Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprawdzanie odleglosci miedzy entem a pozostalymi bytami


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 489
Wszechobecny

  • Postów:1426
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 12.08.2016 22:50

Szukam gotowej funkcji dzięki ktorej sprawdze czy ent znajduje sie w okreslonej odleglosci od reszty bytow. Inaczej mowiac, chodzi o taki gotowy stock funkcji register_touch ktory bedzie mozna zamiescic np w thinku bez koniecznosci rejestracji dotyku. Nie interesuje mnie sprawdzanie odleglosci przez porownywanie classname, myslalem raczej o zastosowaniu xs lub get trace. Jezeli ma ktos jakis pomysl to slucham.

 

Funkcja ma reagowac na wszystkie byty, wraz z graczmi i nie korzystac z engine.


  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#2 Master Yoga

    Support Team | Mocarz

  • Support Team

Reputacja: 115
Zaawansowany

  • Postów:250
  • GG:
  • Lokalizacja:Magistrala Adresowa
Offline

Napisano 13.08.2016 07:57

Nie interesuje mnie sprawdzanie odleglosci przez porownywanie classname,

To główny powód dla którego nie chcesz użyć Engine ?

Bo z tego co pamiętam, Engine oferuję funkcję zwracająca id wszystkich bytów w danym promieniu od określonego położenia, także nie musiałbyś bawić się w porównywanie "classname".
  • +
  • -
  • 0

HTML      ★ CSS       ★ JAVASCRIPT       ★ AJAX       ★ JQUERY       ★ PHP       ★ C++       ★ PAWN      ★ SQL       ★ Objective-C++


#3 Linux'

    Pan Pomocny

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 489
Wszechobecny

  • Postów:1426
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 13.08.2016 09:01

 

Nie interesuje mnie sprawdzanie odleglosci przez porownywanie classname,

To główny powód dla którego nie chcesz użyć Engine ?

Bo z tego co pamiętam, Engine oferuję funkcję zwracająca id wszystkich bytów w danym promieniu od określonego położenia, także nie musiałbyś bawić się w porównywanie "classname".

 

 

Tak wiem o tym. Engine nie chcialbym uzywac poniewaz w ogole nie korzystam z tego modulu.


  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych