Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ZPA 1.6.1


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 PKNCK

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Mniej niż zer0.

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Krakow
Offline

Napisano 11.08.2016 16:57

Ostatnio postanowilem troche wrocic do ZPA 1.6.1 i mam pewien problem

Chce ustawic np: na Swarm Mode zeby na np: 5sec, nie moglo sie ruszac (nie dalo sie ich zabic itp)

// Start swarm mode
start_swarm_mode(id, mode)
{
	// Get alive players count
	static iPlayersnum
	iPlayersnum = fnGetAlive()
	
	static sound[64]
	
	if ((mode == MODE_NONE && (!get_pcvar_num(cvar_preventconsecutive) || g_lastmode != MODE_SWARM) && random_num(1, get_pcvar_num(cvar_swarmchance)) == get_pcvar_num(cvar_swarm) && iPlayersnum >= get_pcvar_num(cvar_swarmminplayers))
	|| mode == MODE_SET)
	{		
		// Swarm Mode
		g_swarmround = true
		g_currentmode = MODE_SWARM
		g_lastmode = MODE_SWARM
		
		// Prevent Infection
		g_allowinfection = false
		
		// Make sure there are alive players on both teams (BUGFIX)
		if (!fnGetAliveTs())
		{
			// Move random player to T team
			id = fnGetRandomAlive(random_num(1, iPlayersnum))
			remove_task(id+TASK_TEAM)
			fm_cs_set_user_team(id, FM_CS_TEAM_T)
			fm_user_team_update(id)
		}
		else if (!fnGetAliveCTs())
		{
			// Move random player to CT team
			id = fnGetRandomAlive(random_num(1, iPlayersnum))
			remove_task(id+TASK_TEAM)
			fm_cs_set_user_team(id, FM_CS_TEAM_CT)
			fm_user_team_update(id)
		}
		
		// Turn every T into a zombie
		for (id = 1; id <= g_maxplayers; id++)
		{
			// Not alive
			if (!g_isalive[id])
				continue;
			
			// Not a Terrorist
			if (fm_cs_get_user_team(id) != FM_CS_TEAM_T)
				continue;
			
			// Turn into a zombie
			zombieme(id, 0, 0, 1, 0, 0)
		}
		
		// Play swarm sound
		ArrayGetString(sound_swarm, random_num(0, ArraySize(sound_swarm) - 1), sound, charsmax(sound))
		PlaySound(sound);
		
		// Show Swarm HUD notice
		set_hudmessage(20, 255, 20, HUD_EVENT_X, HUD_EVENT_Y, 1, 0.0, 5.0, 1.0, 1.0, -1)
		ShowSyncHudMsg(0, g_MsgSync, "%L", LANG_PLAYER, "NOTICE_SWARM")

		
		// Start ambience sounds
		if (g_ambience_sounds[AMBIENCE_SOUNDS_SWARM])
		{
			remove_task(TASK_AMBIENCESOUNDS)
			set_task(2.0, "ambience_sound_effects", TASK_AMBIENCESOUNDS)
		}
		
		// Mode fully started!
		g_modestarted = true
		set_task(1.0, "zamrozenie", id)
		g_newround = false

		// Round start forward
		ExecuteForward(g_fwRoundStart, g_fwDummyResult, MODE_SWARM, 0);
		
		// Stop here [BUGFIX]
		return;
	}
	
	// Give chance to another game mode
	start_plague_mode(0, MODE_NONE)
}

ustawilem zeby po chwili odpalalo "zamrozenie"
set_task(1.0, "zamrozenie", id)

public zamrozenie(id)
{
for(new id = 1;id <= g_maxplayers;id++){
			if(!is_user_alive(id))
				continue; 
			
			if(get_user_team(id) == 1) {
				
				g_frozen [id]= true;
				set_user_godmode(id, 1);
				set_task(5.0, "reset", id);
			}
		}
}
public reset(id) {
	if(!is_user_alive(id))
		return;
	g_frozen [id] = false;
	set_user_godmode(id, 0);
}

i tu problem, ze w ogóle to nie dziala, wsadzalem tam jakies proste funkcje czy w ogóle odpala ten kawalem kodu, i w ogóle go nie odpala, o czyms zapomnialem po dlugiej przerwie?


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych