Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Blokada dzwięków strzałów pod komendę - problem

problem

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:340
  • GG:
Offline

Napisano 30.08.2016 19:52

Witam, próbuję dodać do pluginu darka możliwość wyłączenia dzwięków po użyciu komendy, jednak rezultaty są marne więc liczę na waszą pomoc.

Załączony plik  blokujemy_dzwieki.sma   1,11 KB  22 Ilość pobrań
  blokujemy_dzwieki.amxx
  • +
  • -
  • 0

#2 tytusek

    Guru

  • Power User

Reputacja: 172
Profesjonalista

  • Postów:748
Offline

Napisano 30.08.2016 20:02

zobacz to

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

COD 401 IP: 80.72.33.56:27015


#3 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:340
  • GG:
Offline

Napisano 30.08.2016 20:21

zobacz to


Unlucky nie. W tej wersji blokuje dźwięki bez względu na wszystko, ogólnie trzeba to jakoś zrobić z opcja włączania/wyłączania, 1 stronna komenda odpada.

Użytkownik NEQU# edytował ten post 30.08.2016 20:43

  • +
  • -
  • 0

#4 tytusek

    Guru

  • Power User

Reputacja: 172
Profesjonalista

  • Postów:748
Offline

Napisano 30.08.2016 21:13

#pragma semicolon 0
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
 
new iEvents[] = {20,12,18,17,23,24,15,10,11,22,13,21,14,16,27,28,4,6,3,7,8,9,2,1,5}
new bool:g_dzwieki[33];
 
public plugin_init() {
register_plugin("Blokujemy dzwieki", "1.0", "DarkGL")
register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent");
register_clcmd("say /dzwieki", "wycisz_dzwieki");
}
public wycisz_dzwieki(id)
g_dzwieki[id] = true;
 
public client_putinserver(id)
g_dzwieki[id] = false;
 
public fwPlaybackEvent( flags, id, eventindex,Float: delay, Float: origin[3], Float: angles[3], Float: fparam1, Float: fparam2, iparam1, iparam2, bparam1, bparam2) {
        if(g_dzwiek[id]){
         new bool:bFind = false;
for(new i = 0;i < sizeof iEvents;i++){
if(eventindex == iEvents[i]){
bFind = true;
break;
}
}
if(!bFind) return FMRES_IGNORED;
        }
return FMRES_SUPERCEDE;
}
 
a to 

  • +
  • -
  • 0

COD 401 IP: 80.72.33.56:27015


#5 rzeznik9871

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:215
Offline

Napisano 30.08.2016 21:13

#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

new iEvents[] = {20,12,18,17,23,24,15,10,11,22,13,21,14,16,27,28,4,6,3,7,8,9,2,1,5}
new bool:g_dzwieki[33];

public plugin_init() {
	register_plugin("Blokujemy dzwieki", "1.0", "DarkGL")
	register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent");
	register_clcmd("say /dzwieki", "wycisz_dzwieki");
}
public wycisz_dzwieki(id)
{
	if(g_dzwieki[id])
	{
		client_print(id,3,"Dzwieki zostaly wylaczone")
		g_dzwieki[id] = false;
	}
	else
	{
		client_print(id,3,"Dzwieki zostaly wlaczone")
		g_dzwieki[id]=true
	}
}

public client_putinserver(id)
	g_dzwieki[id] = true;

public fwPlaybackEvent( flags, id, eventindex,Float: delay, Float: origin[3], Float: angles[3], Float: fparam1, Float: fparam2, iparam1, iparam2, bparam1, bparam2) {
        if(g_dzwiek[id])
		return FMRES_IGNORED;

        new bool:bFind = false;
	

	for(new i = 0;i < sizeof iEvents;i++){	
		if(eventindex == iEvents[i]){
			bFind = true;
			break;
		}
	}
	
	if(!bFind)	return FMRES_IGNORED;

	
	return FMRES_SUPERCEDE;
}

?


  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy na zlecenie.

kontakt: http://steamcommunit...61197964282520/


#6 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:340
  • GG:
Offline

Napisano 30.08.2016 21:27

#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

new iEvents[] = {20,12,18,17,23,24,15,10,11,22,13,21,14,16,27,28,4,6,3,7,8,9,2,1,5}
new bool:g_dzwieki[33];

public plugin_init() {
	register_plugin("Blokujemy dzwieki", "1.0", "DarkGL")
	register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent");
	register_clcmd("say /dzwieki", "wycisz_dzwieki");
}
public wycisz_dzwieki(id)
{
	if(g_dzwieki[id])
	{
		client_print(id,3,"Dzwieki zostaly wylaczone")
		g_dzwieki[id] = false;
	}
	else
	{
		client_print(id,3,"Dzwieki zostaly wlaczone")
		g_dzwieki[id]=true
	}
}

public client_putinserver(id)
	g_dzwieki[id] = true;

public fwPlaybackEvent( flags, id, eventindex,Float: delay, Float: origin[3], Float: angles[3], Float: fparam1, Float: fparam2, iparam1, iparam2, bparam1, bparam2) {
        if(g_dzwiek[id])
		return FMRES_IGNORED;

        new bool:bFind = false;
	

	for(new i = 0;i < sizeof iEvents;i++){	
		if(eventindex == iEvents[i]){
			bFind = true;
			break;
		}
	}
	
	if(!bFind)	return FMRES_IGNORED;

	
	return FMRES_SUPERCEDE;
}
?

Info wyświetla dobrze, jednak bez względu na to czy g_dzwieki = true czy false wciąż blokuje dźwięki.

@tytus też sprawdziłem, ta sama sytuacja co poprzednio, blokuje dźwięki cały czas bez względu na komendę.

Użytkownik NEQU# edytował ten post 30.08.2016 21:37

  • +
  • -
  • 0

#7 rzeznik9871

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:215
Offline

Napisano 30.08.2016 21:43

tak btw jakie to ma blokowac dzwieki? bo wgralem na locala pochodzilem postrzelalem i u mnie nic nie blokuje ^^


  • +
  • -
  • 0

Piszę pluginy na zlecenie.

kontakt: http://steamcommunit...61197964282520/


#8 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:340
  • GG:
Offline

Napisano 31.08.2016 11:47

tak btw jakie to ma blokowac dzwieki? bo wgralem na locala pochodzilem postrzelalem i u mnie nic nie blokuje ^^

Blokuje dzwieki strzalow twojego teamu.
  • +
  • -
  • 0

#9 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:340
  • GG:
Offline

Napisano 31.08.2016 16:42

Niestety, nie mogę edytować posta.

A więc tak, próbowałem w ten sposób i jedyne co udało mi się osiągnąć to bugujące się strzały ^^ co 2 pocisk jest wyciszony, oprócz tego wycisza je nawet osobie strzelającej, nie tylko jego sojusznikom.
 

#include <amxmisc>
#include <fakemeta>

new iEvents[] = {20,12,18,17,23,24,15,10,11,22,13,21,14,16,27,28,4,6,3,7,8,9,2,1,5}
new bool:g_dzwieki[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin("Blokujemy dzwieki", "1.0", "DarkGL")
	register_forward(FM_PlaybackEvent, "fwPlaybackEvent");
	register_clcmd("say /dzwieki", "wycisz_dzwieki");
}
public wycisz_dzwieki(id)
{
	if(g_dzwieki[id])
	{
		client_print(id,3,"Dzwieki zostaly wylaczone")
		g_dzwieki[id] = false;

	}
	else
	{
		client_print(id,3,"Dzwieki zostaly wlaczone")
		g_dzwieki[id] = true;
	}
}

public client_putinserver(id)
	g_dzwieki[id] = true;

public fwPlaybackEvent( flags, id, eventindex,Float: delay, Float: origin[3], Float: angles[3], Float: fparam1, Float: fparam2, iparam1, iparam2, bparam1, bparam2)
{
	if (g_dzwieki[id])
 	{
		g_dzwieki[id] = false;
		new bool:bFind = false;

		for(new i = 0;i < sizeof iEvents;i++)
		{	
			if(eventindex == iEvents[i]){
			bFind = true;
			break;
		}
	}
		if(!bFind)	return FMRES_IGNORED;
			
			return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	else
	{
		g_dzwieki[id] = true;
	}
		return FMRES_SUPERCEDE;
}

  • +
  • -
  • 0

#10 klqs99

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:86
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 02.09.2016 23:45

Funkcja chyba nie zwraca ID gracza, więc takie blokowanie na próżno.

(int flags, const edict_t *pInvoker, unsigned short eventindex, float delay, float *origin, float *angles, float fparam1, float fparam2, int iparam1, int iparam2, int bparam1, int bparam2)

Użytkownik klqs99 edytował ten post 03.09.2016 00:01

  • +
  • -
  • 0

#11 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:340
  • GG:
Offline

Napisano 03.09.2016 14:28



 

Funkcja chyba nie zwraca ID gracza, więc takie blokowanie na próżno.

(int flags, const edict_t *pInvoker, unsigned short eventindex, float delay, float *origin, float *angles, float fparam1, float fparam2, int iparam1, int iparam2, int bparam1, int bparam2)

nope_zpshwzrnonb.png


  • +
  • -
  • 0

#12 klqs99

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:86
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Wojtek
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 03.09.2016 20:43

Co Ty zrobiłeś? Ja Ci podałem co zwraca funkcja. To, że Dark sobie nazwał to "id" nie znaczy, ze zwraca to id gracza. Niech się wypowie jakaś osoba doświadczona, ja takimi rzeczami się nie interesuje


  • +
  • -
  • 0

#13 NEQU#

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 46
Pomocny

  • Postów:340
  • GG:
Offline

Napisano 04.09.2016 00:06

Co Ty zrobiłeś? Ja Ci podałem co zwraca funkcja. To, że Dark sobie nazwał to "id" nie znaczy, ze zwraca to id gracza. Niech się wypowie jakaś osoba doświadczona, ja takimi rzeczami się nie interesuje

Wiedzy nie mam, doświadczenia też nie, także kombinowałem.

 

Temat wciąż aktualny


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych