Próbowałem w taki sposób, ale nie działa
edit. nie ważne już sobie poradziłem, temat do zamknięcia.
Użytkownik NEQU# edytował ten post 21.09.2016 15:46
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 21.09.2016 15:26
Próbowałem w taki sposób, ale nie działa
edit. nie ważne już sobie poradziłem, temat do zamknięcia.
Użytkownik NEQU# edytował ten post 21.09.2016 15:46
Napisano 21.09.2016 15:48
for(new id = 1; id <= g_maxplayers; id++) { if(!is_user_connected(id) || is_user_hltv(id)) continue; }
na co to komu?
if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLED
zamieniasz na
if(!is_user_connected(id) || is_user_hltv(id)) return PLUGIN_HANDLED
oczywiscie jezeli id to index gracza ale z tego co wywnioskowałem to tak jest
Cześć
Napisano 21.09.2016 20:48
for(new id = 1; id <= g_maxplayers; id++) { if(!is_user_connected(id) || is_user_hltv(id)) continue; }na co to komu?if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_HANDLEDzamieniasz naif(!is_user_connected(id) || is_user_hltv(id)) return PLUGIN_HANDLEDoczywiscie jezeli id to index gracza ale z tego co wywnioskowałem to tak jest
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych