←  Nowości

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Nowy
CoD by RiviT (aka TibacK) - 9 różnych odmi...

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 12.07.2016

Witam serdecznie!

Wszystko jest bazowane na CoD Nowy. 2 paczki są 'normalne'. Reszta już jest troszkę pokombinowana ;) Paczka jest dość specyficzna i wiele rzeczy nie podejdzie ze standardowego coda :/ Może sprawić problemy w scriptingu (pozmieniane natywy itp). Sam uznaję, że paczka to nic specjalnego, ale wrzucę, szkoda żeby się zakurzyła. Myślę, że Wam się spodoba, może komuś się przyda.

 

 

Jak mówiłem jest 9 wersji paczek (jest też jako plik tekstowy w załącznikach) i dla każdej jest osobny opis.

Mała ściągawka:

ID 1 --->   CoD | klasy i staty i perki
ID 2 --->   CoD | klasy i staty i 2 perki
ID 3 --->   CoD bez statow | klasy i perki
ID 4 --->   CoD bez statow | klasy i 2 perki
ID 5 --->   CoD bez klas | staty i perki
ID 6 --->   CoD bez klas | staty i 2 perki
ID 7 --->   CoD bez klas i statow | perki
ID 8 --->   CoD bez klas i statow | 2 perki
ID 9 --->   CoD bez klas i perkow | staty

opis

 

1.

Spoiler

 

2.

Spoiler

 

3.

Spoiler

 

4.

Spoiler

 

5.

Spoiler

 

6.

Spoiler

 

7.

Spoiler

 

8.

Spoiler

 

9.

Spoiler

 

 

DODATKOWE INFO:

Spoiler

 

komendy

Kazda paczka posiada listę komend w addons/amxmodx/data/pomoc.txt

 

cvary

Wszystkie są wyciagnięte do codmod.cfg

Reszta konfiguracji jest w silniku CoD, na samym początku. Opisane jest tam jak i co. Po zmianie czegoś silnik trzeba przekompilować i wrzucić nową wersję na serwer.

 

instalacja

Standardzik.

Pobierasz amxmodx_do_kazdej_wersji_paczki, rozpakowujesz i wrzucasz do odpowiednich folderów na serwerze (jak zapyta czy zastąpić plik to zastąp)

potem odpowiednia wersja paczki, którą sobie wybierzesz i tak samo, wrzucasz gdzie trzeba.

(opcjonalne) modele - jeżeli będziesz korzystał to pobierz paczkę i wrzuć na serwer, jeżeli nie korzystasz to w plugins-codmod.ini usuń plugin od podmiany modeli (GHW_weapon_replacement)

 

inne informacje

Każda paczka ma plugin do podmiany modeli (jeżeli nie chcesz modeli to wyłączasz go)

4 zestawy modeli znajdują się tu (plik: modele_do_kazdej_paczki.rar): https://github.com/r...zdej_paczki.rar

w amxx.cfg znajduje się cvar odpowiadajacy za przełaczanie między paczkami modeli (zmiana wymaga zmiany mapy lub restartu serwera)

ghw_zestaw_modeli  x  - możliwe wartości od 1 do 4 włącznie

 

Modyfikacja tej paczki może sprawić kłopoty wielu osobom, ponieważ natywy są pozmieniane, rozwiązania nie są jakieś skomplikowane, ale mogą sprawić kłopoty (tak, uczyłem się różnych rzeczy na tym silniku) itp.

Jest możliwe, że nie będzie działać z innymi pluginami pod CoD (trzeba sprawdzić)

Zapis nVault.

 

Nie będę opisywać perków ani klas, jest ich ponad 100. Pobierz i poczytaj

 

Miłego testowania, pozdrawiam!

 

Lista poprawek od czasu publikacji tej paczki:

Spoiler

 

Zawsze aktualne paczki znajdują się tu: https://github.com/r.../PACZKA COD MOD

Załączone pliki


Użytkownik Rivit edytował ten post 28.04.2021 07:40
Odpowiedz

  • +
  • -
wirus2 - zdjęcie wirus2 16.10.2016

Cały czas w konsoli spamuje tym errorem

L 10/16/2016 - 16:49:30: [AMXX] Run time error 10 (plugin "QTM_CodMod.amxx") (native "cs_set_user_bpammo") - debug not enabled!
L 10/16/2016 - 16:49:30: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 10/16/2016 - 16:49:30: Unhandled dynamic native error

Użytkownik wirus2 edytował ten post 16.10.2016 15:51
Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 16.10.2016

L 10/16/2016 - 16:49:30: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

Myślisz, że to mogłoby pomóc? :/

 

 

Temat z czerwca, nie wiem czy będę poprawiał te silniki, edycja i upload 9 paczek więc chyba bugfixy dam w jakiś spoiler czy coś i tam sposób co podmienić

Odpowiedz

  • +
  • -
wirus2 - zdjęcie wirus2 16.10.2016

L 10/16/2016 - 16:49:30: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

Myślisz, że to mogłoby pomóc? :/

 

 

Temat z czerwca, nie wiem czy będę poprawiał te silniki, edycja i upload 9 paczek więc chyba bugfixy dam w jakiś spoiler czy coś i tam sposób co podmienić

 

 

Myślę że warto by było poprawiać ten silnik, ponieważ fajny ten twój COD

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 16.10.2016

Daj logi z debugiem, to będę mieć jasno gdzie błąd

Paczka to zabytek już, nic unikalnego
Odpowiedz

  • +
  • -
wirus2 - zdjęcie wirus2 17.10.2016

Już nie wywala błędu, winna leżała po mojej stronie

Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 17.10.2016

Jak to sie stalo, ze dopiero dzis trafilem na temat :D

Jest w srodku pare ciekawych pomyslow, godnych rozwiniecia.

Dobra robota.

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 18.10.2016

Jak to sie stalo, ze dopiero dzis trafilem na temat :D
Jest w srodku pare ciekawych pomyslow, godnych rozwiniecia.
Dobra robota.


Cóż to za pomysły? Pytam z ciekawości :P
System renderingu to dobra rzecz, wymaga niestety przerabiania w klasach innych niż te :/
Odpowiedz

ZDR1990 - zdjęcie ZDR1990 18.10.2016

Witam w pierwszej paczce są problemy z skompilowaniem QTM_CodMod

Odpowiedz

  • +
  • -
ex0 - zdjęcie ex0 18.10.2016

Witam w pierwszej paczce są problemy z skompilowaniem QTM_CodMod

Błędy?
A po drugie kompilujesz lokalnie kompilatorem od autora?

Odpowiedz

  • +
  • -
Linux' - zdjęcie Linux' 18.10.2016

 

Jak to sie stalo, ze dopiero dzis trafilem na temat :D
Jest w srodku pare ciekawych pomyslow, godnych rozwiniecia.
Dobra robota.


Cóż to za pomysły? Pytam z ciekawości :P
System renderingu to dobra rzecz, wymaga niestety przerabiania w klasach innych niż te :/

 

 

System renderingu tak, jednak zdaje sie ze zapomniales o mozliwosci ustawiania kolorow a to podstawa.

na pewno wykorzystam niektore nazwy perkow oraz ich moce. Same ich funkcje sa dosc banalne ale mimo to, niektore sa bardzo ciekawe :).

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 18.10.2016

Dzięki, rendering był robiony trochę na szybcika, ale dodanie koloru to niewiele roboty.





Jak kompilować to tylko lokalnie
Odpowiedz

ZDR1990 - zdjęcie ZDR1990 18.10.2016

Kompilatorem lokalnym standardowym 

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 18.10.2016

Kompilatorem lokalnym standardowym 

 

Kompiluj tym co jest w paczce, i nie próbuj mi wmawiać, że się nie kompiluje bo sprawdzałem i działa. I jak coś Ci nie hula to podaj więcej info -.-

Odpowiedz

  • +
  • -
adi22399 - zdjęcie adi22399 25.11.2016

Reupload modeli mozna prosic ?

 

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 15.01.2017

Reupload modeli. Pojawił się link do google drive, można pobrać bez logowania.

Odpowiedz

  • +
  • -
BlanciK THC - zdjęcie BlanciK THC 15.01.2017

Kupa dobrej roboty. Fajna paczka :)

Odpowiedz

  • +
  • -
GuCciBoy - zdjęcie GuCciBoy 27.04.2021

można prosić link do modeli?

Odpowiedz

  • +
  • -
Rivit - zdjęcie Rivit 27.04.2021

można prosić link do modeli?

 

 

https://github.com/r...zdej_paczki.rar

 

Link zaktualizowany w poście

Odpowiedz

  • +
  • -
KISIELkubabbvx - zdjęcie KISIELkubabbvx 28.04.2021

Zestawik bardzo ładny, 3maj Plusika 

Odpowiedz