Witam!
Chciałbym, aby ktoś wyjaśnił mi jak zrobić np. żeby klasa zadawała obrażenia : obrażenia+INT, obrażenia+0,3INT, albo była niewidziałna: 255-0,2KON.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 18.08.2016 11:07
Witam!
Chciałbym, aby ktoś wyjaśnił mi jak zrobić np. żeby klasa zadawała obrażenia : obrażenia+INT, obrażenia+0,3INT, albo była niewidziałna: 255-0,2KON.
Napisano 18.08.2016 11:31
Tak od rana już pić. Nic z tego nie rozumiem co ty napisałeś "albo była niewidziałna: 255-0,2KON." Co ci chodzi po głowie?
Napisano 18.08.2016 14:10
Jaśniej kolego c:
Zawsze służę pomocą, pomogę na tyle ile jestem wstanie
Poradnik do instalacji AmxBans: https://www.youtube....h?v=fYq5iKQhVIM
Link do lekkiej "modyfikacji" AmxBans: https://amxx.pl/topi...ndpost&p=733955
Napisano 18.08.2016 14:19
ja go rozumiem nie wiem co macie za problem :v
jezeli chodzi o obrazenia
public TakeDamagePre(this, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_alive(this) || !is_user_alive(attacker) || !ma_klase[attacker]) return HAM_IGNORED new Float:nowy_dmg=float(cod_get_user_intelligence(attacker,1,1,0))*0.3+damage SetHamParamFloat(4,nowy_dmg) return HAM_HANDLED }
Cześć
Napisano 18.08.2016 14:38
To teraz o co chodz o niewidzialność koń
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych