Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja na sprawdzeniu czy na serwerze jest gracz o wskazanym steamid?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 aRrOw

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 12.09.2016 18:17

Elo, czy ktoś wie jak taka funkcja powinna wyglądać?
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#2 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 12.09.2016 18:57

public bool:CzyJestGracz()
{
	new sid[41]
	for(new i=1;i<get_maxplayers()+1;i++)
	{
		get_user_authid(i,sid,40)
		if(equal("STEAM_TWOJ_STEAM_ID",sid))
			return true
	}
	return false
}

zwroci true jezeli na serwerze jest gracz o wskazanym sid lub false jezeli takowego nie ma


  • +
  • -
  • 1

Cześć


#3 aRrOw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 12.09.2016 19:24

public bool:CzyJestGracz()
{
	new sid[41]
	for(new i=1;i<get_maxplayers()+1;i++)
	{
		get_user_authid(i,sid,40)
		if(equal("STEAM_TWOJ_STEAM_ID",sid))
			return true
	}
	return false
}

zwroci true jezeli na serwerze jest gracz o wskazanym sid lub false jezeli takowego nie ma

 

Ok dzięki a jak dodać do tego żeby serwer wykonywał bez przerwy skok na graczu o tym SteamID?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#4 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 12.09.2016 19:37

bez przerwy calkowicie? bez mozliwosci zatrzymania?


  • +
  • -
  • 0

Cześć


#5 aRrOw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 12.09.2016 19:40

Tak


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#6 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 12.09.2016 19:48

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#define FL_ONGROUND (1<<9)
#define FL_WATERJUMP (1<<11)
new bool:data[33]
public plugin_init() {
	register_plugin("s", "s", "s")
}
public client_connect(id)
{
	new sid[41]
	get_user_authid(id,sid,40)
	if(equal(sid,"STEAM_ID"))
		data[id]=true
}
public client_disconnect(id)
	data[id]=false
public client_PreThinkVip(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !data[id])
		return PLUGIN_CONTINUE
		
	entity_set_float(id, EV_FL_fuser2, 0.0);
	new flags = entity_get_int(id, EV_INT_flags);
	
	if(flags & FL_WATERJUMP || entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2 || !(flags & FL_ONGROUND)){
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	new Float:velocity[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		
	velocity[2] += 250.0;
	entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);

		
	entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik rzeznik9871 edytował ten post 12.09.2016 20:14

  • +
  • -
  • 1

Cześć


#7 aRrOw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 12.09.2016 19:49

Ok dzięki za pomoc na razie nie mam jak przetestować. W razie problemów jeszcze napiszę :)


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#8 Asiap

    Wszechpomocny

  • Girl

Reputacja: 171
Profesjonalista

  • Postów:323
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Offline

Napisano 12.09.2016 21:53

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new bool:g_bJumper[33];

public plugin_init()
{
	RegisterHamPlayer(Ham_Spawn, "PlayerSpawn", 1);
}

public client_authorized(id, const szAuthid[])
{
	if(!equal(szAuthid, "JAKIES STEAMID"))
	{
		return;
	}
	g_bJumper[id] = true;
}

public client_disconnected(id)
{
	if(!g_bJumper[id])
	{
		return;
	}
	g_bJumper[id] = false;
}

public PlayerSpawn(id)
{
	if(!g_bJumper[id])
	{
		return;
	}

	set_task(1.0, "MakeJump", id, .flags="b");
}

public MakeJump(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !g_bJumper[id])
	{
		remove_task(id);
		return;
	}

	set_pev(id, pev_oldbuttons, pev(id, pev_oldbuttons) & ~IN_JUMP);
	ExecuteHam(Ham_Player_Jump, id); 
}

  • +
  • -
  • 1

#9 aRrOw

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:196
  • Imię:Luk
  • Lokalizacja:Amxx.pl
Offline

Napisano 13.09.2016 06:42

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

new bool:g_bJumper[33];

public plugin_init()
{
	RegisterHamPlayer(Ham_Spawn, "PlayerSpawn", 1);
}

public client_authorized(id, const szAuthid[])
{
	if(!equal(szAuthid, "JAKIES STEAMID"))
	{
		return;
	}
	g_bJumper[id] = true;
}

public client_disconnected(id)
{
	if(!g_bJumper[id])
	{
		return;
	}
	g_bJumper[id] = false;
}

public PlayerSpawn(id)
{
	if(!g_bJumper[id])
	{
		return;
	}

	set_task(1.0, "MakeJump", id, .flags="b");
}

public MakeJump(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !g_bJumper[id])
	{
		remove_task(id);
		return;
	}

	set_pev(id, pev_oldbuttons, pev(id, pev_oldbuttons) & ~IN_JUMP);
	ExecuteHam(Ham_Player_Jump, id); 
}

Dzięki :P, też przetestuje.
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych