex = 0; mapIndex < g_nominationMapCount; mapIndex++ )
    {
        ArrayGetString( g_nominationMap, mapIndex, nominationMap, charsmax( nominationMap ) );
        
        info[ 0 ] = mapIndex;
        
        // in most cases, the map will be available for selection, so assume that's the case here
        disabledReason[ 0 ] = '^0';
        
        if( nomination_getPlayer( mapIndex ) ) // disable if the map has already been nominated
        {
            formatex( disabledReason, charsmax( disabledReason ), "%L", player_id,
                    "GAL_MATCH_NOMINATED" );
        }
        else if( map_isTooRecent( nominationMap ) ) // disable if the map is too recent
        {
            formatex( disabledReason, charsmax( disabledReason ), "%L", player_id,
                    "GAL_MATCH_TOORECENT" );
        }
        else if( equal( g_currentMap, nominationMap ) ) // disable if the map is the current map
        {
            formatex( disabledReason, charsmax( disabledReason ), "%L", player_id,
                    "GAL_MATCH_CURRENTMAP" );
        }
        
        formatex( choice, charsmax( choice ), "%s %s", nominationMap, disabledReason );
        
        menu_additem( g_generalUsePlayersMenuId[ player_id ], choice, info,
                ( disabledReason[ 0 ] == '^0' ? 0 : ( 1 << 26 ) ) );
        
        DEBUG_LOGGER( 0, "( nomination_menu ) choice: %s, info[0]: %d", choice, info[ 0 ] );
    }
    
    menu_display( player_id, g_generalUsePlayersMenuId[ player_id ] );
}

  • +
  • -
  • 0

#12 Asiap

    Wszechwidzący

  • Girl

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:275
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 26.11.2016 15:44   Najlepsza odpowiedź

to jest stock a nie publiczna funkcja wiec to nie zadziala

zmien stock na public i skompiluj ponownie galileo


  • +
  • -
  • 0

#13 Gasior

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:105
  • Imię:Maciek
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 26.11.2016 19:33

Czy to zmieni dzialanie pluginu?


  • +
  • -
  • 0

#14 Asiap

    Wszechwidzący

  • Girl

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:275
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 26.11.2016 22:49

nie zmieni to tylko rodzaj funkcji

stock to funkcja prywatna i gdy nie jest uzywana to kompilator nie pokaze o tym informacji

public to funkcja publiczna i tak samo nie bedzie info jesli nie jest uzywana, tylko taka funkcja moze byc uzywana w np. set_task, calfunc_ itd


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych