Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dostawanie itemów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 M4G!K

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 16.10.2009 15:15

Witam

Czy jest taka możliwość, aby zrobić, że item nie dostajemy za każdego zabitego gracza, ale np. po 3,4,5 zabitych?

Z góry dziękuję za pomoc

++ Pomógł
  • +
  • -
  • 0

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!


#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 16.10.2009 16:08

Odpowiedz na twoje pytanie brzmi tak.
  • +
  • -
  • 0

#3 M4G!K

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 16.10.2009 17:12

Dzięki, a możesz mi podpowiedzieć jeszcze co mam zmienić / gdzie tego szukac?
( public award_item(id, itemnum) ??? )


Albo inaczej:

Że np. mam 1/5 szans na znalezienie itemu po zabiciu kogoś ( nie 1/1 ).
  • +
  • -
  • 0

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!


#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 16.10.2009 18:25

Ja bym zrobił losowanie :))
Wszędzie gdzie masz award_item dodać
new losuj = random_num(1,5)
if (losuj == 5) award_item(kid,0)


Coś w ten deseń ;)
  • +
  • -
  • 0

#5 M4G!K

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 17.10.2009 12:27

Vertricus, dzięki za podpowiedź, ale twój sposób nie działa - dodaje to pod każdym award_item ( oprócz public award_item ) i nie chce się skompilować, być może ja coś źle robie.
  • +
  • -
  • 0

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!


#6 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 17.10.2009 16:18

teraz sobie myślę, że nie przy każdym :)
bo jak ktoś kupi item to bd miał 1/5 szans na niego:)
w deathmsg
zamień award_item na:
new losuj = random_num(1,5)
		if (losuj == 5) award_item(kid,0)
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size:           9716 bytes
Code size:           288340 bytes
Data size:           193332 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  507772 bytes
Done.

  • +
  • -
  • 0

#7 M4G!K

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 17.10.2009 19:12

Przy kompilowaniu wywala mi warnings

public DeathMsg(id)
{
	new weaponname[20]
	new kid = read_data(1)
	new vid = read_data(2)
	new headshot = read_data(3)
	read_data(4,weaponname,31)
		
	reset_player(vid)
	msg_bartime(id, 0)
	static Float:minsize[3]
	pev(vid, pev_mins, minsize)
	if(minsize[2] == -18.0)
		g_wasducking[vid] = true
	else
		g_wasducking[vid] = false
	
	set_task(0.5, "task_check_dead_flag", vid)

	flashbattery[vid] = MAX_FLASH;
	flashlight[vid] = 0;
	
	if(player_sword[id] == 1){
		new clip,ammo
		new weaponID=get_user_weapon(id,clip,ammo)
		if(weaponID == CSW_KNIFE){
			if(get_user_team(kid) != get_user_team(vid)) {
				set_user_frags(kid, get_user_frags(kid) + 1)
				award_kill(kid,vid)
			}
		}
	}
	if (is_user_connected(kid) && is_user_connected(vid) && get_user_team(kid) != get_user_team(vid))
	{
		show_deadmessage(kid,vid,headshot,weaponname)
		 new losuj = random_num(1,4)
   	 if (losuj == 4) award_item(kid,0)
		award_kill(kid,vid)
		add_respawn_bonus(vid)
		add_bonus_explode(vid)
		add_bonus_explode2(vid)
		add_barbarian_bonus(kid)	
		register_place(kid)
		refill_ammo(kid)
		set_renderchange(kid)
		savexpcom(vid)
	}
}

  • +
  • -
  • 0

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!


#8 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 17.10.2009 19:24

Jakie?
  • +
  • -
  • 0

#9 M4G!K

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 17.10.2009 19:31

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/groups/amxmodx/tmp3/textwU9171.sma(1393) : warning 217: loose indentation
/groups/amxmodx/tmp3/textwU9171.sma(1394) : warning 217: loose indentation
/groups/amxmodx/tmp3/textwU9171.sma(1866) : warning 217: loose indentation
Header size:           9392 bytes
Code size:           275756 bytes
Data size:           172276 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  473808 bytes

3 Warnings.
Done.

Ten warning 1866 nie ma znaczenia, nie dotyczy tego, od zawsze mi go wywalało ;d
  • +
  • -
  • 0

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!


#10 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 17.10.2009 19:49

Możesz dać na PW sma wiem, że edytowane ale nie udostępnię ;)
Btw. gdybym chciał takie itemki to bym sobie sam mógł zrobić :)
  • +
  • -
  • 0

#11 M4G!K

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 17.10.2009 19:55

Nie, .sma nikomu nie daje ;]

Naprawdę nie wiesz co może być złego?
  • +
  • -
  • 0

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!


#12 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 17.10.2009 19:58

loose indentation - zle stosowane spacje i tabulatory, ignoruj.

PS. Magiik jestes taki nie dobry, to ja ci nie dam swojego .sma O:)
  • +
  • -
  • 0

#13 M4G!K

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:224
  • GG:
  • Imię:Bartłomiej
  • Lokalizacja:Sandomierz
Offline

Napisano 17.10.2009 20:01

grr :( a już myślałem, że mi się uda ;D

Dzięki wam wielkie Miczu i Vertricus :)

PS. Miczu masz swój serwer Diablo? :D Jeśli tak to muszę uzyskać IP, na pewno jest boski ;d
  • +
  • -
  • 0

Najlepsze skiny cs go. Bierz udział w losowaniach i wygraj  darmowe skiny cs go!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych