Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokada dzwięków strzałów pod komendę - problem

problem

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 NEQU#

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:239
  • Lokalizacja:Just-Frags.eu
Online

Napisano 30.08.2016 19:52

Witam, próbuję dodać do pluginu darka możliwość wyłączenia dzwięków po użyciu komendy, jednak rezultaty są marne więc liczę na waszą pomoc.

Załączony plik  blokujemy_dzwieki.sma   1,11 KB  14 Ilość pobrań
  blokujemy_dzwieki.amxx
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

#2 tytusek

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 126
Zaawansowany

  • Postów:648
Offline

Napisano 30.08.2016 20:02

zobacz to

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Dodatek do [Metamod] - AntyCheat (wykrywanie plików z cheatami)

 

Sprzedam WPLN na Pukawce, duże ilości jak i małe odnawialne co miesiąc, prawie zawsze coś mam na sprzedaż zainteresowany pisz PW

download.png

 

 


#3 NEQU#

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:239
  • Lokalizacja:Just-Frags.eu
Online

Napisano 30.08.2016 20:21

zobacz to


Unlucky nie. W tej wersji blokuje dźwięki bez względu na wszystko, ogólnie trzeba to jakoś zrobić z opcja włączania/wyłączania, 1 stronna komenda odpada.

Użytkownik NEQU# edytował ten post 30.08.2016 20:43

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

#4 tytusek

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 126
Zaawansowany

  • Postów:648
Offline

Napisano 30.08.2016 21:13

#pragma semicolon 0
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
 
new iEvents[] = {20,12,18,17,23,24,15,10,11,22,13,21,14,16,27,28,4,6,3,7,8,9,2,1,5}
new bool:g_dzwieki[33];
 
public plugin_init() {
register_plugin("Blokujemy dzwieki", "1.0", "DarkGL")
register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent");
register_clcmd("say /dzwieki", "wycisz_dzwieki");
}
public wycisz_dzwieki(id)
g_dzwieki[id] = true;
 
public client_putinserver(id)
g_dzwieki[id] = false;
 
public fwPlaybackEvent( flags, id, eventindex,Float: delay, Float: origin[3], Float: angles[3], Float: fparam1, Float: fparam2, iparam1, iparam2, bparam1, bparam2) {
        if(g_dzwiek[id]){
         new bool:bFind = false;
for(new i = 0;i < sizeof iEvents;i++){
if(eventindex == iEvents[i]){
bFind = true;
break;
}
}
if(!bFind) return FMRES_IGNORED;
        }
return FMRES_SUPERCEDE;
}
 
a to 

  • +
  • -
  • 0

Dodatek do [Metamod] - AntyCheat (wykrywanie plików z cheatami)

 

Sprzedam WPLN na Pukawce, duże ilości jak i małe odnawialne co miesiąc, prawie zawsze coś mam na sprzedaż zainteresowany pisz PW

download.png

 

 


#5 rzeznik9871

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:157
  • Lokalizacja:Skillersi.pl
Online

Napisano 30.08.2016 21:13

#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

new iEvents[] = {20,12,18,17,23,24,15,10,11,22,13,21,14,16,27,28,4,6,3,7,8,9,2,1,5}
new bool:g_dzwieki[33];

public plugin_init() {
	register_plugin("Blokujemy dzwieki", "1.0", "DarkGL")
	register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent");
	register_clcmd("say /dzwieki", "wycisz_dzwieki");
}
public wycisz_dzwieki(id)
{
	if(g_dzwieki[id])
	{
		client_print(id,3,"Dzwieki zostaly wylaczone")
		g_dzwieki[id] = false;
	}
	else
	{
		client_print(id,3,"Dzwieki zostaly wlaczone")
		g_dzwieki[id]=true
	}
}

public client_putinserver(id)
	g_dzwieki[id] = true;

public fwPlaybackEvent( flags, id, eventindex,Float: delay, Float: origin[3], Float: angles[3], Float: fparam1, Float: fparam2, iparam1, iparam2, bparam1, bparam2) {
        if(g_dzwiek[id])
		return FMRES_IGNORED;

        new bool:bFind = false;
	

	for(new i = 0;i < sizeof iEvents;i++){	
		if(eventindex == iEvents[i]){
			bFind = true;
			break;
		}
	}
	
	if(!bFind)	return FMRES_IGNORED;

	
	return FMRES_SUPERCEDE;
}

?


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#6 NEQU#

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:239
  • Lokalizacja:Just-Frags.eu
Online

Napisano 30.08.2016 21:27

#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

new iEvents[] = {20,12,18,17,23,24,15,10,11,22,13,21,14,16,27,28,4,6,3,7,8,9,2,1,5}
new bool:g_dzwieki[33];

public plugin_init() {
	register_plugin("Blokujemy dzwieki", "1.0", "DarkGL")
	register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent");
	register_clcmd("say /dzwieki", "wycisz_dzwieki");
}
public wycisz_dzwieki(id)
{
	if(g_dzwieki[id])
	{
		client_print(id,3,"Dzwieki zostaly wylaczone")
		g_dzwieki[id] = false;
	}
	else
	{
		client_print(id,3,"Dzwieki zostaly wlaczone")
		g_dzwieki[id]=true
	}
}

public client_putinserver(id)
	g_dzwieki[id] = true;

public fwPlaybackEvent( flags, id, eventindex,Float: delay, Float: origin[3], Float: angles[3], Float: fparam1, Float: fparam2, iparam1, iparam2, bparam1, bparam2) {
        if(g_dzwiek[id])
		return FMRES_IGNORED;

        new bool:bFind = false;
	

	for(new i = 0;i < sizeof iEvents;i++){	
		if(eventindex == iEvents[i]){
			bFind = true;
			break;
		}
	}
	
	if(!bFind)	return FMRES_IGNORED;

	
	return FMRES_SUPERCEDE;
}
?

Info wyświetla dobrze, jednak bez względu na to czy g_dzwieki = true czy false wciąż blokuje dźwięki.

@tytus też sprawdziłem, ta sama sytuacja co poprzednio, blokuje dźwięki cały czas bez względu na komendę.

Użytkownik NEQU# edytował ten post 30.08.2016 21:37

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

#7 rzeznik9871

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:157
  • Lokalizacja:Skillersi.pl
Online

Napisano 30.08.2016 21:43

tak btw jakie to ma blokowac dzwieki? bo wgralem na locala pochodzilem postrzelalem i u mnie nic nie blokuje ^^


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#8 NEQU#

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:239
  • Lokalizacja:Just-Frags.eu
Online

Napisano 31.08.2016 11:47

tak btw jakie to ma blokowac dzwieki? bo wgralem na locala pochodzilem postrzelalem i u mnie nic nie blokuje ^^

Blokuje dzwieki strzalow twojego teamu.
  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

#9 NEQU#

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:239
  • Lokalizacja:Just-Frags.eu
Online

Napisano 31.08.2016 16:42

Niestety, nie mogę edytować posta.

A więc tak, próbowałem w ten sposób i jedyne co udało mi się osiągnąć to bugujące się strzały ^^ co 2 pocisk jest wyciszony, oprócz tego wycisza je nawet osobie strzelającej, nie tylko jego sojusznikom.
 

#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

new iEvents[] = {20,12,18,17,23,24,15,10,11,22,13,21,14,16,27,28,4,6,3,7,8,9,2,1,5}
new bool:g_dzwieki[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin("Blokujemy dzwieki", "1.0", "DarkGL")
	register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent");
	register_clcmd("say /dzwieki", "wycisz_dzwieki");
}
public wycisz_dzwieki(id)
{
	if(g_dzwieki[id])
	{
		client_print(id,3,"Dzwieki zostaly wylaczone")
		g_dzwieki[id] = false;

	}
	else
	{
		client_print(id,3,"Dzwieki zostaly wlaczone")
		g_dzwieki[id] = true;
	}
}

public client_putinserver(id)
	g_dzwieki[id] = true;

public fwPlaybackEvent( flags, id, eventindex,Float: delay, Float: origin[3], Float: angles[3], Float: fparam1, Float: fparam2, iparam1, iparam2, bparam1, bparam2)
{
	if (g_dzwieki[id])
 	{
		g_dzwieki[id] = false;
		new bool:bFind = false;

		for(new i = 0;i < sizeof iEvents;i++)
		{	
			if(eventindex == iEvents[i]){
			bFind = true;
			break;
		}
	}
		if(!bFind)	return FMRES_IGNORED;
			
			return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	else
	{
		g_dzwieki[id] = true;
	}
		return FMRES_SUPERCEDE;
}

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

#10 klqs99

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:86
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 02.09.2016 23:45

Funkcja chyba nie zwraca ID gracza, więc takie blokowanie na próżno.

(int flags, const edict_t *pInvoker, unsigned short eventindex, float delay, float *origin, float *angles, float fparam1, float fparam2, int iparam1, int iparam2, int bparam1, int bparam2)

Użytkownik klqs99 edytował ten post 03.09.2016 00:01

  • +
  • -
  • 0

#11 NEQU#

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:239
  • Lokalizacja:Just-Frags.eu
Online

Napisano 03.09.2016 14:28



 

Funkcja chyba nie zwraca ID gracza, więc takie blokowanie na próżno.

(int flags, const edict_t *pInvoker, unsigned short eventindex, float delay, float *origin, float *angles, float fparam1, float fparam2, int iparam1, int iparam2, int bparam1, int bparam2)

nope_zpshwzrnonb.png


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

#12 klqs99

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:86
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 03.09.2016 20:43

Co Ty zrobiłeś? Ja Ci podałem co zwraca funkcja. To, że Dark sobie nazwał to "id" nie znaczy, ze zwraca to id gracza. Niech się wypowie jakaś osoba doświadczona, ja takimi rzeczami się nie interesuje


  • +
  • -
  • 0

#13 NEQU#

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:239
  • Lokalizacja:Just-Frags.eu
Online

Napisano 04.09.2016 00:06

Co Ty zrobiłeś? Ja Ci podałem co zwraca funkcja. To, że Dark sobie nazwał to "id" nie znaczy, ze zwraca to id gracza. Niech się wypowie jakaś osoba doświadczona, ja takimi rzeczami się nie interesuje

Wiedzy nie mam, doświadczenia też nie, także kombinowałem.

 

Temat wciąż aktualny


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych