Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
DR

Moja mapa wywala serwer.

dr

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 NaVv

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 22.07.2016 07:35

Cześć,

 

Właśnie skończyłem swoją mapę na dr i chciałem ją przetestować, lecz gdy na serwerze zmieniam na tą mapę wyskakuje mi error. 

FATAL ERROR (shutting down): SV_StartSound: volume = 2550

Szukałem na google ale nic nie znalazłem może wy macie pomysł co jest nie tak? W logach po kompilacji nie ma errorów ale i tak wrzucę

 
 
** Executing...
** Command: Change Directory
** Parameters: E:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life
 
 
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "C:\Users\Golnager\Desktop\mapa\deathrun_NoSkill_T1\deathrun_NoSkill_T1.map" "E:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike_downloads\maps\deathrun_NoSkill_T1.map"
 
 
** Executing...
** Command: C:\Users\Golnager\Desktop\mapa\ZHLT34~1\hlcsg.exe
** Parameters: "E:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike_downloads\maps\deathrun_NoSkill_T1"
 
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlcsg -----
Command line: C:\Users\Golnager\Desktop\mapa\ZHLT34~1\hlcsg.exe "E:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike_downloads\maps\deathrun_NoSkill_T1"
Entering E:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike_downloads\maps\deathrun_NoSkill_T1.map
 
Current hlcsg Settings
Name                 |  Setting  |  Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads               [       4 ] [  Varies ]
verbose               [     off ] [     off ]
log                   [      on ] [      on ]
developer             [       0 ] [       0 ]
chart                 [     off ] [     off ]
estimate              [     off ] [     off ]
max texture memory    [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory   [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority              [  Normal ] [  Normal ]
 
noclip                [     off ] [     off ]
null texture stripping[      on ] [      on ]
clipnode economy mode [      on ] [      on ]
clip hull type        [  legacy ] [  legacy ]
onlyents              [     off ] [     off ]
wadtextures           [      on ] [      on ]
skyclip               [      on ] [      on ]
hullfile              [    None ] [    None ]
nullfile              [    None ] [    None ]
min surface area      [   0.500 ] [   0.500 ]
brush union threshold [   0.000 ] [   0.000 ]
 
Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
 
6 brushes (totalling 39 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.02 seconds)
SetModelCenters:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.00 seconds)
CSGBrush:
10%...20%...30%...40%...50%...60%...70%...80%...90%... (0.04 seconds)
 
Using Wadfile: \users\golnager\desktop\mapa\drnst1.wad
 - Contains 23 used textures, 100.00 percent of map (30 textures in wad)
 
Texture usage is at 0.60 mb (of 4.00 mb MAX)
0.14 seconds elapsed
 
-----   END   hlcsg -----
 
 
 
 
** Executing...
** Command: C:\Users\Golnager\Desktop\mapa\ZHLT34~1\hlbsp.exe
** Parameters: "E:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike_downloads\maps\deathrun_NoSkill_T1"
 
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlbsp -----
Command line: C:\Users\Golnager\Desktop\mapa\ZHLT34~1\hlbsp.exe "E:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike_downloads\maps\deathrun_NoSkill_T1"
 
Current hlbsp Settings
Name               |  Setting  |  Default
-------------------|-----------|-------------------------
threads             [       4 ] [  Varies ]
verbose             [     off ] [     off ]
log                 [      on ] [      on ]
developer           [       0 ] [       0 ]
chart               [     off ] [     off ]
estimate            [     off ] [     off ]
max texture memory  [ 4194304 ] [ 4194304 ]
priority            [  Normal ] [  Normal ]
 
noclip              [     off ] [     off ]
nofill              [     off ] [     off ]
noopt               [     off ] [     off ]
null tex. stripping [      on ] [      on ]
notjunc             [     off ] [     off ]
subdivide size      [     240 ] [     240 ] (Min 64) (Max 512)
max node size       [    1024 ] [    1024 ] (Min 64) (Max 8192)
 
 
SolidBSP [hull 0] 341 (0.01 seconds)
BSP generation successful, writing portal file 'E:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Half-Life\cstrike_downloads\maps\deathrun_NoSkill_T1.prt'
SolidBSP [hull 1] 330 (0.01 seconds)
SolidBSP [hull 2] 317 (0.01 seconds)
SolidBSP [hull 3] 339 (0.01 seconds)
0.16 seconds elapsed
 
-----   END   hlbsp -----
 
 
 
 
** Executing...
** Command: E:\PROGRA~1\Steam\STEAMA~1\common\HALF-L~1\hl.exe
** Parameters:  +map "deathrun_NoSkill_T1"
 

 

 

Bardzo proszę o pomoc ponieważ chcę robić kolejne mapy a nie wiem co z tą jest nie tak. 


  • +
  • -
  • 0

#2 Epal

    I love Virtus.pro

  • Power User

Reputacja: 219
Profesjonalista

  • Postów:517
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Sanok
Offline

Napisano 22.07.2016 09:26

Wiesz co tutaj coś znalazłem taki sam błąd tylko wartość jest większa

 

https://support.stea...=4121-QYAC-1018


  • +
  • -
  • 0

Jeśli czegoś potrzebujesz to Rozwiń spoiler:

Spoiler

                            Posiadam unikalną paczke Paintball mod dla Cs Go Zainteresowani pisać Pw lub gg                          

 

#3 NaVv

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:16
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 23.07.2016 07:06

Dobra serwera mi nie wywala porodziłem sobie było to spowodowane starym silnikiem ale teraz ciąg mi się pokazuje w konsoli.

SV_StartSound: volume = 2550

ale myślę ze to też ogarnę. 


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: dr

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych