Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Czy użyto publica


Najlepsza odpowiedź Master Yoga, 05.09.2016 19:44

RomanHardcor powiedz ty mi w jakim języku toś napisał co ? :P 

 


A to jest public godoff

Oducz się tego. "public" to typ funkcji w pawn'ie, a więc jest to funkcja godoff. ( Nie brzmi o wiele lepiej :) ? )

 

Jeśli chcesz "sprawdzić czy public został użyty" tylko po to by dać graczowi informacje o końcu god'a to jest to pozbawione głębszego sensu.

 

Bo przecież równie dobrze możesz zrobić to w taki sposób:

public godoff(id) 
{ 
	set_user_godmode(id, 0)
        ColorChat(id,RED,"Twoja niesmiertlenosc dobiegła konca...");
}

a gracz otrzyma wiadomość w momencie usunięcia nieśmiertelności.

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 RomanHardcor

    Jestem Mistrzem :D

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:289
  • GG:
  • Imię:Roman
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 05.09.2016 19:21

Witam nie chcę udostępniać kodu całego więc opiszę go.

Mam coś takiego w sklepie

		case 0 :
		{ 
			if (kasa >= 350 )
			{ 
				set_user_godmode(id, 1) 
				set_task(3.0, "godoff", id)
			} 
			
		} 

A to jest public godoff

public godoff(id) 
{ 
	set_user_godmode(id, 0)
}

I tu pytanie, jak w tym case sprawdzić czy został użyty ten public? Bo chce zrobić informacje po użyciu tego publicu czyli wyłączeniu nieśmiertelności.

 

@@Edit

Niby można 

if(get_user_godmode == 1)
{
...
}

Ale jak zrobić by sprawdzić czy public użyty, da się tak?

 


Użytkownik RomanHardcor edytował ten post 05.09.2016 19:23

  • +
  • -
  • 0

Znajomosć -> PAWN | CSS | HTML 

 

 

Blantever.PL

 

Master Yoga to mój autorytet. 


#2 Master Yoga

    Support Team | Mocarz

  • Support Team

Reputacja: 115
Zaawansowany

  • Postów:250
  • GG:
  • Lokalizacja:Magistrala Adresowa
Offline

Napisano 05.09.2016 19:44   Najlepsza odpowiedź

RomanHardcor powiedz ty mi w jakim języku toś napisał co ? :P 

 


A to jest public godoff

Oducz się tego. "public" to typ funkcji w pawn'ie, a więc jest to funkcja godoff. ( Nie brzmi o wiele lepiej :) ? )

 

Jeśli chcesz "sprawdzić czy public został użyty" tylko po to by dać graczowi informacje o końcu god'a to jest to pozbawione głębszego sensu.

 

Bo przecież równie dobrze możesz zrobić to w taki sposób:

public godoff(id) 
{ 
	set_user_godmode(id, 0)
        ColorChat(id,RED,"Twoja niesmiertlenosc dobiegła konca...");
}

a gracz otrzyma wiadomość w momencie usunięcia nieśmiertelności.


  • +
  • -
  • 2

HTML      ★ CSS       ★ JAVASCRIPT       ★ AJAX       ★ JQUERY       ★ PHP       ★ C++       ★ PAWN      ★ SQL       ★ Objective-C++


#3 RomanHardcor

    Jestem Mistrzem :D

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:289
  • GG:
  • Imię:Roman
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 05.09.2016 20:06

Dzięki ponownie, leci +

Nie pomyślałem o daniu informacji w tej funkcji, ach te głupie błędy wieczorami ;P


  • +
  • -
  • 0

Znajomosć -> PAWN | CSS | HTML 

 

 

Blantever.PL

 

Master Yoga to mój autorytet. 


#4 Asiap

    Wszechwidzący

  • Girl

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:275
  • Lokalizacja:Kętrzyn
Online

Napisano 06.09.2016 11:24

lepiej
public godoff(id) 
{ 
	if(set_user_godmode(id, 0))
	{
		ColorChat(id,RED,"Twoja niesmiertlenosc dobiegła konca...");
	}
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych