Witam,
jak w temacie.
Poszukuję pluginu na odliczanie ilości respawnów.
Chodzi mi o to :
Rozpoczyna się runda, każda drużyna ma np. 60 możliwości respawnów, potem następuje kolejna runda.
CT vs TT
60 | 60
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 27.09.2016 14:33
Witam,
jak w temacie.
Poszukuję pluginu na odliczanie ilości respawnów.
Chodzi mi o to :
Rozpoczyna się runda, każda drużyna ma np. 60 możliwości respawnów, potem następuje kolejna runda.
CT vs TT
60 | 60
Napisano 27.09.2016 19:26
O to czy coś innego:
mp_maxrounds 0 // maksymalna liczba rund do grania, 0 - brak limitu (standard)
Napisano 27.09.2016 20:21
Może, źle wytłumaczyłem... ale nie wiem jak napisać ![]()
Chodzi o to, że :
Drużyna TT i CT ma ustawioną ilość odrodzeń graczy ( respawnów ) np.
TT vs CT
100 | 100 - w tym przypadku limit odrodzeń graczy ustawiony na 100
Jeżeli przykładowo, zginie 1 CT, wtedy :
TT vs CT
100 | 99
Po wygraniu jeden z drużyn, limit się restartuje, rozpoczyna się nowa runda.
Napisano 21.02.2017 17:53
Trochę trudno to wytłumaczyć.
Poszukuję pluginu, który :
- ustawia ilość respawnów na np. 60 dla każdej z drużyn,
- po osiągnięciu tej liczby 0, nikt już nie będzie zrespiony,
- odlicza statystyki w hudzie,
- czas rudny trwa do momentu wygrania jednej z drużyn.
W załączniku podaję screena.
Link do screna :
http://www83.zippysh...AtnJS/file.html
Pozdrawiam.
Użytkownik Damian. edytował ten post 21.02.2017 17:57
Napisano 21.02.2017 18:11
Jest to pomysł wyciągnięty z silnika CSDM Bailopan. W nim owe "nieśmiertelniki" to bilety - tickets.
Po wgraniu tego modułu, w konfiguracji można włączyć ten system.
Jeśli chodzi o aspekt wizualny - zapewne jest to przekopiowany kod pluginu z dodatkami takimi jak HUD itp.
Użytkownik _McHappy edytował ten post 21.02.2017 18:12
Napisano 21.02.2017 19:10
No dobra.
Jeżeli chodzi o tą mini tabelkę z tymi wynikami to jest taki kod w .sma :
Jak konkretnie edytować tekst ?
/**
* csdm_tickets.sma
* CSDM plugin that lets you have round ticketing.
* Every time a player dies their team loses a ticket. Once all their tickets are used up,
* they cannot respawn.
*
* (C)2003-2006 David "BAILOPAN" Anderson
*
* Give credit where due.
* Share the source - it sets you free
* http://www.opensource.org/
* http://www.gnu.org/
*/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <csdm>
new bool:g_Enabled = false
new g_TeamTickets
new g_Respawns[3]
//Tampering with the author and name lines can violate the copyright
new PLUGINNAME[] = "CSDM Ticketing"
new VERSION[] = CSDM_VERSION
new AUTHORS[] = "BAILOPAN"
public csdm_Init(const version[])
{
if (version[0] == 0)
{
set_fail_state("CSDM failed to load.")
return
}
}
public csdm_CfgInit()
{
csdm_reg_cfg("ticketing", "read_cfg")
}
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGINNAME, VERSION, AUTHORS);
new menu = csdm_main_menu();
menu_additem(menu, "", "csdm_ticketing", ADMIN_MAP)
}
public plugin_cfg()
{
if (g_TeamTickets)
{
csdm_set_mainoption(CSDM_OPTION_SAYRESPAWN, CSDM_SET_DISABLED)
}
}
public csdm_RoundRestart()
{
g_Respawns[_TEAM_T] = 0
g_Respawns[_TEAM_CT] = 0
}
public csdm_PostDeath(killer, victim, headshot, const weapon[])
{
if (!g_Enabled)
return PLUGIN_CONTINUE
new team = get_user_team(victim)
if (g_Respawns[team] >= g_TeamTickets)
return PLUGIN_HANDLED
g_Respawns[team]++
update_views()
return PLUGIN_CONTINUE
}
public csdm_PreSpawn(player, bool:fake)
{
if (!g_Enabled || !fake)
return PLUGIN_CONTINUE
new team = get_user_team(player)
if (g_Respawns[team] >= g_TeamTickets)
return PLUGIN_HANDLED
update_views()
return PLUGIN_CONTINUE
}
update_views()
{
//stolen from twisty
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.0, 0.12, 0, 6.0, 240.0, 0.1, 0.1, 4)
new message[101]
new ct = g_TeamTickets - g_Respawns[_TEAM_CT]
new t = g_TeamTickets - g_Respawns[_TEAM_T]
if (t < 0)
t = 0
if (ct < 0)
ct = 0
format(message, 100, "Round Tickets - ^nTerrorists: %d^nCounter-Terrorist Tickets: %d", t , ct)
show_hudmessage(0, "%s", message)
}
public read_cfg(readAction, line[], section[])
{
if (!csdm_active())
{
return
}
if (readAction == CFG_READ)
{
new setting[24], sign[3], value[32];
parse(line, setting, 23, sign, 2, value, 31);
if (equali(setting, "tickets"))
{
g_TeamTickets = str_to_num(value)
} else if (equali(setting, "enabled")) {
g_Enabled = str_to_num(value) ? true : false
}
}
}
Napisano 24.02.2017 22:21
W tym miejscu
format(message, 100, "Round Tickets - ^nTerrorists: %d^nCounter-Terrorist Tickets: %d", t , ct)
Modyfikuj tekst w cudzysłowie.
"%d" nie dotykaj/nie usuwaj.
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych