Wszystko jest bazowane na CoD Nowy. 2 paczki są 'normalne'. Reszta już jest troszkę pokombinowana Paczka jest dość specyficzna i wiele rzeczy nie podejdzie ze standardowego coda Może sprawić problemy w scriptingu (pozmieniane natywy itp). Sam uznaję, że paczka to nic specjalnego, ale wrzucę, szkoda żeby się zakurzyła. Myślę, że Wam się spodoba, może komuś się przyda.
Jak mówiłem jest 9 wersji paczek (jest też jako plik tekstowy w załącznikach) i dla każdej jest osobny opis.
Mała ściągawka:
ID 1 ---> CoD | klasy i staty i perki
ID 2 ---> CoD | klasy i staty i 2 perki
ID 3 ---> CoD bez statow | klasy i perki
ID 4 ---> CoD bez statow | klasy i 2 perki
ID 5 ---> CoD bez klas | staty i perki
ID 6 ---> CoD bez klas | staty i 2 perki
ID 7 ---> CoD bez klas i statow | perki
ID 8 ---> CoD bez klas i statow | 2 perki
ID 9 ---> CoD bez klas i perkow | staty
-/silnik CoD/
pod 201 - 601 lvl
procentowe pokazywanie expa;
szybkie rozdawanie statystyk;
nowa statystyka: obrażenia;
nowa statystyka: exp;
nowa statystyka: reload;
nowa statystyka: kevlar;
nowa statystyka: ekonomia;
nowa statystyka: kamuflaz;
nowa statystyka: krytyk;
nowa statystyka: unik;
rozwiązany problem z CurWeapon (zastosowanie innej metody);
dodana komenda na wyłaczanie/właczanie hud;
exp za headshot w silniku (cvar);
łatka 0 hp bug;
exp za podłożenie, rozbrojenie, uratowanie hostów w silniku (cvar);
exp za podniesienie/wyrzucenie paki (cvar) (zaleca się aby exp za podniesienie był mniejszy niż za upuszczenie, bo gracze wyrzucają i podnoszą) (#define do wyłaczania tej opcji);
kasa za wyrzucenie (sprzedanie) perku. Komenda /sell, /drop;
frakcje przy rejestracji klasy;
zablokowane kupowanie;
bonusy dla gracza premium i super premium zintegrowane z silnikiem
system renderingu! nigdy więcej problemów z niewidzialnością
pozbawiony zbędnych funkcji
poprawne ustawianie prędkości
-/czysciciel/
usuwa miny, apteczki, rakiety, dzialka na poczatku rundy;
usunieta dzięki temu kupa kodu z klas i perkow, ktory sie powtarzal ;
-/menu admina/
-/klany/
-/klasy zwykle, premium, super premium/
-/~110 perkow/
-/exp o godzinach/
-/wytrzymalosc perku/
naprawiony bug (po zmianie klasy odnawiala sie wytrzymalosc);
-/misje (questy)/
mozliwosc wylaczenia hud;
mozliwosc przerwania misji;
zapis postepu misji na nastepna mape;
specjane rozdzialy;
misje niezależne od poziomu!
-/sklep do CoD/
pod komenda /sklep, /shop;
osobny dla premium i super premium tzw. 3 w 1;
-/modele/
podmienione modele broni na bardziej CoD'owe;
gracz ma możliwość wyłączenia/włączenia nowych modeli;
dodano 4 paczki modeli (patrz folder configs/ghw);
-/bonusowe paczki/
zmieniony model ogromnej paczki na sakiewke (szybciej sie sciagnie i lepiej wyglada niz ogromna paczka);
-/aukcje/
wystawianie/kupowanie/wycofywanie perkow na aukcjach;
pisane od podstaw przeze mnie;
2.
Spoiler
version:
+klasy
+staty
+2 slot perk
Normalna paczka CoD z dwoma slotami na perk.
___________________________ ZAWARTOSC PACZKI ___________________________
-/To co w 1/
-/PEŁNA OBSŁUGA DWÓCH PERKÓW (było kilka problemów, ale już działa)/
3.
Spoiler
version:
+klasy
-staty
+1 slot perk
Paczka pozbawiona możlwości rozdawania statystyk, zachowano statystyki klas i z perków i klanów. Im większy level tym większe HP.
-/silnik CoD/
101 lvl
procentowe pokazywanie expa;
rozwiązany problem z CurWeapon (zastosowanie innej metody);
dodana komenda na wyłączanie/włączanie hud;
exp z headshot w silniku (cvar);
łatka 0 hp bug;
exp za podłożenie, rozbrojenie, uratowanie hostów w silniku (cvar);
exp za podniesienie/wyrzucenie paki (zaleca się aby exp za podniesienie był mniejszy niż za upuszczenie, bo gracze wyrzucają i podnoszą) (#define do wyłaczania tej opcji);
kasa za wyrzucenie (sprzedanie) perku. Komenda /sell, /drop;
frakcje przy rejestracji klasy;
zablokowane kupowanie;
bonusy dla gracza premium i super premium zintegrowane z silnikiem
system renderingu! nigdy więcej problemów z niewidzialnością
pozbawiony zbędnych funkcji
poprawne ustawianie prędkości
-/czysciciel/
usuwa miny, apteczki, rakiety, dzialka na poczatku rundy;
usunieta dzięki temu kupa kodu z klas i perkow, ktory sie powtarzal ;
-/menu admina/
-/klany/
-/klasy zwykle, premium, super premium/
-/~110 perkow/
-/exp o godzinach/
-/wytrzymalosc perku/
naprawiony bug (po zmianie klasy odnawiala sie wytrzymalosc);
-/misje (questy)/
mozliwosc wylaczenia hud;
mozliwosc przerwania misji;
zapis postepu misji na nastepna mape;
specjane rozdzialy
misje niezależne od poziomu!
-/sklep do CoD/
pod komenda /sklep, /shop;
osobny dla premium i super premium tzw. 3 w 1;
-/modele/
podmienione modele broni na bardziej CoD'owe;
gracz ma możliwość wyłączenia/włączenia nowych modeli;
dodano 4 paczki modeli (patrz folder configs/ghw);
-/bonusowe paczki/
zmieniony model ogromnej paczki na sakiewke (szybciej sie sciagnie i lepiej wyglada niz ogromna paczka);
-/aukcje/
wystawianie/kupowanie/wycofywanie perkow na aukcjach;
pisane od podstaw przeze mnie;
4.
Spoiler
version:
+klasy
-staty
+2 slot perk
Paczka pozbawiona możlwości rozdawania statystyk, zachowano statystyki klas i z perków i klanów. Im większy level tym większe HP.
-/silnik CoD/
101 lvl
procentowe pokazywanie expa;
rozwiązany problem z CurWeapon (zastosowanie innej metody);
dodana komenda na wyłączanie/włączanie hud;
exp z headshot w silniku (cvar);
łatka 0 hp bug;
exp za podłożenie, rozbrojenie, uratowanie hostów w silniku (cvar);
exp za podniesienie/wyrzucenie paki (zaleca się aby exp za podniesienie był mniejszy niż za upuszczenie, bo gracze wyrzucają i podnoszą) (#define do wyłaczania tej opcji);
kasa za wyrzucenie (sprzedanie) perku. Komenda /sell, /drop;
ciekawy system gry! (kupno co x rund, trzeba przetrwać mając perk)
bonusy dla gracza premium i super premium zintegrowane z silnikiem
system renderingu! nigdy więcej problemów z niewidzialnością
pozbawiony zbędnych funkcji
poprawne ustawianie prędkości
-/czysciciel/
usuwa miny, apteczki, rakiety, dzialka na poczatku rundy;
usunieta dzięki temu kupa kodu z perkow, ktory sie powtarzal ;
-/menu admina/
-/klany/
-/~90 perkow zwyklych, 3 premium, 3 super premium/
-/exp o godzinach/
-/wytrzymalosc perku/
-/misje (questy)/
mozliwosc wylaczenia hud;
mozliwosc przerwania misji;
zapis postepu misji na nastepna mape;
specjane rozdzialy
misje niezależne od poziomu!
-/sklep do CoD/
pod komenda /sklep, /shop;
osobny dla premium i super premium tzw. 3 w 1;
-/modele/
podmienione modele broni na bardziej CoD'owe;
gracz ma możliwość wyłączenia/włączenia nowych modeli;
dodano 4 paczki modeli (patrz folder configs/ghw);
-/bonusowe paczki/
zmieniony model ogromnej paczki na sakiewke (szybciej sie sciagnie i lepiej wyglada niz ogromna paczka);
-/aukcje/
wystawianie/kupowanie/wycofywanie perkow na aukcjach;
pisane od podstaw przeze mnie;
-/silnik CoD/
101 lvl
procentowe pokazywanie expa;
rozwiązany problem z CurWeapon (zastosowanie innej metody);
dodana komenda na wyłączanie/włączanie hud;
exp z headshot w silniku (cvar);
łatka 0 hp bug;
exp za podłożenie, rozbrojenie, uratowanie hostów w silniku (cvar);
exp za podniesienie/wyrzucenie paki (zaleca się aby exp za podniesienie był mniejszy niż za upuszczenie, bo gracze wyrzucają i podnoszą) (#define do wyłaczania tej opcji);
kasa za wyrzucenie (sprzedanie) perku. Komenda /sell, /drop;
ciekawy system gry! (kupno co x rund, trzeba przetrwać mając perk)
bonusy dla gracza premium i super premium zintegrowane z silnikiem
system renderingu! nigdy więcej problemów z niewidzialnością
pozbawiony zbędnych funkcji
poprawne ustawianie prędkości
-/czysciciel/
usuwa miny, apteczki, rakiety, dzialka na poczatku rundy;
usunieta dzięki temu kupa kodu z perkow, ktory sie powtarzal ;
-/menu admina/
-/klany/
-/~90 perkow zwyklych, 3 premium, 3 super premium/
-/exp o godzinach/
-/wytrzymalosc perku/
-/misje (questy)/
mozliwosc wylaczenia hud;
mozliwosc przerwania misji;
zapis postepu misji na nastepna mape;
specjane rozdzialy
misje niezależne od poziomu!
-/sklep do CoD/
pod komenda /sklep, /shop;
osobny dla premium i super premium tzw. 3 w 1;
-/modele/
podmienione modele broni na bardziej CoD'owe;
gracz ma możliwość wyłączenia/włączenia nowych modeli;
dodano 4 paczki modeli (patrz folder configs/ghw);
-/bonusowe paczki/
zmieniony model ogromnej paczki na sakiewke (szybciej sie sciagnie i lepiej wyglada niz ogromna paczka);
-/aukcje/
wystawianie/kupowanie/wycofywanie perkow na aukcjach;
pisane od podstaw przeze mnie;
8.
Spoiler
version:
-klasy
-staty
+2 slot perk
Paczka pozbawiona klas i statystyk, zachowano statystyki z perków, klanów. Im wyższy level tym więcej HP.
___________________________ ZAWARTOSC PACZKI ___________________________
-/To co w 7/
-/PEŁNA OBSŁUGA DWÓCH PERKÓW (było kilka problemów/brak pomysłów jak coś napisać, ale działa)/
-/silnik CoD/
pod 201 - 601 lvl
procentowe pokazywanie expa;
szybkie rozdawanie statystyk;
nowa statystyka: obrażenia;
nowa statystyka: exp;
nowa statystyka: reload;
nowa statystyka: ekonomia;
nowa statystyka: kamuflaz;
nowa statystyka: krytyk;
nowa statystyka: unik;
dodana komenda na wyłaczanie/właczanie hud;
exp za headshot w silniku (cvar);
łatka 0 hp bug;
exp za podłożenie, rozbrojenie, uratowanie hostów w silniku (cvar);
exp za podniesienie/wyrzucenie paki (cvar) (zaleca się aby exp za podniesienie był mniejszy niż za upuszczenie, bo gracze wyrzucają i podnoszą) (#define do wyłaczania tej opcji);
bonusy dla gracza premium i super premium zintegrowane z silnikiem
poprawne ustawianie prędkości
-/menu admina/
-/klany/
-/exp o godzinach/
-/misje (questy)/
mozliwosc wylaczenia hud;
mozliwosc przerwania misji;
zapis postepu misji na nastepna mape;
specjane rozdzialy;
misje niezależne od poziomu!
-/sklep do CoD/
pod komenda /sklep, /shop;
osobny dla premium i super premium tzw. 3 w 1;
-/modele/
podmienione modele broni na bardziej CoD'owe;
gracz ma możliwość wyłączenia/włączenia nowych modeli;
dodano 4 paczki modeli (patrz folder configs/ghw);
-/bonusowe paczki/
zmieniony model ogromnej paczki na sakiewke (szybciej sie sciagnie i lepiej wyglada niz ogromna paczka);
DODATKOWE INFO:
Spoiler
___________________________ DODATKOWE INFO ___________________________
Paczka zawiera TYLKO CoD MoD + dodatki do niego. Nie ma np. licznik C4, map itp. itd.
Wymagana kompilacja lokalna! (dołączony kompilator (+wszystkie wymagane .inc) w wersji kompatybilnej z AMXX z paczki)
W folderze configs jest rozpiska flag do premium.
Kazda paczka posiada listę komend w addons/amxmodx/data/pomoc.txt
Wszystkie są wyciagnięte do codmod.cfg
Reszta konfiguracji jest w silniku CoD, na samym początku. Opisane jest tam jak i co. Po zmianie czegoś silnik trzeba przekompilować i wrzucić nową wersję na serwer.
Standardzik.
Pobierasz amxmodx_do_kazdej_wersji_paczki, rozpakowujesz i wrzucasz do odpowiednich folderów na serwerze (jak zapyta czy zastąpić plik to zastąp)
potem odpowiednia wersja paczki, którą sobie wybierzesz i tak samo, wrzucasz gdzie trzeba.
(opcjonalne) modele - jeżeli będziesz korzystał to pobierz paczkę i wrzuć na serwer, jeżeli nie korzystasz to w plugins-codmod.ini usuń plugin od podmiany modeli (GHW_weapon_replacement)
Każda paczka ma plugin do podmiany modeli (jeżeli nie chcesz modeli to wyłączasz go)
w amxx.cfg znajduje się cvar odpowiadajacy za przełaczanie między paczkami modeli (zmiana wymaga zmiany mapy lub restartu serwera)
ghw_zestaw_modeli x - możliwe wartości od 1 do 4 włącznie
Modyfikacja tej paczki może sprawić kłopoty wielu osobom, ponieważ natywy są pozmieniane, rozwiązania nie są jakieś skomplikowane, ale mogą sprawić kłopoty (tak, uczyłem się różnych rzeczy na tym silniku) itp.
Jest możliwe, że nie będzie działać z innymi pluginami pod CoD (trzeba sprawdzić)
Zapis nVault.
Nie będę opisywać perków ani klas, jest ich ponad 100. Pobierz i poczytaj
Miłego testowania, pozdrawiam!
Lista poprawek od czasu publikacji tej paczki:
Spoiler
- naprawa błędu z broniami w opisach klas
- zmiana w systemie renderingu (Array tworzony jest teraz jeden raz)
- [25.07.2017] poprawka chodzenia na shifcie
- [25.07.2017] poprawka prefixów dla premium / super premium
L 10/16/2016 - 16:49:30: [AMXX] Run time error 10 (plugin "QTM_CodMod.amxx") (native "cs_set_user_bpammo") - debug not enabled!
L 10/16/2016 - 16:49:30: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 10/16/2016 - 16:49:30: Unhandled dynamic native error
Użytkownik wirus2 edytował ten post 16.10.2016 15:51
L 10/16/2016 - 16:49:30: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
Myślisz, że to mogłoby pomóc?
Temat z czerwca, nie wiem czy będę poprawiał te silniki, edycja i upload 9 paczek więc chyba bugfixy dam w jakiś spoiler czy coś i tam sposób co podmienić
L 10/16/2016 - 16:49:30: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
Myślisz, że to mogłoby pomóc?
Temat z czerwca, nie wiem czy będę poprawiał te silniki, edycja i upload 9 paczek więc chyba bugfixy dam w jakiś spoiler czy coś i tam sposób co podmienić
Myślę że warto by było poprawiać ten silnik, ponieważ fajny ten twój COD