Witam serdecznie!
Wszystko jest bazowane na CoD Nowy. 2 paczki są 'normalne'. Reszta już jest troszkę pokombinowana Paczka jest dość specyficzna i wiele rzeczy nie podejdzie ze standardowego coda Może sprawić problemy w scriptingu (pozmieniane natywy itp). Sam uznaję, że paczka to nic specjalnego, ale wrzucę, szkoda żeby się zakurzyła. Myślę, że Wam się spodoba, może komuś się przyda.
Jak mówiłem jest 9 wersji paczek (jest też jako plik tekstowy w załącznikach) i dla każdej jest osobny opis.
Mała ściągawka:
ID 1 ---> CoD | klasy i staty i perki ID 2 ---> CoD | klasy i staty i 2 perki ID 3 ---> CoD bez statow | klasy i perki ID 4 ---> CoD bez statow | klasy i 2 perki ID 5 ---> CoD bez klas | staty i perki ID 6 ---> CoD bez klas | staty i 2 perki ID 7 ---> CoD bez klas i statow | perki ID 8 ---> CoD bez klas i statow | 2 perki ID 9 ---> CoD bez klas i perkow | staty
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
DODATKOWE INFO:
Kazda paczka posiada listę komend w addons/amxmodx/data/pomoc.txt
Wszystkie są wyciagnięte do codmod.cfg
Reszta konfiguracji jest w silniku CoD, na samym początku. Opisane jest tam jak i co. Po zmianie czegoś silnik trzeba przekompilować i wrzucić nową wersję na serwer.
Standardzik.
Pobierasz amxmodx_do_kazdej_wersji_paczki, rozpakowujesz i wrzucasz do odpowiednich folderów na serwerze (jak zapyta czy zastąpić plik to zastąp)
potem odpowiednia wersja paczki, którą sobie wybierzesz i tak samo, wrzucasz gdzie trzeba.
(opcjonalne) modele - jeżeli będziesz korzystał to pobierz paczkę i wrzuć na serwer, jeżeli nie korzystasz to w plugins-codmod.ini usuń plugin od podmiany modeli (GHW_weapon_replacement)
Każda paczka ma plugin do podmiany modeli (jeżeli nie chcesz modeli to wyłączasz go)
4 zestawy modeli znajdują się tu (plik: modele_do_kazdej_paczki.rar): https://github.com/r...zdej_paczki.rar
w amxx.cfg znajduje się cvar odpowiadajacy za przełaczanie między paczkami modeli (zmiana wymaga zmiany mapy lub restartu serwera)
ghw_zestaw_modeli x - możliwe wartości od 1 do 4 włącznie
Modyfikacja tej paczki może sprawić kłopoty wielu osobom, ponieważ natywy są pozmieniane, rozwiązania nie są jakieś skomplikowane, ale mogą sprawić kłopoty (tak, uczyłem się różnych rzeczy na tym silniku) itp.
Jest możliwe, że nie będzie działać z innymi pluginami pod CoD (trzeba sprawdzić)
Zapis nVault.
Nie będę opisywać perków ani klas, jest ich ponad 100. Pobierz i poczytaj
Miłego testowania, pozdrawiam!
Lista poprawek od czasu publikacji tej paczki:
Zawsze aktualne paczki znajdują się tu: https://github.com/r.../PACZKA COD MOD
Załączone pliki
Użytkownik Rivit edytował ten post 28.04.2021 07:40