Dobry, pytanie jak zrobić grawitacje lub niewidzialność zależną od inteligencji?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 08.07.2016 12:29
#2
Napisano 08.07.2016 13:12
Inteligencje pobierasz natywem
cod_get_user_intelligence(id)
Niewidzialność ustawia się w ten sposób: Standardowa widzialność to 255
Poniższy sposób da: Jeżeli masz 50 pkt. inteligencji to widzialność będzie równa 205.
new wartosc = 255 - cod_get_user_intelligence(id); // odejmujesz/dzielisz/dodajesz itd. set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);
Natomiast poniższy sposób da: Jeżeli masz 50 pkt. inteligencji to widzialność będzie równa 230.
new wartosc = 255 - cod_get_user_intelligence(id)/2; // odejmujesz/dzielisz/dodajesz itd. set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, wartosc);
A teraz grawitacja:
Poniższy sposób da: Jeżeli masz 100 inteligencji to wartość grawitacji wyniesie 700.0
new Float:wartosc = 800.0 - float(cod_get_user_intelligence(id)); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, wartosc/800.0);
Lub: Jeżeli masz 100 inteligencji to wartość grawitacji wyniesie 750.0
new Float:wartosc = 800.0 - float(cod_get_user_intelligence(id)/2); entity_set_float(id, EV_FL_gravity, wartosc/800.0);
Wymagany moduł: engine.
#3
Napisano 08.07.2016 14:14
Niestety nie działa ;/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
[KOSZ] PytanieNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
||
CoD Nowy
klasa ProlemNapisany przez Anonimowy09, 09.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych