Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin na odtwarzanie muzyki po podłożeniu paki


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 markos9411

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
Offline

Napisano 16.08.2016 23:59

Potrzebuje pluginu, który będzie odtwarzał dźwięki po podłożeniu paki. Inne dla CT, inne dla TT. Jedyne co znalazłem to: 

 

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "c4 Power"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Masterknive"

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
}

public bomb_planted()
{
    client_cmd(0, "spk misc/csclub4maps/podlozenie")
}
public bomb_defused()
{
    client_cmd(0, "spk misc/csclub4maps/Coin")
}
public plugin_precache()
{
    precache_sound("misc/csclub4maps/podlozenie.wav")
    precache_sound("misc/csclub4maps/Coin.wav")
}

 


  • +
  • -
  • 0

#2 ADIKOFF`

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:4
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Chełm
Offline

Napisano 17.08.2016 00:03

Polecam ten plugin

Użytkownik ADIKOFF` edytował ten post 17.08.2016 00:04

  • +
  • -
  • 0

#3 markos9411

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
Offline

Napisano 17.08.2016 00:27

a co mi z pluginu, który odtwarza dla obu teamów to samo? 

Inny dźwięk dla CT

Inny dźwięk dla TT

po podłożeniu paki.

 


  • +
  • -
  • 0

#4 rzeznik9871

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:157
  • Lokalizacja:Skillersi.pl
Offline

Napisano 17.08.2016 01:17

#include <amxmodx>
#include <csx>
public plugin_init() 
	register_plugin("Dzwiek Plantowania paki", "1", "fresh")
public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/plantct.wav")
	precache_sound("misc/planttt.wav")
}
public bomb_planted()
{
	for(new i=1;i<33;i++)
	if(is_user_connected(i))
	{
		switch(get_user_team(i))
		{
			case 1: client_cmd(i,"spk misc/planttt")
			case 2:	client_cmd(i,"spk misc/plantct")
		}
	}
}

  • +
  • -
  • 1

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#5 ZomboidArea

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Piotrek
Offline

Napisano 17.08.2016 08:19

Autor tematu zapomniał dodać, że plugin musi odtwarzać pliki .mp3, a nie .wav


  • +
  • -
  • 0

#6 markos9411

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
Offline

Napisano 17.08.2016 08:36

Zomboid zupelnie nie jest to potrzebne. Po skróceniu dźwięków nawet w formacie wav jest ok. Dlugo sie nie czeka na dl. Dzisiaj sprawdze czy dziala.

Użytkownik markos9411 edytował ten post 17.08.2016 08:43

  • +
  • -
  • 0

#7 ZomboidArea

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Imię:Piotrek
Offline

Napisano 17.08.2016 09:45

Zomboid zupelnie nie jest to potrzebne. Po skróceniu dźwięków nawet w formacie wav jest ok. Dlugo sie nie czeka na dl. Dzisiaj sprawdze czy dziala.

Niby tak, ale jakość mp3 vs wav to niebo, a ziemia


  • +
  • -
  • 0

#8 markos9411

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
Offline

Napisano 17.08.2016 10:17

Zamienic z wav na mp3 to juz nie problem
  • +
  • -
  • 0

#9 markos9411

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
Offline

Napisano 17.08.2016 20:07

#include <amxmodx>
#include <csx>
public plugin_init() 
	register_plugin("Dzwiek Plantowania paki", "1", "fresh")
public plugin_precache()
{
	precache_sound("misc/plantct.wav")
	precache_sound("misc/planttt.wav")
}
public bomb_planted()
{
	for(new i=1;i<33;i++)
	if(is_user_connected(i))
	{
		switch(get_user_team(i))
		{
			case 1: client_cmd(i,"spk misc/planttt")
			case 2:	client_cmd(i,"spk misc/plantct")
		}
	}
}

Nie działa mi to :/ Żadnych dźwięków po podłożeniu paki. 


  • +
  • -
  • 0

#10 markos9411

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
Offline

Napisano 18.08.2016 22:17

@ref xD Bardzo mi zależy na tym.


  • +
  • -
  • 0

#11 RomanHardcor

    Jestem Mistrzem :D

  • Użytkownik

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:289
  • GG:
  • Imię:Roman
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 22.08.2016 07:23

No to niezła ścieżka

misc/plantct

A gdzie rozszerzenie ? :P

 

Teraz wrzuć planttt.wav i plantct.wav do sound/misc ;)

 

Załączony plik  bomba.sma   488 bajtów  4 Ilość pobrań
  bomba.amxx


  • +
  • -
  • 0

Znajomosć -> PAWN | CSS | HTML 

 

 

Blantever.PL

 

Master Yoga to mój autorytet. 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych