Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

dodanie 2 skins do paintball


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mlody22

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:203
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 03.10.2016 18:11

Mam Pytanie jesli by miał ktoś chwile Czy Mogę Mieć Prośbę Na Dodanie 2 Modeli 

 

p90  http://gamebanana.com/skins/138377

 

 

krowa http://gamebanana.com/skins/129604

 

Na Flage t  

 

 

Sma Paintball   http://www112.zippys...rLKCm/file.html


Użytkownik Mlody22 edytował ten post 03.10.2016 18:32


#2 Mlody22

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:203
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 04.10.2016 06:07

Ref



#3 Mlody22

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:203
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 04.10.2016 17:01

Ref



#4 Mlody22

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:203
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 05.10.2016 17:53

ref pls pomóz ktoś 



#5 Hiko

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:76
Offline

Napisano 24.10.2016 07:06

Dalej pomocy potrzeba ?
  • +
  • -
  • 0

#6 Mlody22

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:203
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 24.10.2016 07:58

tak



#7 Hiko

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:76
Offline

Napisano 25.10.2016 18:50

nie dodałem to twojego pluginu tylko odzielnny dałem :)

Skiny na flage T

Edytujesz po prostu tu :

	            precache_model("models/vip/v_twojskindokrowy.mdl");
                precache_model("models/vip/p_twojskindokrowy.mdl");
    
	            precache_model("models/vip/v_twojskindop90.mdl");
                precache_model("models/vip/p_twojskindop90.mdl");

oraz tu :

if(weapon == CSW_M249   && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_twojskindokrowy.mdl")

	}
        
        if(weapon == CSW_M249  && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip/p_twojskindokrowy.mdl")

	}
        
     
	if(weapon == CSW_P90 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_twojskindop90.mdl")

	}
        if(weapon == CSW_P90 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip/p_twojskindop90.mdl")

	}

a tutaj kod .sma

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>

#define FLAGA ADMIN_LEVEL_H

new Array: vArrayModels;
new bool: bModels[ 33 ];

public plugin_init(){
	register_plugin("Plugin", "0.1", "`Burdavsky")
        register_forward( FM_UpdateClientData , "fmClientData" , 1 );
        register_forward(FM_EmitSound,"Sound_Hook")
	register_forward(FM_SetModel,"W_Model_Hook",1)
	
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be","1=1");
}
public plugin_precache(){
	

	            precache_model("models/vip/v_twojskindokrowy.mdl");
                precache_model("models/vip/p_twojskindokrowy.mdl");
    
	            precache_model("models/vip/v_twojskindop90.mdl");
                precache_model("models/vip/p_twojskindop90.mdl");

		

}
public client_connect( id ){
	bModels[ id ]	=	true;
}

public fmClientData( id, sendweapons, cd_handle ){
	if( !is_user_connected( id ) || !bModels[ id ] || get_cd( cd_handle , CD_ViewModel ) == 0){
		return FMRES_IGNORED;
	}
	new iArray[ 3 ] ,
		oldWeapon	=	get_cd( cd_handle , CD_ViewModel );
		
	for( new i = 0 ; i < ArraySize( vArrayModels ) ; i++ ){
		
		ArrayGetArray( vArrayModels , i , iArray );
		
		if( iArray[ 0 ]	==	oldWeapon && ( !iArray[ 2 ] || iArray[ 2 ] == get_user_team( id ) ) ){
			
			set_cd( cd_handle , CD_ViewModel , iArray[ 1 ] );
			return FMRES_HANDLED;
			
		}
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{

	new weapon = read_data(2);

	

	if(weapon == CSW_M249   && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_twojskindokrowy.mdl")

	}
        
        if(weapon == CSW_M249  && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip/p_twojskindokrowy.mdl")

	}
        
     
	if(weapon == CSW_P90 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/vip/v_twojskindop90.mdl")

	}
        if(weapon == CSW_P90 && (get_user_flags(id) & FLAGA))

	{

		entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, "models/vip/p_twojskindop90.mdl")

	}
     

	
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

  • +
  • -
  • 0

#8 Hiko

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:76
Offline

Napisano 29.10.2016 20:49

Dziala ?
  • +
  • -
  • 0

#9 Mlody22

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:203
  • GG:
  • Steam:steam
Offline

Napisano 29.10.2016 21:56

Nie Działa własnie to






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych