Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcje pluginu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 RomanHardcor

    Jestem Mistrzem :D

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:289
  • GG:
  • Imię:Roman
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 28.07.2016 19:17

Witam z pluginami mam doczynienia już od roku 2014 lecz od pewnego czasu coś tam zacząłem pisać i jestem w trakcie pisania swojego sklepiku.

Nie chcę za bardzo podawać kodu, ponieważ piszę go od podstaw i trochę go rozbudowałem już ;)

Przeglądałem sobie oczywiście różne sklepiki  ucząc się pewnych funkcji na pamięć.

 

I natknąłem się na coś takiego

new kasa = cs_get_user_money(id);

a później w case gdy już kupimy dany przedmiot

cs_set_user_money(id, kasa-1000);

I co do tego "new kasa" chciałbym się z ciekawości dowiedzieć czy ma to jakąś nazwę takie zapisywanie ? ;P

 

Oraz drugie pytanie, ponieważ jestem początkujący w pisaniu pluginów.

Informacja dla spectów będzie wyglądać tak ?

if(get_user_team(id) == 3);
{
ColorChat(0, GREEN, "[%s]^x01 Ta opcja nie jest dostępna dla obserwatorów", prefix); 
}

Dziękuje za każdemu kto pomoże, z każdym dniem coraz bardziej rozumiem kod i poznaje funkcje. 

Każdy jakoś zaczynał ;P

 

 

//Edit

Oraz słyszałem że funkcja client_print jest bardziej obciążająca od colorchatu, według mnie to brednia ale czy się mylę ?


Użytkownik RomanHardcor edytował ten post 28.07.2016 19:26

  • +
  • -
  • 0

Znajomosć -> PAWN | CSS | HTML 

 

 

Blantever.PL

 

Master Yoga to mój autorytet. 


#2 rzeznik9871

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 80
Zaawansowany

  • Postów:260
Offline

Napisano 28.07.2016 19:45

Jest to zwyczajnie przypisanie ilosci pieniedzy gracza do zmiennej i raczej nie ma jakiejś specjalnej nazwy a co do

 

 

if(get_user_team(id) == 3);
{
ColorChat(0, GREEN, "[%s]^x01 Ta opcja nie jest dostępna dla obserwatorów", prefix); 
}

rozumiem ze chcesz to wyswietlic wszystkim obserwatorom? 

w ten sposob wyswietlisz wiadomosc wszystkim aby wyswietlic ją tylko obserwatorom musisz zrobic petle

 

{

for(new i=1;i<=get_maxplayers();i++)
if(get_user_team(i)==3)
ColorChat(i, GREEN, "[%s]^x01 Ta opcja nie jest dostępna dla obserwatorów", prefix); 
}

a co do client_print to brednia


Użytkownik rzeznik9871 edytował ten post 28.07.2016 19:46

  • +
  • -
  • 0

Cześć


#3 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 29.07.2016 09:00

client_print jest realizowane tak jakby bezpośrednio w AMXX, a ColorChat to taka funkcja, która korzysta z wielu funkcji AMXX'a

Obczaj sobie kod AMXX na GitHubie

Obczaj sobie ColorChat.inc z folderu include

 

PS.

Teraz jest coś takiego jak client_print_color - taki ColorChat tylko że już w AMXX wbudowany, ale nie wiem czy to nie jest dopiero od wersji 1.8.3


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych