Witam,
jak w temacie.
Poszukuję pluginu na odliczanie ilości respawnów.
Chodzi mi o to :
Rozpoczyna się runda, każda drużyna ma np. 60 możliwości respawnów, potem następuje kolejna runda.
CT vs TT
60 | 60
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 27.09.2016 14:33
Witam,
jak w temacie.
Poszukuję pluginu na odliczanie ilości respawnów.
Chodzi mi o to :
Rozpoczyna się runda, każda drużyna ma np. 60 możliwości respawnów, potem następuje kolejna runda.
CT vs TT
60 | 60
Napisano 27.09.2016 19:26
O to czy coś innego:
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
Napisano 27.09.2016 20:21
Może, źle wytłumaczyłem... ale nie wiem jak napisać
Chodzi o to, że :
Drużyna TT i CT ma ustawioną ilość odrodzeń graczy ( respawnów ) np.
TT vs CT
100 | 100 - w tym przypadku limit odrodzeń graczy ustawiony na 100
Jeżeli przykładowo, zginie 1 CT, wtedy :
TT vs CT
100 | 99
Po wygraniu jeden z drużyn, limit się restartuje, rozpoczyna się nowa runda.
Napisano 21.02.2017 17:53
Trochę trudno to wytłumaczyć.
Poszukuję pluginu, który :
- ustawia ilość respawnów na np. 60 dla każdej z drużyn,
- po osiągnięciu tej liczby 0, nikt już nie będzie zrespiony,
- odlicza statystyki w hudzie,
- czas rudny trwa do momentu wygrania jednej z drużyn.
W załączniku podaję screena.
Link do screna :
http://www83.zippysh...AtnJS/file.html
Pozdrawiam.
Użytkownik Damian. edytował ten post 21.02.2017 17:57
Napisano 21.02.2017 18:11
Jest to pomysł wyciągnięty z silnika CSDM Bailopan. W nim owe "nieśmiertelniki" to bilety - tickets.
Po wgraniu tego modułu, w konfiguracji można włączyć ten system.
Jeśli chodzi o aspekt wizualny - zapewne jest to przekopiowany kod pluginu z dodatkami takimi jak HUD itp.
Użytkownik _McHappy edytował ten post 21.02.2017 18:12
Napisano 21.02.2017 19:10
No dobra.
Jeżeli chodzi o tą mini tabelkę z tymi wynikami to jest taki kod w .sma :
Jak konkretnie edytować tekst ?
/** * csdm_tickets.sma * CSDM plugin that lets you have round ticketing. * Every time a player dies their team loses a ticket. Once all their tickets are used up, * they cannot respawn. * * (C)2003-2006 David "BAILOPAN" Anderson * * Give credit where due. * Share the source - it sets you free * http://www.opensource.org/ * http://www.gnu.org/ */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <csdm> new bool:g_Enabled = false new g_TeamTickets new g_Respawns[3] //Tampering with the author and name lines can violate the copyright new PLUGINNAME[] = "CSDM Ticketing" new VERSION[] = CSDM_VERSION new AUTHORS[] = "BAILOPAN" public csdm_Init(const version[]) { if (version[0] == 0) { set_fail_state("CSDM failed to load.") return } } public csdm_CfgInit() { csdm_reg_cfg("ticketing", "read_cfg") } public plugin_init() { register_plugin(PLUGINNAME, VERSION, AUTHORS); new menu = csdm_main_menu(); menu_additem(menu, "", "csdm_ticketing", ADMIN_MAP) } public plugin_cfg() { if (g_TeamTickets) { csdm_set_mainoption(CSDM_OPTION_SAYRESPAWN, CSDM_SET_DISABLED) } } public csdm_RoundRestart() { g_Respawns[_TEAM_T] = 0 g_Respawns[_TEAM_CT] = 0 } public csdm_PostDeath(killer, victim, headshot, const weapon[]) { if (!g_Enabled) return PLUGIN_CONTINUE new team = get_user_team(victim) if (g_Respawns[team] >= g_TeamTickets) return PLUGIN_HANDLED g_Respawns[team]++ update_views() return PLUGIN_CONTINUE } public csdm_PreSpawn(player, bool:fake) { if (!g_Enabled || !fake) return PLUGIN_CONTINUE new team = get_user_team(player) if (g_Respawns[team] >= g_TeamTickets) return PLUGIN_HANDLED update_views() return PLUGIN_CONTINUE } update_views() { //stolen from twisty set_hudmessage(255, 255, 255, 0.0, 0.12, 0, 6.0, 240.0, 0.1, 0.1, 4) new message[101] new ct = g_TeamTickets - g_Respawns[_TEAM_CT] new t = g_TeamTickets - g_Respawns[_TEAM_T] if (t < 0) t = 0 if (ct < 0) ct = 0 format(message, 100, "Round Tickets - ^nTerrorists: %d^nCounter-Terrorist Tickets: %d", t , ct) show_hudmessage(0, "%s", message) } public read_cfg(readAction, line[], section[]) { if (!csdm_active()) { return } if (readAction == CFG_READ) { new setting[24], sign[3], value[32]; parse(line, setting, 23, sign, 2, value, 31); if (equali(setting, "tickets")) { g_TeamTickets = str_to_num(value) } else if (equali(setting, "enabled")) { g_Enabled = str_to_num(value) ? true : false } } }
Napisano 24.02.2017 22:21
W tym miejscu
format(message, 100, "Round Tickets - ^nTerrorists: %d^nCounter-Terrorist Tickets: %d", t , ct)
Modyfikuj tekst w cudzysłowie.
"%d" nie dotykaj/nie usuwaj.
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych