Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak sprawdzić czy gracz zabił CT


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 BaRaSC

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 20.08.2016 01:26

Witam, jaką funkcją sprawdzić czy gracz zabił CT, chodzi mi o to chce zrobić questa, zabij 10 CTków ( nie wrogów ) i nie wiem jak taki KOD zrobić :/

 

Mam tylko coś takiego.

public ham_td(this, idinflict, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
                if(this == idattacker)
                                return 1;
                if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
                                return 1;
                if(!idattacker)
                                return 1;

                quest_add_status(idattacker, qHandle1, floatround(damage));
                return 1;
}

}

 

 


  • +
  • -
  • 0

#2 Toldi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:104
  • Lokalizacja:wies
Offline

Napisano 20.08.2016 09:26

Dokumentacja się prosi.

 

https://amxx.pl/dokumentacja/

 

(get_user_team(id) ==1) // Terrorysta
(get_user_team(id) ==2)// Anty terrorysta

 


  • +
  • -
  • 0

#3 BaRaSC

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 20.08.2016 10:58

Stary i co mi to da?

 

@EDIT

 

to zadziała?

public ham_td(this, idinflict, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
                if(this == idattacker)
                                return 1;
                if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
                                return 1;
                if(!idattacker)
                                return 1;
                
                if(get_user_team(idattacker) == 1)
                quest_add_status(idattacker, qHandle1, floatround(damage));
                return 1;
}

Użytkownik BaRaSC edytował ten post 20.08.2016 11:00

  • +
  • -
  • 0

#4 dredek

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:240
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:OLK
Offline

Napisano 21.08.2016 23:05

 

Stary i co mi to da?

 

@EDIT

 

to zadziała?

public ham_td(this, idinflict, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
                if(this == idattacker)
                                return 1;
                if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
                                return 1;
                if(!idattacker)
                                return 1;
                
                if(get_user_team(idattacker) == 1)
                quest_add_status(idattacker, qHandle1, floatround(damage));
                return 1;
}

 

To zależy co chcesz uzyskać bo na chwile obecną jeśli warunek

if(get_user_team(idattacker) == 1)

zostanie spełniony to wykona się

quest_add_status(idattacker, qHandle1, floatround(damage));

  • +
  • -
  • 0

#5 BaRaSC

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 22.08.2016 20:35

 

 

Stary i co mi to da?

 

@EDIT

 

to zadziała?

public ham_td(this, idinflict, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
                if(this == idattacker)
                                return 1;
                if(get_user_team(this) == get_user_team(idattacker))
                                return 1;
                if(!idattacker)
                                return 1;
                
                if(get_user_team(idattacker) == 1)
                quest_add_status(idattacker, qHandle1, floatround(damage));
                return 1;
}

 

To zależy co chcesz uzyskać bo na chwile obecną jeśli warunek

if(get_user_team(idattacker) == 1)

zostanie spełniony to wykona się

quest_add_status(idattacker, qHandle1, floatround(damage));

O to mi chodziło, do zamknięcia. Zawsze najprostsze rozwiązania przychodzą najpóźniej, też tak macie?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych