Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zapisywanie fragówszukam pluginu

amxx plugin fragi

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 viper367

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:166
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 28.06.2016 13:34

Witam szukam pluginu jakoby taki istnieje który naliczał by fragi z gry i tworzyłby mi pliki .txt w folderze config.

Np jak zdobęde 13 fragów to stworzy mi pliko nazwie 13.txt

Jest mi to potrzebne ponieważ modyfikuje cs 1.6 i chce aby po xxx fragach dostawało sie skin kosy albo broni.

Coś ala cs-go.


  • +
  • -
  • 0

#2 viper367

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:166
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 20.07.2016 13:18

Witam jest w stanie ktoś mi pomóc ?


  • +
  • -
  • 0

#3 aSik

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 81
Zaawansowany

  • Postów:449
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 20.07.2016 14:58

Chyba chcesz żeby zapisywało się do 1 pliku, a nie co frag nowy, tak?


  • +
  • -
  • 0

Odszedłem.

 

Nadal wchodzę na forum, ale nie piszę postów.


#4 viper367

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:166
  • Imię:łukasz
  • Lokalizacja:rzeszów
Offline

Napisano 20.07.2016 15:41

Chodzi mi kolego o to że jak na przykład podczas grania przez ok 2h zdobędziemy np powyżej 50 fragów  to ten plugin stworzy mi plik 50.txt o zawartości wpisanej w cvarach  chodziło by mi o komendy copy . Ponieważ potem ten plik jeśli by sie znalazł w tym folderze  został by zmieniony na plik 50.bat 

Ogólnie chodzi mi o to aby powyżej 50 fragach zmianiał sie skin broni z m4a1 na m4a1 asimov


  • +
  • -
  • 0

#5 NEQU#

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:239
  • Lokalizacja:Just-Frags.eu
Offline

Napisano 05.08.2016 20:48

50 fragów na mape, w rankingu czy może masz jeszcze inny pomysł?

 

Jeżeli zwykłe fragi z rankingu możesz użyć tego

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <fun>
#include <engine>

#define PLUGIN "Modele"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "unknown"

new bool:g_models[33]={true, ...};

public plugin_init() 
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	register_clcmd("say /modele", "show_medale", 0);
	register_clcmd("say /skiny", "show_medale", 0);
	register_clcmd("say /skin", "turn", 0);
	register_clcmd("say /model", "turn", 0);
	
	register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be", "1=1");
	
	register_cvar("bf4_skin_glock", "50", FCVAR_SERVER);
	register_cvar("bf4_skin_usp", "50", FCVAR_SERVER);
	register_cvar("bf4_skin_p228", "100", FCVAR_SERVER);
	register_cvar("bf4_skin_fiveseven", "100", FCVAR_SERVER);
	register_cvar("bf4_skin_deagle", "200", FCVAR_SERVER);
	register_cvar("bf4_skin_elite", "200", FCVAR_SERVER);
	register_cvar("bf4_skin_scout", "250", FCVAR_SERVER);
	register_cvar("bf4_skin_m3", "300", FCVAR_SERVER);
	register_cvar("bf4_skin_xm1014", "300", FCVAR_SERVER);
	register_cvar("bf4_skin_aug", "350", FCVAR_SERVER);
	register_cvar("bf4_skin_sg552", "350", FCVAR_SERVER);
	register_cvar("bf4_skin_p90", "550", FCVAR_SERVER);
	register_cvar("bf4_skin_mp5", "550", FCVAR_SERVER);
	register_cvar("bf4_skin_famas", "800", FCVAR_SERVER);
	register_cvar("bf4_skin_galil", "800", FCVAR_SERVER);
	register_cvar("bf4_skin_ak47", "1000", FCVAR_SERVER);
	register_cvar("bf4_skin_m4a1", "1000", FCVAR_SERVER);
	register_cvar("bf4_skin_awp", "1200", FCVAR_SERVER);
}

public client_putinserver(id)
	g_models[id] = true;
	
public turn(id)
{
	if (g_models[id]) 
		ColorChat(id,GREEN,"[Skiny]^x01 Podmiana modeli zostala^x04 wylaczona^x01.");
	else
		ColorChat(id,GREEN,"[Skiny]^x01 Podmiana modeli zostala^x04 wlaczona^x01.");

	g_models[id] = !g_models[id];
	return 1;
}

public show_skiny(id)
	return show_motd(id, "SkinyZaFragi.txt", "Skiny Za Fragi");

public plugin_precache() 
{
	precache_model("models/modelezafragi/v_ak47.mdl")
	precache_model("models/modelezafragi/v_aug.mdl")
	precache_model("models/modelezafragi/v_awp.mdl")
	precache_model("models/modelezafragi/v_deagle.mdl")
	precache_model("models/modelezafragi/v_elite.mdl")
	precache_model("models/modelezafragi/v_famas.mdl")
	precache_model("models/modelezafragi/v_fiveseven.mdl")
	precache_model("models/modelezafragi/v_galil.mdl")
	precache_model("models/modelezafragi/v_glock18.mdl")
	precache_model("models/modelezafragi/v_m3.mdl")
	precache_model("models/modelezafragi/v_m4a1.mdl")
	precache_model("models/modelezafragi/v_mp5.mdl")
	precache_model("models/modelezafragi/v_p90.mdl")
	precache_model("models/modelezafragi/v_p228.mdl")
	precache_model("models/modelezafragi/v_scout.mdl")
	precache_model("models/modelezafragi/v_sg552.mdl")
	precache_model("models/modelezafragi/v_usp.mdl")
	precache_model("models/modelezafragi/v_xm1014.mdl")
}

public Event_CurWeapon(id)
{
	if ( !is_user_alive(id) || !g_models[id])
		return;

	new wid = read_data(2)
	new zabicia = get_user_frags(id);
	
	switch(wid)
	{
		case CSW_GLOCK18: if(zabicia >= get_cvar_num("bf4_skin_glock")) set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/modelezafragi/v_glock18.mdl")
		case CSW_USP: if(zabicia >= get_cvar_num("bf4_skin_usp")) set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/modelezafragi/v_usp.mdl")
		case CSW_P228: if(zabicia >= get_cvar_num("bf4_skin_p228")) set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/modelezafragi/v_p228.mdl")
		case CSW_FIVESEVEN: if(zabicia >= get_cvar_num("bf4_skin_fiveseven")) set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/modelezafragi/v_fiveseven.mdl")
		case CSW_DEAGLE: if(zabicia >= get_cvar_num("bf4_skin_deagle")) set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/modelezafragi/v_deagle.mdl")
		case CSW_ELITE: if(zabicia >= get_cvar_num("bf4_skin_elite")) set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/modelezafragi/v_elite.mdl")
		case CSW_SCOUT: if(zabicia >= get_cvar_num("bf4_skin_scout")) set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/modelezafragi/v_scout.mdl")
		case CSW_M3: if(zabicia >= get_cvar_num("bf4_skin_m3")) set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/modelezafragi/v_m3.mdl")
		case CSW_XM1014: if(zabicia >= get_cvar_num("bf4_skin_xm1014")) set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/modelezafragi/v_xm1014.mdl")
		case CSW_AUG: if(zabicia >= get_cvar_num("bf4_skin_aug")) set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/modelezafragi/v_aug.mdl")
		case CSW_SG552: if(zabicia >= get_cvar_num("bf4_skin_sg552")) set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/modelezafragi/v_sg552.mdl")
		case CSW_P90: if(zabicia >= get_cvar_num("bf4_skin_p90")) set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/modelezafragi/v_p90.mdl")
		case CSW_MP5NAVY: if(zabicia >= get_cvar_num("bf4_skin_mp5")) set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/modelezafragi/v_mp5.mdl")
		case CSW_FAMAS: if(zabicia >= get_cvar_num("bf4_skin_famas")) set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/modelezafragi/v_famas.mdl")
		case CSW_GALIL: if(zabicia >= get_cvar_num("bf4_skin_galil")) set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/modelezafragi/v_galil.mdl")
		case CSW_AK47: if(zabicia >= get_cvar_num("bf4_skin_ak47")) set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/modelezafragi/v_ak47.mdl")
		case CSW_M4A1: if(zabicia >= get_cvar_num("bf4_skin_m4a1")) set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/modelezafragi/v_m4a1.mdl")
		case CSW_AWP: if(zabicia >= get_cvar_num("bf4_skin_awp")) set_pev(id,pev_viewmodel2,"models/modelezafragi/v_awp.mdl")
	}
}


Użytkownik NEQU# edytował ten post 05.08.2016 21:07

  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

#6 Master Yoga

    Support Team | Mocarz

  • Support Team

Reputacja: 115
Zaawansowany

  • Postów:250
  • GG:
  • Lokalizacja:Magistrala Adresowa
Offline

Napisano 05.08.2016 20:50

W takim razie fragi musiałbyś zapisywać w bazie danych ( mysql ) bądź nVault.
Bo z tego co wywnioskowałem z twojej wypowiedzi graczowi, który uzyska 50 fragow zmienia sie skin broni.
Bo gdybyśmy tworzyli plik przy 50 fragach gracza to skąd wiedzielibyśmy któremu graczowi ten skin mamy zmienić. A co gdy taki plik już istnieje a kolejny gracz wbije 50 fragow?
  • +
  • -
  • 0

HTML      ★ CSS       ★ JAVASCRIPT       ★ AJAX       ★ JQUERY       ★ PHP       ★ C++       ★ PAWN      ★ SQL       ★ Objective-C++





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych