Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin na odliczanie ilości respawnów


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Damian.

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:97
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Bydzia
Offline

Napisano 27.09.2016 14:33

Witam,

 

jak w temacie.

 

Poszukuję pluginu na odliczanie ilości respawnów.

 

Chodzi mi o to :

 

Rozpoczyna się runda, każda drużyna ma np. 60 możliwości respawnów, potem następuje kolejna runda.

 

CT vs TT

60  | 60

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 BartoszOsw

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:154
  • Lokalizacja:Oświęcim
Offline

Napisano 27.09.2016 19:26

O to czy coś innego:

 

mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)


  • +
  • -
  • 0

#3 Damian.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:97
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Bydzia
Offline

Napisano 27.09.2016 20:21

Może, źle wytłumaczyłem... ale nie wiem jak napisać :D

 

Chodzi o to, że :

 

Drużyna TT i CT ma ustawioną ilość odrodzeń graczy ( respawnów ) np.

 

TT vs CT

100 | 100   - w tym przypadku limit odrodzeń graczy ustawiony na 100

 

Jeżeli przykładowo, zginie 1 CT, wtedy :

 

TT vs CT

100 | 99

 

Po wygraniu jeden z drużyn, limit się restartuje, rozpoczyna się nowa runda.


  • +
  • -
  • 0

#4 Damian.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:97
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Bydzia
Offline

Napisano 21.02.2017 17:53

Trochę trudno to wytłumaczyć.

 

Poszukuję pluginu, który :

 

- ustawia ilość respawnów na np. 60 dla każdej z drużyn,

- po osiągnięciu tej liczby 0, nikt już nie będzie zrespiony,

- odlicza statystyki w hudzie,

- czas rudny trwa do momentu wygrania jednej z drużyn.

 

W załączniku podaję screena.

 

Link do screna :

 

http://www83.zippysh...AtnJS/file.html

 

 

 

 

Pozdrawiam.

 

 

Załączone pliki


Użytkownik Damian. edytował ten post 21.02.2017 17:57

  • +
  • -
  • 0

#5 _McHappy

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 92
Zaawansowany

  • Postów:196
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 21.02.2017 18:11

Jest to pomysł wyciągnięty z silnika CSDM Bailopan. W nim owe "nieśmiertelniki" to bilety - tickets.

Po wgraniu tego modułu, w konfiguracji można włączyć ten system.

 

Jeśli chodzi o aspekt wizualny - zapewne jest to przekopiowany kod pluginu z dodatkami takimi jak HUD itp.


Użytkownik _McHappy edytował ten post 21.02.2017 18:12

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_19FF07_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_00FF00_000000_FFFFFF.png

#6 Damian.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:97
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Bydzia
Offline

Napisano 21.02.2017 19:10

No dobra.

 

Jeżeli chodzi o tą mini tabelkę z tymi wynikami to jest taki kod w .sma :

Jak konkretnie edytować tekst ?

/**
 * csdm_tickets.sma
 * CSDM plugin that lets you have round ticketing.
 *  Every time a player dies their team loses a ticket.  Once all their tickets are used up,
 *  they cannot respawn.
 *
 * (C)2003-2006 David "BAILOPAN" Anderson
 *
 *  Give credit where due.
 *  Share the source - it sets you free
 *  http://www.opensource.org/
 *  http://www.gnu.org/
 */
 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csdm>

new bool:g_Enabled = false
new g_TeamTickets
new g_Respawns[3]

//Tampering with the author and name lines can violate the copyright
new PLUGINNAME[] = "CSDM Ticketing"
new VERSION[] = CSDM_VERSION
new AUTHORS[] = "BAILOPAN"

public csdm_Init(const version[])
{
	if (version[0] == 0)
	{
		set_fail_state("CSDM failed to load.")
		return
	}
}

public csdm_CfgInit()
{
	csdm_reg_cfg("ticketing", "read_cfg")
}

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGINNAME, VERSION, AUTHORS);
	
	new menu = csdm_main_menu();
	menu_additem(menu, "", "csdm_ticketing", ADMIN_MAP)
}

public plugin_cfg()
{
	if (g_TeamTickets)
	{
		csdm_set_mainoption(CSDM_OPTION_SAYRESPAWN, CSDM_SET_DISABLED)
	}
}

public csdm_RoundRestart()
{
	g_Respawns[_TEAM_T] = 0
	g_Respawns[_TEAM_CT] = 0
}

public csdm_PostDeath(killer, victim, headshot, const weapon[])
{
	if (!g_Enabled)
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	new team = get_user_team(victim)
	
	if (g_Respawns[team] >= g_TeamTickets)
		return PLUGIN_HANDLED
		
	g_Respawns[team]++
	
	update_views()
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public csdm_PreSpawn(player, bool:fake)
{
	if (!g_Enabled || !fake)
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	new team = get_user_team(player)
	if (g_Respawns[team] >= g_TeamTickets)
		return PLUGIN_HANDLED
		
	update_views()
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}

update_views()
{
	//stolen from twisty
	set_hudmessage(255, 255, 255, 0.0, 0.12, 0, 6.0, 240.0, 0.1, 0.1, 4)
	new message[101]
	new ct = g_TeamTickets - g_Respawns[_TEAM_CT]
	new t = g_TeamTickets - g_Respawns[_TEAM_T]
	if (t < 0)
		t = 0
	if (ct < 0)
		ct = 0
	format(message, 100, "Round Tickets - ^nTerrorists: %d^nCounter-Terrorist Tickets: %d", t , ct)
	show_hudmessage(0, "%s", message)
}

public read_cfg(readAction, line[], section[])
{
	if (!csdm_active())
	{
		return
	}
		
	if (readAction == CFG_READ)
	{
		new setting[24], sign[3], value[32];

		parse(line, setting, 23, sign, 2, value, 31);
		
		if (equali(setting, "tickets"))
		{
			g_TeamTickets = str_to_num(value)
		} else if (equali(setting, "enabled")) {
			g_Enabled = str_to_num(value) ? true : false
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 0

#7 _McHappy

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 92
Zaawansowany

  • Postów:196
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 24.02.2017 22:21

W tym miejscu

format(message, 100, "Round Tickets - ^nTerrorists: %d^nCounter-Terrorist Tickets: %d", t , ct)

Modyfikuj tekst w cudzysłowie.

"%d" nie dotykaj/nie usuwaj.


  • +
  • -
  • 1
b_350_20_19FF07_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_FFFFFF_000000_FFFFFF.png
b_350_20_FFFFFF_00FF00_000000_FFFFFF.png




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych