Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dodać prefix do vipa?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Mruuu

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:27
  • Imię:Kacper
  • Lokalizacja:Możesz szukać :)
Offline

Napisano 11.09.2016 14:03

Jak dodać prefix [V.I.P] do tego vipa?

/*
														..,,:::::,,..                       
													 ,:iii:i:::::i:i:i:.                    
												,:777ii,.         ..,:ir77r:.               
											 ,i77;:.                     .:r77:.            
										   ,r7r:.                           .:77;.          
										 ,;7i,                                 :;7i.        
									   .;rr.                                     :rr:       
									  ,rr:                                         irr.     
									 :r;.                                           :;r.    
									:ri    ;ii,:,:::,.   ..            :7UU1U2vi     ,;r,   
								   :ri   XP:          ,UJrY         rOB0ji:.,,iYkU:   ,;r.  
								  .ri.  BX            N;          rB8i           .LY   :ir  
								  ri:  7B            qB          FE     ,.         :r   iii 
								 .ir   uB           .BP         S:    ::.           L   .r; 
								 ,;:    BL          FBB       .q. .i :,             r.   i;.
								.:i.     Fr         BBB      ,X  :irr,              L    :i,
								:,r                 BBB:    :P    :,i              :i    .r,
								,:i                 BBBj   75   ..:  :   . 7rri   :Y     .i:
								:,;                 BBBv  uL   FBBi  ;: XBB2  BB ;7   .  .;,
								,:i                .BBB  5i   uBBi     OBB.  :BBv.   iL  .i,
								.:r.               .BB. U.   JBBr     ZBB   iBBB    77   :i.
								 :i:               :BY.7    iBBY   .,0BB    BBB    Ui    ;i.
								  ri               BB:.     BBu   r.rBB    BBZ   i2.    ,ir 
								  i;:             XB:      .BB. iL  BB7 iGBB.  :L;      ir: 
								  .;r.           .M         ,UY.   BB:UY8M1. :7:       :ri  
								   :;r.                           BBi  .              ,r;.  
									:rr.                         BBU                 ,rr,   
									 :rr.                       MBM                 :r;,    
									  ,;7:                     8BB                .i7i.     
									   .i7;,                  XBBi               :r7:       
										 .;7r.               MBB1              :77i.        
										   ,i7;:.           LMBF            .ir7:.          
											 .ir7;:.                    ..irv;:             
												.ir77ri:..        ..,:ir77i:.               
													 .,,::i:i:i:i:i::,.                     
 
* 	Struktura  Kodu	  -> Dunno
* 	Maksymalna Edycja -> [H]ARDBO[T]
* 
* ChangeLog:
* 
*	  v2.5
*		 # Dodane Powitanie VIP'a 
*		 # Nowe Reklamy w Say 
*		 # Zmienione Cvary(PL) 
* 		 # Wyeliminowane Bugi 
* 		 # Dodane Lepsze Bronie do Menu 
* 		 # Troche Spolszczony Plugin 
*		 # Łatwa zmiana flagi przy [ #define FLAGA ADMIN_LEVEL_H | //Można zmienić z ADMIN_LEVEL_H na np: ADMIN_KICK//] 
*		 # Dodana opcja Dźwiękowa 
*		 # Dodana opcja Dźwiękowa jak VIP wchodzi na serwer 
*		 # Dodane modele VIP'a dla Obu drużyn lub dla Ogólnego #
*		 # Zoptymalizowany Plugin <- Lekkie żarty :(
* 
*	  v2.6
*		 $ Poprawione większość Bugów które miały miesce w Pluginie! 
*		 $ Zmienione Cvary
* 		 $ Zmobilizowano Bronie
*		 $ Łatwa zmiana flagi
*		 $ Modyfikacja struktury kodu
*		 $ Dodano modele do danej drużyny ( Dodany tutorial w Temacie  jak je odblokować )
* 		 $ Dodano informacje w Tabeli Wyników że gracz ma VIPa (po środku pisze VIP) *Poprawiono bug!
*
*	  v2.7 UPDATE
*		 @ Dodano nowe "MENU ADMINA", łatwe manerwy dla admina poprzez cvary w menu :P
*		 @ Dodano nowe efekty w MOTD badz w MENU (zmieniane w "admin menu") :)
*		 @ Dodano też zapis konfiguracji w MENU ADMINA do pliku nVault o nazwie "VipUltimateHot_v2.7"
* 
*
* Cvars:
* 
* 		vip_kasa_za_obrazenia "3" //Dodaje 3$ za zadane obrazenia
*		vip_kasa_za_zabicie "200" //Dodaje 200$ za zabicie
*		vip_kasa_za_hs "500"	  //Dodaje 500$ za zabicie headshote
* 		vip_hp_za_zabicie "15"    //Dodaje 15HP (jeśli vip ma mniej niż "vip_max_hp") za zabicie
* 		vip_hp_za_hs "30"         //Dodaje 30HP (jeśli vip ma mniej niż "vip_max_hp") za zabicie
* 		vip_max_hp "100"          //Do ilu HP ma ladowac za zabica z cvarow ("vip_hp_za_hs" i "vip_hp_za_zabicie")
*		vip_menu "1"              //Czy vip ma miec menu z brońmi na start rundy? (ustawiane w menu admina ^^)
*		vip_awp "1"               //Czy vip ma miec tylko awp? (ustawiane w menu admina ^^)
*		vip_info_online "1"       //Jak maja sie ukazywac vipy online? (ustawiane w menu admina ^^)
*		vip_connect_info "1"      //Czy ma sie ukazywac informacja o polaczeniu sie vipa do serwa (ustawiane w menu admina ^^)
*		vip_add_grenade "1"       //Czy dodawać vipom do wyposarzenia granaty? (ustawiane w menu admina ^^)
*		vip_add_money "500"       //Ile dodać vipom dodatkowej kasy? (ustawiane w menu admina ^^)
* 
* Komendy w say:
* 
*		/cmd					  //Ukazuje Menu Admina w którym admin zmienia cvary dla vipów :P
*		/vips					  //Ujawnia Vipow Online (ukazuje albo w MOTD lub MENU (ustawiane w menu admina ^^)) 
*		/vipinfo				  //Ukazuje z pliku "cstrike/vip.txt" informacje :) (dołączam swój plik ^^)
*/

/*Wymagane Moduły*/
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <fun>
#include <nvault>

/*Zmienne*/
#pragma 					semicolon 1

#define FLAGA 	  			ADMIN_LEVEL_H
#define ADMINCMD 			ADMIN_CFG

#define Klawisze 			(1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)

#define SCOREATTRIB_NONE 	0
#define SCOREATTRIB_DEAD	(1<<0)
#define SCOREATTRIB_BOMB	(1<<1)
#define SCOREATTRIB_VIP 	(1<<2)

new const gszPrefix[]	=	"^x01[^x03VIP^x01]";


new bool:PosiadaC4[33]	=	false; 
//Tylko jeśli VIP TT (Gdy wybiera sobie broń, Zmienna sprawdza czy gracz ma pake (taki mały fix)) jeśli ją ma to dodjae pake jeśli nie to nie.


new VipName[32];

new GetMaxPlayers;
new gszVault;

new mpd;
new mkb; 
new mhb;

new nHp_add;
new nHp_max;

new health_add;
new health_hs_add;
new health_max;

new nKiller;
new nKiller_hp;

new vip_connect;
new menu_vip;
new vip_info_online;
new awp_vip;
new vip_grenade;
new vip_money;

public plugin_init()
{
	register_plugin("[VIP] Ultimate Hot", "2.7", "Dunno & [H]ARDBO[T]");
	//Zapis Ustawien!
	set_task(0.1, "WczytajKonfiguracje");
	gszVault = nvault_open("VipUltimateHot_v2.7");
	//EVENTY
	register_event("HLTV", "HltvEvent", "a", "1=0", "2=0");
	register_event("DeathMsg", "DeathMsgEventHook", "a", "1>0");
	register_event("Damage","DamageEvent","b");
	register_event("DeathMsg","DeathMsgEvent","a");
	register_event("CurWeapon", "CurWeaponEvent", "be", "1=1");
	//KOMENDY W SAY
	register_clcmd("say /vipinfo","ShowMotd");
	register_clcmd("say /vips","ClientPrintVipOnline");
	register_clcmd("say /cmd","MenuADMINA");	
	//KOMENDY
	register_clcmd("awp","PlayerCmd");
	register_clcmd("sg550","PlayerCmd");
	register_clcmd("g3sg1","PlayerCmd");
	//INDEXY MENU
	register_menucmd(register_menuid("Menuid"), Klawisze, "PokazMenu");
	register_menucmd(register_menuid("MenuAdminaId"), Klawisze, "ShowAdminMenu");
	register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "MessageScoreAttrib");	
	//CVARY
	mpd = register_cvar("vip_kasa_za_obrazenia","3");
	mkb = register_cvar("vip_kasa_za_zabicie","200");
	mhb = register_cvar("vip_kasa_za_hs","500");
	
	health_add = register_cvar("vip_hp_za_zabicie", "15");
	health_hs_add = register_cvar("vip_hp_za_hs", "30");
	health_max = register_cvar("vip_max_hp", "100");
	//VIP CVARY
	menu_vip = register_cvar("vip_menu","1");
	awp_vip = register_cvar("vip_awp","1");	
	vip_info_online = register_cvar("vip_info_online","1");
	vip_connect = register_cvar("vip_connect_info","1");
	vip_grenade = register_cvar("vip_add_grenade","1");
	vip_money = register_cvar("vip_add_money","500");
	//ZMIENNE
	GetMaxPlayers = get_maxplayers();
	//REKLAMA W SAY
	set_task(80.0, "Reklama",0,_,_,"b");
}
public plugin_cfg()
{
	server_cmd("exec addons/amxmodx/configs/VipUltimateHot.cfg");
}
public DamageEvent(id)
{
	new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id,weapon,hitpoint);
	new v_victim = read_data(2);
	if(attacker<=GetMaxPlayers && is_user_alive(attacker) && attacker != id)
	
	if(get_user_flags(attacker) & FLAGA)
	{
		new money = v_victim * get_pcvar_num(mpd);
		if(hitpoint == 1) money += get_pcvar_num(mhb);
		cs_set_user_money(attacker,cs_get_user_money(attacker) + money);
	}
}
public DeathMsgEvent()
{
	new v_killer = read_data(1);
	new v_victim = read_data(2);
	
	if(v_killer <= GetMaxPlayers && v_killer && v_killer != v_victim)
	{
		cs_set_user_money(v_killer,cs_get_user_money(v_killer) + get_pcvar_num(mkb) - 300);
	}
}		
public client_authorized(id)
{       
	set_task(5.0, "Rozdaj", id);
}
public HltvEvent()
{
	for(new all=1; all<32; all++)
	{
		set_task(5.0, "Rozdaj",all);
	}
}
public Rozdaj(id)
{
	if(is_user_alive(id) && get_user_flags(id) & FLAGA)
	{	
		set_task(1.0,"SetPlayerModel",id);
		cs_set_user_money(id, cs_get_user_money(id) + get_pcvar_num(vip_money));
		
		if(get_pcvar_num(menu_vip) == 1)
		{
			set_task(1.0,"MenuVIPA",id);
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public DeathMsgEventHook()
{
	nKiller = read_data(1);
	
	if(get_user_flags(nKiller) & FLAGA)
	{
		if((read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0))
		{
			nHp_add = get_pcvar_num (health_hs_add);
		}
		else
		{
			nHp_add = get_pcvar_num (health_add);
			nHp_max = get_pcvar_num (health_max);
		}
		
		nKiller_hp = get_user_health(nKiller);
		nKiller_hp += nHp_add;
		
		if(nKiller_hp > nHp_max)
		{
			nKiller_hp = nHp_max;
		}
		
		message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller);
		write_short(1<<10);
		write_short(1<<10);
		write_short(0x0000);
		write_byte(0);
		write_byte(0);
		write_byte(200);
		write_byte(75);
		message_end();

		set_hudmessage(0, 255, 0, -1.0, 0.15, 0, 1.0, 1.0, 0.1, 0.1, -1);
		show_hudmessage(nKiller, "BOOOOM HEADSHOT!^nDostales +%d HP za HS'a!", nHp_add);

		set_user_health(nKiller, nKiller_hp);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
//MENU ADMINA!
public MenuADMINA(id)
{
	if(get_user_flags(id) & ADMINCMD)
	{
		new nick[32],MenuText[1024];
		get_user_name(id, nick, 31);
		
		formatex(MenuText, 1023,"\yWitaj \r%s^n^n\w1. \yVip ma dostep do menu broni? \r[%s]^n\w2. \yDostep do AWP \r[%s]^n\w3. \yVip Info Online \r[%s]^n\w4. \yInformacje o nadejsciu VIPa \r[%s]^n\w5. \yDodawac granaty do wyposarzenia? \r[%s]^n^n\w9. \rZapisz Konfiguracje^n",nick, menu_vip ? "TAK":"NIE", awp_vip ? "VIP":"WSZYSCY", vip_info_online ? "W MENU":"W MOTD",vip_connect ? "TAK":"NIE",vip_money ? "TAK":"NIE");
		show_menu(id, Klawisze, MenuText, -1, "MenuAdminaId");
	}
	else
	{
		ColorChat(id, RED, "%s ^x04Tylko glowny Administrator ma dostep do menu!",gszPrefix);
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ShowAdminMenu(id, key)
{
	client_cmd(id, "spk misc/vip/klick.wav");
	set_task(0.1, "WczytajKonfiguracje");
	set_task(0.1, "ZapiszKonfiguracje",id);
	
	switch(key)
	{
		case 0:
		{
			if(!menu_vip)
			{
				ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Dostep do menu wlaczony",gszPrefix);
				menu_vip = 1;
			} 
			else
			{
				ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Dostep do menu wylaczony",gszPrefix);
				menu_vip = 0;
			}
			MenuADMINA(id);
		}
		case 1:
		{
			if(!awp_vip)
			{
				ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Tylko^x04 VIP^x01 moze uzywac^x04 AWP",gszPrefix);
				awp_vip = 1;
			} 
			else
			{
				ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Kazdy moze uzywac^x04 AWP",gszPrefix);
				awp_vip = 0;
			}
			MenuADMINA(id);
		}
		case 2:
		{	
			if(!vip_info_online)
			{
				ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Vip online bedzie ukazywany w^x04 MENU!",gszPrefix);
				vip_info_online = 1;
			} 
			else
			{
				ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Vip online bedzie ukazywany w^x04 MOTD!",gszPrefix);
				vip_info_online = 0;
			}
			MenuADMINA(id);
		}
		case 3:
		{	
			if(!vip_connect)
			{
				ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Informacja o nadejsciu^x04 VIPa^x01 do serwera^x04 Wlaczona",gszPrefix);
				vip_connect = 1;
			} 
			else
			{
				ColorChat(id, GREEN, "%s^x01 Informacja o nadejsciu^x04 VIPa^x01 do serwera^x04 Wylaczona",gszPrefix);
				vip_connect = 0;
			}
			MenuADMINA(id);
		}
		case 4:
		{	
			if(!vip_grenade)
			{
				ColorChat(id, GREEN, "%s^x04 VIPy^x01 nie beda dostawac granatow do wyposarzenia",gszPrefix);
				vip_grenade = 1;
			} 
			else
			{
				ColorChat(id, GREEN, "%s^x04 VIPy^x01 beda dostawac granaty do wyposarzenia",gszPrefix);
				vip_grenade = 0;
			}
			MenuADMINA(id);
		}
		case 8:
		{
			ColorChat(id, GREEN, "%s^x04 Konfiguracja zostala pomyslnie zapisana!",gszPrefix);
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
//MENU VIPA
public MenuVIPA(id)
{
	show_menu(id, Klawisze, "\d[\rProsze wybrac Zestaw\d]^n^n\d1. \yWez M4A1 + Deagle + Granaty ^n\d2. \yWez AK47 + Deagle + Granaty^n\d3. \yWez AWP + Deagle + Granaty^n\d4. \yWez Auto-ShotGuna + Granaty^n^n\d0. \rWyjscie^n", -1, "Menuid");
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public PokazMenu(id, key)
{
	strip_user_weapons(id);
	give_item(id,"weapon_knife");	
	
	if(vip_grenade==1)
	{
		give_item(id, "weapon_hegrenade");
		give_item(id, "weapon_flashbang");
		give_item(id, "weapon_flashbang");
		give_item(id, "weapon_smokegrenade");
	}
	give_item(id, "item_assaultsuit");
	give_item(id, "item_thighpack");

	if(PosiadaC4[id] == true)
	{
		give_item(id, "weapon_c4");
		cs_set_user_plant(id);
	}	
	
	client_cmd(id, "spk misc/vip/klick.wav");
	
	switch(key)
	{
		case 0:
		{
			give_item(id,"weapon_m4a1");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90);
			give_item(id,"weapon_deagle");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
			
			set_hudmessage(170, 255, 0, 0.3, 0.9, 0, 6.0, 15.0);
			show_hudmessage(id, "Wzioles M4A1 i Deagle + Wszystkie Granaty + (Standardowoy Noz)");
			
			if(user_has_weapon(id, CSW_C4) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
			{
				PosiadaC4[id] = true;
			}
			else
			{
				PosiadaC4[id] = false;
			}
		}
		case 1:
		{
			give_item(id,"weapon_ak47");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90);
			give_item(id,"weapon_deagle");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
			
			set_hudmessage(170, 255, 0, 0.3, 0.9, 0, 6.0, 15.0);
			show_hudmessage(id, "Wziales AK47 i Deagle + Wszystkie Granaty + (Standardowy Noz)");

			if(user_has_weapon(id, CSW_C4) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
			{
				PosiadaC4[id] = true;
			}
			else
			{
				PosiadaC4[id] = false;
			}			
		}
		case 2:
		{
			give_item(id,"weapon_awp");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30);
			give_item(id,"weapon_deagle");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35);
			
			set_hudmessage(170, 255, 0, 0.3, 0.9, 0, 6.0, 15.0);
			show_hudmessage(id, "Wziales AWP i Deagle + Wszystkie Granaty + (Standardowy Noz)");

			if(user_has_weapon(id, CSW_C4) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
			{
				PosiadaC4[id] = true;
			}
			else
			{
				PosiadaC4[id] = false;
			}	
		}
		case 3:
		{
			give_item(id,"weapon_xm1014");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_XM1014, 32);
			give_item(id,"weapon_elite");
			cs_set_user_bpammo(id, CSW_ELITE, 35);

			set_hudmessage(170, 255, 0, 0.3, 0.9, 0, 6.0, 15.0);
			show_hudmessage(id, "Wziales XM1014 i Elite + Wszystkie Granaty + (Standardowy Noz)");

			if(user_has_weapon(id, CSW_C4) && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
			{
				PosiadaC4[id] = true;
			}
			else
			{
				PosiadaC4[id] = false;
			}			
		}		
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
//ZAKAZ SNAJPEREK
public PlayerCmd(id)
{
	if(get_pcvar_num(awp_vip)==1)
	{
		if(get_user_flags(id) & FLAGA){
			set_hudmessage(0, 255, 0, 0.5, 0.7, 0, 6.0, 15.0);
			show_hudmessage(id, "Zyczymy milego Fragowania!");
		}
		else
		{
			set_hudmessage(255, 0, 0, 0.5, 0.7, 0, 6.0, 15.0);
			show_hudmessage(id, "Bronie Snajperskie tylko dla VIP'ow!");
			client_cmd(id, "drop");
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
public CurWeaponEvent(id)
{
	if(get_pcvar_num(awp_vip)==1)
	{
		if(read_data(1) == (CSW_AWP & CSW_SG550 & CSW_G3SG1))
		{
			if(get_user_flags(id) & FLAGA)
			{
				set_hudmessage(0, 255, 0, 0.5, 0.7, 0, 6.0, 15.0);
				show_hudmessage(id, "Zyczymy milego Fragowania!");
			}
			else
			{
				set_hudmessage(255, 0, 0, 0.5, 0.7, 0, 6.0, 15.0);
				show_hudmessage(id, "Bronie Snajperskie tylko dla VIP'ow!");
				client_cmd(id, "drop");	
			}
		}
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
//VIP INFO
public ShowMotd(id)
{
	show_motd(id, "vip.txt","Informacje o Vipie");
}
//REKLAMY
public Reklama()
{
	new map[32];
	get_mapname(map,31);
	new times[64];
	get_time("%H:%M:%S" ,times,63);	
	
	switch(random(3))
	{
		case 1: ColorChat(0, GREEN ,"%s Wpisz w say^x04 /vipinfo^x01 i zobacz jak byc^x01 VIP'em.",gszPrefix);
		case 2: ColorChat(0, GREEN ,"%s Wpisz w say^x04 /vips^x01 i zobacz kto jest^x04 VIP'em.",gszPrefix);
		case 3: ColorChat(0, GREEN ,"%s Aktualnie jest godzina:^x04 %s^x01 | Gracie na mapie:^x04 %s",gszPrefix,times,map);
	}
	return PLUGIN_HANDLED;
}
//VIP ONLINE
public ClientPrintVipOnline(id)
{
	switch(get_pcvar_num(vip_info_online))
	{
		case 0: print_vip_motd(id);
		case 1: print_vip_menu(id);
	}
}
public print_vip_motd(id)
{
	static motd[1000],head[600],name[32],len,i,counter;
	len = 0;
	counter = 0;
	
	len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"<center><body bgcolor=black><font color=red size=4>Vipami na serwerze sa:</center><br>");
	formatex(head,sizeof head - 1,"Vipami na serwerze sa:");
	
	for(i = 1; i <= GetMaxPlayers ;i++)
	{
		if(!is_user_connected(i)) continue;
		if((cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_SPECTATOR) && (cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_UNASSIGNED)) continue;
		
		counter++;
		get_user_name(i,name,sizeof name - 1);
		
		if(is_user_alive(i) && get_user_flags(i) & FLAGA)
		{
			len += formatex(motd[len],sizeof motd - 1 - len,"<font color=red size=3><b>%d)</b> </font><font color=green><b>%s</b></font><font color=red> | Steam:[</font><font color=green><b>%s</b></font>]</font><br>",counter,name,is_user_steam(i)?"TAK!":"NIE!");
		}
	}
	show_motd(id,motd,head);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public print_vip_menu(id)
{
	static Text[1024],name[32],len,i,counter;
	len = 0;
	counter = 0;
	
	len += formatex(Text[len],sizeof Text - 1 - len,"\rVips Online:^n^n");

	for(i = 1; i <= GetMaxPlayers ;i++)
	{
		if(!is_user_connected(i)) continue;
		if((cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_SPECTATOR) && (cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_UNASSIGNED)) continue;
	
		counter++;
		get_user_name(i,name,sizeof name - 1);
	
		if(is_user_alive(i) && get_user_flags(i) & FLAGA)
		{
			len += formatex(Text[len],sizeof Text - 1 - len,"\w%d. \y%s \d| \dSteam:\r[%s]^n",counter,name,is_user_steam(i)?"TAK":"NIE");
		}
	}
	show_menu(id, Klawisze, Text, -1, "MenuVips");
}
//TABELE INFO VIP
public MessageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver)
{   
	new iPlayer = get_msg_arg_int(1);
	if(get_user_flags(iPlayer) & FLAGA)
	{
		if(is_user_connected(iPlayer))
		{
			if(cs_get_user_team(iPlayer)==CS_TEAM_CT)
			{		
				set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, is_user_alive(iPlayer) ? SCOREATTRIB_VIP : SCOREATTRIB_DEAD);
			}
			else
			{
				set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, is_user_alive(iPlayer) ? SCOREATTRIB_VIP : SCOREATTRIB_BOMB);		
			}
		}
	}
}
//GACZ SIĘ POŁACZA I ROZŁĄCZA Z SERWERA
public client_connect(id)
{
	if(get_pcvar_num(vip_connect)==1)
	{
		if(get_user_flags(id) & FLAGA)
		{ 
			get_user_name(id, VipName, 31);
			set_hudmessage(127, 255, 42, 0.01, 0.4, 0, 15.0);
			show_hudmessage(0, "Wchodzi VIP: %s", VipName);
			client_cmd(0, "spk misc/vip/vip");
		}
	}
}
public client_disconnect(id)
{ 
	if(get_pcvar_num(vip_connect)==1)
	{
		if(get_user_flags(id) & FLAGA)
		{ 
			get_user_name(id, VipName, 31);
			set_hudmessage(127, 255, 42, 0.01, 0.4, 0, 15.0);
			show_hudmessage(0, "Wychodzi VIP: %s", VipName);
		}
	}
}
public SetPlayerModel(id)
{
	if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
	{
		cs_set_user_model(id, "vip_TT");
	}
	else
	{
		cs_set_user_model(id, "vip_CT");
	}
	//cs_set_user_model(id, "vip");
}
public ZapiszKonfiguracje(id)
{
	new AuthID[35],vaultkey[64],vaultdata[256];

	get_user_authid(id,AuthID,34);
	format(vaultkey,63,"%s-MOD",AuthID);
	format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#",vip_info_online,awp_vip,menu_vip,vip_connect,vip_grenade);
	nvault_set(gszVault,vaultkey,vaultdata);

	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public WczytajKonfiguracje()
{
	new AuthIDs[35],vaultkey[64],vaultdata[256];

	format(vaultkey, 63, "%s-MOD", AuthIDs);
	format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#",vip_info_online,awp_vip,menu_vip,vip_connect,vip_grenade);
	nvault_get(gszVault,vaultdata,vaultkey,255);
	replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");

	new VipCMD[20], VipCMD2[20], VipCMD3[20], VipCMD4[20], VipCMD5[20];
	parse(vaultdata, VipCMD,19, VipCMD2,19, VipCMD3,19, VipCMD4,19, VipCMD5,19);
	
	vip_info_online = str_to_num(VipCMD);
	awp_vip = str_to_num(VipCMD2);
	menu_vip = str_to_num(VipCMD3);
	vip_connect = str_to_num(VipCMD4);
	vip_grenade = str_to_num(VipCMD5);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache(){
	precache_sound("misc/vip/klick.wav");
	precache_sound("misc/vip/vip.wav");
	precache_model("models/player/vip/vip.mdl");
	
	precache_model("models/player/vip_TT/vip_TT.mdl");
	precache_model("models/player/vip_CT/vip_CT.mdl");	
}
stock bool:is_user_steam(id)
{
	new authid[32]; 
	get_user_authid(id, authid, 31);
	return containi(authid, ":") != -1 ? true:false;
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych