Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie dotyczące " random_num "


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 1stADXionC

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:280
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 07.08.2016 13:10

Witam.

Czy jest możliwość dodania tekstu:

 

- "Nie udało Ci się ulepszyć"

 

Do tej pozycji:

szansa=random_num(1, 4);
if(szansa==1)
{
           poziom_runy_gracza[id]++;
}

Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 07.08.2016 13:14

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#2 Master Yoga

    Support Team | Mocarz

  • Support Team

Reputacja: 115
Zaawansowany

  • Postów:250
  • GG:
  • Lokalizacja:Magistrala Adresowa
Offline

Napisano 07.08.2016 14:34

szansa=random_num(1, 4);
if(szansa==1)
{
           poziom_runy_gracza[id]++;
}
else
{
           client_print(id, print_chat, "Nie udało Ci się ulepszyć" )
}


  • +
  • -
  • 1

HTML      ★ CSS       ★ JAVASCRIPT       ★ AJAX       ★ JQUERY       ★ PHP       ★ C++       ★ PAWN      ★ SQL       ★ Objective-C++


#3 1stADXionC

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:280
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 09.08.2016 11:45

szansa=random_num(1, 4);
if(szansa==1)
{
           poziom_runy_gracza[id]++;
}
else
{
           client_print(id, print_chat, "Nie udało Ci się ulepszyć" )
}

 

Czyli dobrze zrobiłem:

case 0:
        {
            if(runa_gracza[id])
                 {
                if(zloto >= 15)
                {
                    if(poziom_runy_gracza[id]<3)
                    {
                        zloto -= 15;
                        
                        szansa=random_num(1, 4);
                        if(szansa==1)
                        {
                            poziom_runy_gracza[id]++;
                            ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Uleprzyles rune na poziom:^x04 %i!", poziom_runy_gracza[id]);
                        }
                        else
                            ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Nie udalo Ci sie ulepszyc!");
                    }
                    else
                    {
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Masz maksymalny poziom runy!");
                    }
                }
                else
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Masz za malo zlota!");
            }
            else
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Najpierw zdobadz rune!");
        }

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 


#4 BaRaSC

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:16
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 28.08.2016 04:38

Nie zrobiłeś tego dobrze ponieważ skąd plugin ma wiedzieć o co ci chodzi z tą runą i co kiedy ma wyświetlić, musisz to zrobić tak

case 0:
        {
            if(runa_gracza[id])
                 {
                if(zloto >= 15)
                {
                    if(poziom_runy_gracza[id]<3)
                    {
                        zloto -= 15;
                        
                        szansa=random_num(1, 4);
                        if(szansa==1)
                        {
                            poziom_runy_gracza[id]++;
                            ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Uleprzyles rune na poziom:^x04 %i!", poziom_runy_gracza[id]);
                        }
                        else
                            ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Nie udalo Ci sie ulepszyc!");
                    }
                    else if(get_user_runa(id) == 200) // nie wiem jak to tam jest musisz sam dostosowac
                    {
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Masz maksymalny poziom runy!");
                    }
                }
                else if(get_user_runa(id) <200)
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Masz za malo zlota!");
            }
            else if(get_user_runa(id) < 100)
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Najpierw zdobadz rune!");
        }

też nie jestem  pewien bo jest 5:40, ale wydaje mi sie że tak będzie poprawnie


  • +
  • -
  • 1

#5 1stADXionC

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:280
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 29.08.2016 18:04

Nie zrobiłeś tego dobrze ponieważ skąd plugin ma wiedzieć o co ci chodzi z tą runą i co kiedy ma wyświetlić, musisz to zrobić tak

case 0:
        {
            if(runa_gracza[id])
                 {
                if(zloto >= 15)
                {
                    if(poziom_runy_gracza[id]<3)
                    {
                        zloto -= 15;
                        
                        szansa=random_num(1, 4);
                        if(szansa==1)
                        {
                            poziom_runy_gracza[id]++;
                            ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Uleprzyles rune na poziom:^x04 %i!", poziom_runy_gracza[id]);
                        }
                        else
                            ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Nie udalo Ci sie ulepszyc!");
                    }
                    else if(get_user_runa(id) == 200) // nie wiem jak to tam jest musisz sam dostosowac
                    {
                        ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Masz maksymalny poziom runy!");
                    }
                }
                else if(get_user_runa(id) <200)
                    ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Masz za malo zlota!");
            }
            else if(get_user_runa(id) < 100)
                ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Najpierw zdobadz rune!");
        }

też nie jestem  pewien bo jest 5:40, ale wydaje mi sie że tak będzie poprawnie

 

1. Mógłbyś mi wytłumaczyć to:

  • else if(get_user_runa(id) == 200)

2. Nie wyświetla tego tekstu:

  • ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Masz maksymalny poziom runy!");

3. Nie zabiera złota za ulepszanie

 

4. Czy jest możliwość zrobienie, że gdy ulepszamy z poziomu pierwszego na drugi to jest 50% szansy na ulepszenie, a gdy ulepszamy z drugiego na trzeci poziom to mamy 25% na ulepszenie?

szansa=random_num(1, 4);
if(szansa==1)
{
poziom_runy_gracza[id]++;
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Uleprzyles rune na poziom:^x04 %i!", poziom_runy_gracza[id]);
}
else
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW3]^x01 Nie udalo Ci sie ulepszyc!");

Użytkownik 1stADXionC edytował ten post 29.08.2016 18:05

  • +
  • -
  • 0

DiabloMod - 10%

 

COD:MW3 - BETATESTY

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych