Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak zmienic napisy w pluginach ? na swoje


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 fisu

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 16.10.2009 16:28

Witam to jest descriptive_fire_in_the_hole.sma

Chciałbym te HE FB i SG zamienic na swoje napisy :| zmieniłem to przez total comander zapisalem restart serwa ale dalej sa te same czyli HE,FB,SG :| jak to zrobic aby byly te co ja chce ? naprawdę jestem cienki w tych sprawach.


// EDITABLE: grenade description
new const g_grenade_description[_][] = {
	" [HE]",
	" [FB]",
	" [SG]"



/* AMX Mod X
*   Descriptive 'Fire in the hole!'
*
* (c) Copyright 2006 by VEN
*
* This file is provided as is (no warranties)
*
*     DESCRIPTION
*       Plugin provides additional colored text for "Fire in the hole!" radio chat message.
*       The color and the text is different for each grenade type and can be altered.
*       This will help teammates to get the throwed grenade type and act accordingly.
*       Search for "EDITABLE" mark in the plugin's source code to configure text and color.
*
*     CREDITS
*       Damaged Soul - colored chat text method
*       p3tsin - team color override method
*/

#include <amxmodx>

#define PLUGIN_NAME "Descriptive 'Fire in the hole!'"
#define PLUGIN_VERSION "0.1"
#define PLUGIN_AUTHOR "VEN"

enum grenade {
	GRENADE_HE,
	GRENADE_FLASH,
	GRENADE_SMOKE
}

// EDITABLE: grenade description
new const g_grenade_description[_][] = {
	" [HE]",
	" [FB]",
	" [SG]"
}

enum color {
	COLOR_NORMAL,
	COLOR_RED,
	COLOR_BLUE,
	COLOR_GRAY,
	COLOR_GREEN
}

// EDITABLE: grenade description text color
new const g_grenade_desccolor[_] = {
	COLOR_RED,
	COLOR_GRAY,
	COLOR_GREEN
}

new const g_grenade_weaponid[_] = {
	CSW_HEGRENADE,
	CSW_FLASHBANG,
	CSW_SMOKEGRENADE
}

#define COLORCODE_NORMAL 0x01
#define COLORCODE_TEAM 0x03
#define COLORCODE_LOCATION 0x04

new const g_color_code[_] = {
	COLORCODE_NORMAL,
	COLORCODE_TEAM,
	COLORCODE_TEAM,
	COLORCODE_TEAM,
	COLORCODE_LOCATION
}

new const g_color_teamname[_][] = {
	"",
	"TERRORIST",
	"CT",
	"SPECTATOR",
	""
}

#define RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER 5

enum radiotext_msgarg {
	RADIOTEXT_MSGARG_PRINTDEST = 1,
	RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID,
	RADIOTEXT_MSGARG_TEXTTYPE,
	RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME,
	RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE,
}

new const g_required_radiotype[] = "#Fire_in_the_hole"
new const g_radiotext_template[] = "%s (RADIO): Fire in the hole!"

new g_msgid_saytext
new g_msgid_teaminfo

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)

	register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text")

	g_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText")
	g_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo")
}

public message_text(msgid, dest, id) {
	if (get_msg_args() != RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER || get_msg_argtype(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE) != ARG_STRING)
		return PLUGIN_CONTINUE

	static arg[32]
	get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE, arg, sizeof arg - 1)
	if (!equal(arg, g_required_radiotype))
		return PLUGIN_CONTINUE

	get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID, arg, sizeof arg - 1)
	new caller = str_to_num(arg)
	if (!is_user_alive(caller))
		return PLUGIN_CONTINUE

	new clip, ammo, weapon
	weapon = get_user_weapon(caller, clip, ammo)
	for (new i; i < sizeof g_grenade_weaponid; ++i) {
		if (g_grenade_weaponid[i] == weapon) {
			static text[192]
			new pos = 0
			text[pos++] = g_color_code[COLOR_NORMAL]

			get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME, arg, sizeof arg - 1)
			pos += formatex(text[pos], sizeof text - pos - 1, g_radiotext_template, arg)
			copy(text[++pos], sizeof text - pos - 1, g_grenade_description[i])

			new desccolor = g_grenade_desccolor[i]
			if ((text[--pos] = g_color_code[desccolor]) == COLORCODE_TEAM) {
				static teamname[12]
				get_user_team(id, teamname, sizeof teamname - 1)

				if (!equal(teamname, g_color_teamname[desccolor])) {
					msg_teaminfo(id, g_color_teamname[desccolor])
					msg_saytext(id, text)
					msg_teaminfo(id, teamname)

					return PLUGIN_HANDLED
				}
			}

			msg_saytext(id, text)

			return PLUGIN_HANDLED
		}
	}

	return PLUGIN_CONTINUE
}

msg_teaminfo(id, teamname[]) {
	message_begin(MSG_ONE, g_msgid_teaminfo, _, id)
	write_byte(id)
	write_string(teamname)
	message_end()
}

msg_saytext(id, text[]) {
	message_begin(MSG_ONE, g_msgid_saytext, _, id)
	write_byte(id)
	write_string(text)
	message_end()
}

  • +
  • -
  • 0

#2 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 16.10.2009 16:32

napisz na jakie chcesz.
  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#3 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 16.10.2009 16:33

Po zmianie musisz jeszcze przekompilować i podmienić plik .amxx

Kompilator - http://amxx.pl/kompilator.php
  • +
  • -
  • 0

#4 fisu

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:21
  • GG:
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry
Offline

Napisano 16.10.2009 16:33

no napisalem w standarcie bylo tam napisane

Granat Wybuchowy
Granat Oslepiajacy
Granat Dymny

i pozmieniałem

na HE FB i SG zapisalem ale na serwerze dalej wyswietla to stare ! ;]

[ Dodano: 16-10-2009, 17:39 ]
OK dzięki! ;)
  • +
  • -
  • 0

#5 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 887
Czempion

  • Postów:4102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 16.10.2009 16:41

załacznik.
wrzuc do /plugins

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#6 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 253
Wszechwidzący

  • Postów:1227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 17.10.2009 07:35

Zmień linijkę:

/* AMX Mod X
* Descriptive 'Fire in the hole!'
*
* © Copyright 2006 by VEN
*
* This file is provided as is (no warranties)
*
* DESCRIPTION
* Plugin provides additional colored text for "Fire in the hole!" radio chat message.
* The color and the text is different for each grenade type and can be altered.
* This will help teammates to get the throwed grenade type and act accordingly.
* Search for "EDITABLE" mark in the plugin's source code to configure text and color.
*
* CREDITS
* Damaged Soul - colored chat text method
* p3tsin - team color override method
*/

#include <amxmodx>

#define PLUGIN_NAME "Descriptive 'Fire in the hole!'"
#define PLUGIN_VERSION "0.1"
#define PLUGIN_AUTHOR "VEN"

enum grenade {
GRENADE_HE,
GRENADE_FLASH,
GRENADE_SMOKE
}

// EDITABLE: grenade description
new const g_grenade_description[_][] = {
"[HE]",
"[FB]",
"[SG]"

}

enum color {
COLOR_NORMAL,
COLOR_RED,
COLOR_BLUE,
COLOR_GRAY,
COLOR_GREEN
}

// EDITABLE: grenade description text color
new const g_grenade_desccolor[_] = {
COLOR_RED,
COLOR_GRAY,
COLOR_GREEN
}

new const g_grenade_weaponid[_] = {
CSW_HEGRENADE,
CSW_FLASHBANG,
CSW_SMOKEGRENADE
}

#define COLORCODE_NORMAL 0x01
#define COLORCODE_TEAM 0x03
#define COLORCODE_LOCATION 0x04

new const g_color_code[_] = {
COLORCODE_NORMAL,
COLORCODE_TEAM,
COLORCODE_TEAM,
COLORCODE_TEAM,
COLORCODE_LOCATION
}

new const g_color_teamname[_][] = {
"",
"TERRORIST",
"CT",
"SPECTATOR",
""
}

#define RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER 5

enum radiotext_msgarg {
RADIOTEXT_MSGARG_PRINTDEST = 1,
RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID,
RADIOTEXT_MSGARG_TEXTTYPE,
RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME,
RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE,
}

new const g_required_radiotype[] = "#Fire_in_the_hole"
new const g_radiotext_template[] = "%s (RADIO): Fire in the hole!"

new g_msgid_saytext
new g_msgid_teaminfo

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)

register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text")

g_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText")
g_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo")
}

public message_text(msgid, dest, id) {
if (get_msg_args() != RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER || get_msg_argtype(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE) != ARG_STRING)
return PLUGIN_CONTINUE

static arg[32]
get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE, arg, sizeof arg - 1)
if (!equal(arg, g_required_radiotype))
return PLUGIN_CONTINUE

get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID, arg, sizeof arg - 1)
new caller = str_to_num(arg)
if (!is_user_alive(caller))
return PLUGIN_CONTINUE

new clip, ammo, weapon
weapon = get_user_weapon(caller, clip, ammo)
for (new i; i < sizeof g_grenade_weaponid; ++i) {
if (g_grenade_weaponid[i] == weapon) {
static text[192]
new pos = 0
text[pos++] = g_color_code[COLOR_NORMAL]

get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME, arg, sizeof arg - 1)
pos += formatex(text[pos], sizeof text - pos - 1, g_radiotext_template, arg)
copy(text[++pos], sizeof text - pos - 1, g_grenade_description[i])

new desccolor = g_grenade_desccolor[i]
if ((text[--pos] = g_color_code[desccolor]) == COLORCODE_TEAM) {
static teamname[12]
get_user_team(id, teamname, sizeof teamname - 1)

if (!equal(teamname, g_color_teamname[desccolor])) {
msg_teaminfo(id, g_color_teamname[desccolor])
msg_saytext(id, text)
msg_teaminfo(id, teamname)

return PLUGIN_HANDLED
}
}

msg_saytext(id, text)

return PLUGIN_HANDLED
}
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

msg_teaminfo(id, teamname[]) {
message_begin(MSG_ONE, g_msgid_teaminfo, _, id)
write_byte(id)
write_string(teamname)
message_end()
}

msg_saytext(id, text[]) {
message_begin(MSG_ONE, g_msgid_saytext, _, id)
write_byte(id)
write_string(text)
message_end()
}

Na swoją.
Później kompilator:
http://amxx.pl/kompilator.php
i wgranie na serwer.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych