Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Funkcja na sprawdzeniu czy na serwerze jest gracz o wskazanym steamid?
#2
Napisano 12.09.2016 18:57
public bool:CzyJestGracz()
{
new sid[41]
for(new i=1;i<get_maxplayers()+1;i++)
{
get_user_authid(i,sid,40)
if(equal("STEAM_TWOJ_STEAM_ID",sid))
return true
}
return false
}
zwroci true jezeli na serwerze jest gracz o wskazanym sid lub false jezeli takowego nie ma
Cześć
#3
Napisano 12.09.2016 19:24
public bool:CzyJestGracz() { new sid[41] for(new i=1;i<get_maxplayers()+1;i++) { get_user_authid(i,sid,40) if(equal("STEAM_TWOJ_STEAM_ID",sid)) return true } return false }zwroci true jezeli na serwerze jest gracz o wskazanym sid lub false jezeli takowego nie ma
Ok dzięki a jak dodać do tego żeby serwer wykonywał bez przerwy skok na graczu o tym SteamID?
#4
Napisano 12.09.2016 19:37
bez przerwy calkowicie? bez mozliwosci zatrzymania?
Cześć
#6
Napisano 12.09.2016 19:48
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define FL_ONGROUND (1<<9)
#define FL_WATERJUMP (1<<11)
new bool:data[33]
public plugin_init() {
register_plugin("s", "s", "s")
}
public client_connect(id)
{
new sid[41]
get_user_authid(id,sid,40)
if(equal(sid,"STEAM_ID"))
data[id]=true
}
public client_disconnect(id)
data[id]=false
public client_PreThinkVip(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !data[id])
return PLUGIN_CONTINUE
entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0);
new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags);
if(flags & FL_WATERJUMP || entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 || !(flags & FL_ONGROUND)){
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0;
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik rzeznik9871 edytował ten post 12.09.2016 20:14
Cześć
#8
Napisano 12.09.2016 21:53
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new bool:g_bJumper[33];
public plugin_init()
{
RegisterHamPlayer(Ham_Spawn, "PlayerSpawn", 1);
}
public client_authorized(id, const szAuthid[])
{
if(!equal(szAuthid, "JAKIES STEAMID"))
{
return;
}
g_bJumper[id] = true;
}
public client_disconnected(id)
{
if(!g_bJumper[id])
{
return;
}
g_bJumper[id] = false;
}
public PlayerSpawn(id)
{
if(!g_bJumper[id])
{
return;
}
set_task(1.0, "MakeJump", id, .flags="b");
}
public MakeJump(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !g_bJumper[id])
{
remove_task(id);
return;
}
set_pev(id, pev_oldbuttons, pev(id, pev_oldbuttons) & ~IN_JUMP);
ExecuteHam(Ham_Player_Jump, id);
}
#9
Napisano 13.09.2016 06:42
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new bool:g_bJumper[33];
public plugin_init()
{
RegisterHamPlayer(Ham_Spawn, "PlayerSpawn", 1);
}
public client_authorized(id, const szAuthid[])
{
if(!equal(szAuthid, "JAKIES STEAMID"))
{
return;
}
g_bJumper[id] = true;
}
public client_disconnected(id)
{
if(!g_bJumper[id])
{
return;
}
g_bJumper[id] = false;
}
public PlayerSpawn(id)
{
if(!g_bJumper[id])
{
return;
}
set_task(1.0, "MakeJump", id, .flags="b");
}
public MakeJump(id)
{
if(!is_user_alive(id) || !g_bJumper[id])
{
remove_task(id);
return;
}
set_pev(id, pev_oldbuttons, pev(id, pev_oldbuttons) & ~IN_JUMP);
ExecuteHam(Ham_Player_Jump, id);
}
Dzięki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod












